Henna Skrevet 16. august 2002 #1 Del Skrevet 16. august 2002 Ønsker å skifte internettkobling da jeg har internett pluss/modem og det går så utrolig treigt. Har ikke tålmodighet til dette lenger!! Vurderer over kabelnettet, men er interessert å å vite pris på de forskjellige mulighetene. Hva slags internettkobling bruker dere og hva koster det dere i kvartalet? Henna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. august 2002 #2 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg har Telenors ADSL. Den koster meg ca 1400 i kvartaler tror jeg. Har den laveste hastigheten, men det er raskt nok. Hadde ikke så mange muligheter her jeg bor, så det ble Telenor. Er stort sett fornøyd med den jeg, selv om kundeservice tar laaang tid på telefon og at det hender at nettet er treigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorihansen Skrevet 16. august 2002 #3 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg tror Nextgentel er de billigste. Mener å huske at det var et tilbud på ca. 3-400 i mnd. når vi sjekket for en kunde tidligere i sommer. Men, det kan jo ha forandret seg siden det Sjekk på nettet. http://www.nextgentel.no/forsiden.asp Jeg har 1mbit fra sdsl til ca. 1100 i mnd. Men da får du statisk ip og kan kjøre egen webserver, mail o.l. uten hassle. Kan anbefales! dorian - i postehumør i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 HeiHei! her i huset bruker vi ADSL fra Bluecom. 1 mb inn, 256 k ut. Glimrende. Denne koster 690 i måneden. den billigste får du for 395 i måneden. (lavere hastighet inn) Prisene hos NextGentel og Telenor ligger på omtrent det samme. Jeg vil anbefale Bluecom. Aldri hatt noe trøbbel med servere hos dem (altså at vi har mistet nettet). De har vært kjapp å levere. (Vet at både NextGentel og til dels Telenor er trege). Dessuten, Bluecom vil IKKE innføre såkalte "tellerskritt" på hvor mye du laster ned fra nettet, slik Telenor skal. (Så vidt jeg vet, vil ikke Telenor senke prisene heller, for å gjøre dette) Lykke til med valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå