AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Hadde for lavt snitt til vanlig bachelor, så kom da inn på årsenhet. Målet er å få bachelor. Må bestå 5/8 fag før jeg kommer meg inn til 2 året. Dette fikk jeg til svar: Derimot så kvalifiserte du til opptak på 2. valget ditt i søknaden – årsenhet i markedsøkonomi og du har fått tilsendt studietilbud på dette. Så jeg ønsker bare å gjøre deg oppmerksom på hva muligheten dine er med årsenheten. Årsenheten vår i markedsøkonomi er helt identisk med 1. året på markedsføringsledelsen. Årsenhet er jo kun ett år med skole, men du har mulighet til å søke deg inn på 2. året markedsføringsledelse neste høst. Opptakskravet for at du skal kunne søke deg inn på 2. året markedsføringsledelse etter årsenheten i markedsøkonomi er at du består fem av åtte fag i løpet av årsenheten. Man har følgende kurs på 1. året markedsføringsledelse og på årsenheten i markedsøkonomi: - Markedsføringsledelse - Bedriften - Markedskommunikasjon - Samfunnsøkonomi - Statistikk - Forbrukeratferd - Finans og bedriftsøkonomi - Psykologi, organisasjonsatferd og ledelse Så lenge du består fem av disse fagene vil du kvalifiseres og få opptak og er garantert plass på 2. året markedsføringsledelse neste høst og du får også en kontrakt på bachelorstudiet. Du vil få akkurat samme bachelorgrad som de som begynner direkte på markedsføringsledelse nå. Eneste forskjellen vil være at du i første omgang får en studiekontrakt på ett år, mens de vil få studiekontrakt på alle tre skoleårene. Forelesningene vil foregå sammen med de som studerer bachelor, så du vil bli integrert i klassen du skal ha i tre år. Hadde dere slått til på dette? Anonymkode: 18c57...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå