AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Jeg har bestemt meg for å slutte å rette håret mitt fremover, ettersom det har forårsaket en del skader for håret mitt. Jeg skal starte på en ny skole til høsten, og har lyst til å begynne å gå ut med krøllene mine. Problemet er at håret mitt har en god del volum og er ganske krøller, som gjør at jeg ofte skiller meg ut i folkemengen. Jeg er sjenert og liker ikke oppmerksomhet som kommer med det. Hvordan kan jeg få motet til slutte å rette håret mitt (parmanent)? Har nokså lik hår som hun under: 😕 (litt kortere) Anonymkode: f0692...434
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Wow, du har i så fall et fantastisk hår. Om du skiller deg ut, så er det bare positivt etter min mening. Jeg er i samme situasjon som deg. Retter håret konstant, men har krøller og volum etter dusjing. Er på leting etter den perfekte hårpleie-serien som kan senke volum og frizz litt; slik at jeg får bedre selvtillit til å gå med krøllene mine oftere. Tar så mye tid og energi å rette ut... Anonymkode: f0cef...c26
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Hei bitches, jeg står 3 timer 1 gang i uka med krølltang og alt faens produkter for at håret skal se sånn ut, vær takknemlige for at dere er velsignet med sånn naturlig 😍 Anonymkode: b8582...780
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei bitches, jeg står 3 timer 1 gang i uka med krølltang og alt faens produkter for at håret skal se sånn ut, vær takknemlige for at dere er velsignet med sånn naturlig 😍 Anonymkode: b8582...780 Står 1 time hver dag å retter det.. :,)) Anonymkode: 48f22...d7e 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei bitches, jeg står 3 timer 1 gang i uka med krølltang og alt faens produkter for at håret skal se sånn ut, vær takknemlige for at dere er velsignet med sånn naturlig 😍 Anonymkode: b8582...780 Prøver å være det, vi - men hva er årsaken til at du står og krøller det 3 timer i uken? Du har bedre selvtillit med- og liker bedre krøller. Slik er det for oss med krøller også. Vi vil bestandig ha noe annet enn det vi har, vi mennesker. Anonymkode: f0cef...c26 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver å være det, vi - men hva er årsaken til at du står og krøller det 3 timer i uken? Du har bedre selvtillit med- og liker bedre krøller. Slik er det for oss med krøller også. Vi vil bestandig ha noe annet enn det vi har, vi mennesker. Anonymkode: f0cef...c26 Touché. Anonymkode: b8582...780
Skilpadden Skrevet 23. juli 2018 #7 Skrevet 23. juli 2018 (endret) Jeg tok keratin og det reddet livet mitt Edit: leste litt feil, og trodde TS ville ha tips til hvordan hun skulle bli kvitt krøllene, ikke hvordan hun skal klare tørre å gå med det. Eneste tipset mitt er egentlig bare å eksponere deg til det. Det hjelper meg med mine usikkerheter. Er ekstremt ubehagelig, også blir jeg så vant til å eksponere meg for det at jeg til slutt ikke tenker over det. Bare la dine krøller skinne!! Har du mye frizz, kan du prøve brazilian blow out, som skal visst beholde dine krøller samtidig som du blir kvitt frizz. Endret 23. juli 2018 av Skilpadden
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #8 Skrevet 23. juli 2018 mitt hår ser sånn ut som bildet under. Vær glad du har såpass definerte krøller og ikke så brusete som mitt, jeg kan ikke gre det en gang. Anonymkode: a4062...daa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå