AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #21 Skrevet 28. juli 2018 Jeg begynte plutselig å squirte i voksen alder (40 år). Møtte en mann som visste hva han dreiv med. Etter at han «åpnet» denne verden har jeg i ettertid både klart det selv og når andre menn prøver. Men squirtingen min kommer ikke i forbindelse med orgasmen. Jeg har gjort noen tester på dette fordi jeg har lest litt vedr diskusjonen om dette er urin eller ikke. Første gang jeg squirtet var etter et julebord. Hele kjolen min ble klissvåt av dette. Jeg tok en test. La faktisk kjolen på varmekablene på gulvet på badet. Om det hadde vært urin så hadde det begynt å lukte ganske fort. Den lå der i mange dager, men luktet absolutt ingenting. Sist gang jeg gjorde en test hadde jeg squirtet på balkongen på murgulv. Væsken ble liggende, og to dager etter når jeg gikk ut stinket det urin. Dette selv om jeg før hver gang jeg har sex går på do og tømmer blæra for tiss. Min konklusjon på det hele er egentlig at ja, når vi kvinner squirter så kommer det fra blæra. Noen ganger lukter det ikke urin, mye mulig fordi vi kanskje har drukket mye vann den dagen og urinen derfor er vannet ut. De gangene det lukter har man kanskje ikke drukket nok vann. Men altså, jeg driter i om det er urin eller ikke. Visse menn tenner ekstremt på disse greiene, så da får de bare fortsette. 🤪 Min teori blir jo også støttet av de to artiklene det er linket til lengre opp i innlegget her. Anonymkode: aee4a...415 1
Nevian Skrevet 28. juli 2018 #22 Skrevet 28. juli 2018 Kan i hvert fall skrive under på at squirting er utrolig tennende 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå