Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi prøver uten å prøve for mye. Jeg har en som som følger min syklus, den var noe opp og ned i starten, men har falt på 30 dager ser jeg. Denne måneden så har vi hatt ferie så jeg har glemt å følge app. Hadde sex søndagen som var, sa til samboer at jeg mente eggløsning var over før helgen, men i følge appen var jeg på eggløsningsdagen da. Dette så jeg først etterpå å ville ikke si noe til han, nettopp fordi vi ikke prøver så veldig. 

Vi har i tillegg barn fra før hvor vi var prøvere i mange år. Da var jeg gjennom alt av følelser, stress og utredning sist (var ikke noe galt med oss.) Så jeg vil ikke stresse eller mase for mye om eggløsningen og sykluser med han denne gangen. Dette blir da vår 4 prøveperiode for denne gang, uten stress eller mas. 

Jeg la merke til litt ekstra utflod og at den var gulaktig på papiret forrige helg. 

På torsdag våknet jeg til å være støl rett ovenfor tissen, omtrent der livmor starter. Merket også stikkinger der i ny og ne, et par ganger hvert fall. Tenkte at jeg kunne være hard i magen og derav stølhet. Dette hadde jeg gjennom dagen uten forstoppelse eller noe. Fredag morgen hadde jeg samme stølhet igjen. Fra fredag har jeg også vært øm i korsryggen og hatt litt rare vondter. Har hatt vondt for å tråkke på føttene, syns de føles ømme som om jeg har gått lang tur i høye heler.

Nå i kveld har jeg begynt med tett nese. 

Forrige svangerskap merket jeg også veldig tidlig. Testet da positiv 2 dager før ikm og hadde allerede hatt ømme pupper i ca 3 dager. Svangerskap trenger jo ikke å være like, men følelsene og alt jeg har hatt på kroppen denne uken gjør at jeg tenker meg om. Jeg kjenner ikke etter symptomer bare så det er sagt (har brent meg på det før) men jeg tar meg i å tenke graviditet når jeg får en ny greie. Samboer har også kommentert puppene mine noe voldsomt denne helgen, at de er fyldigere. Sa til han at med toppen og bhen så tror jeg de ser større ut. Kanskje han holder sine håp like mye for seg selv som jeg gjør. 

Vil helst vente en uke til for å se om mensen kommer, spare på testene pga tidligere erfaringer. 

Noen som har kjent så tidlig at de var gravide? 

Anonymkode: 3f5e8...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...