Gå til innhold

Min historie om opplevd voldtekt (langt innlegg)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan være en påminnelse til dere med tenåringsjenter og hva som kan skje når man er ung og naiv. 

Da jeg var 15 satt jeg som de fleste andre på den alderen mye på Internett. Jeg hadde blant annet profil på Blink, den gangs Nettby/Facebook. 

Jeg var fryktelig ensom den gangen, hadde ingen venner eller kjæreste så om en av det motsatte kjønn viste meg oppmerksomhet, svarte jeg dem gjerne tilbake. 

En dag fikk jeg en melding fra en gutt. Han sa han var 18 år og jeg syntes jo det var spennende siden han hadde bil og hele pakka. Falske bilder hadde han også. Etter noen meldinger la han meg til på MSN og vi pratet flere ganger daglig. Han sa mye flott til meg og etter noen uker avtalte vi å møtes. Det skulle jeg aldri gått med på! 

Dagen for møtet kom og jeg tok bussen til avtalt sted. Et folksomt sted og jeg valgte det stedet for jeg tenkte at der var jeg trygg. Så feil kan man ta... 

Etter å ha ventet en stund kom bilen han hadde sendt meg bilde av så jeg visste det var han. Jeg gikk mot bilen, men ut kom ikke en gutt på 18 år. Tvert imot! Det kom en mann på 40! Når han så ba meg om å sette meg inn i bilen turte jeg ikke gjøre annet. Jeg skulle ønske jeg turte å gå vekk og ta kontakt med en annen voksen, men jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Han kjørte avgårde oppover mot bygda hvor det var mindre folk til han fant en avsidesliggende skogsvei. Den var ikke mer enn noen meter fra hovedveien hvor biler kjørte hele tiden, men godt nok gjemt til at ingen kunne se bilen hans. Underveis i bilen hadde han styrket meg på låret og jeg ble mer og mer redd for hva han skulle gjøre. Da han stoppet bilen gikk han ut og ba meg om å gå ut, før han sa jeg skulle gå i baksetet på bilen. Der tok han av meg buksen min og sin egen og satte igang.

Jeg forsøkte å dytte han vekk flere ganger, men jo hardere jeg dyttet han vekk, jo hardere presset han seg inn i meg. Tilslutt forstod jeg at jeg ikke kom meg noen vei og ingen kunne høre meg om jeg skrek. Han brukte ikke kondom og kom derfor inni meg. Når han var ferdig fikk jeg beskjed om å kle på meg og sette meg tilbake i forsetet. Da ga han meg en 200 lapp fordi jeg var så snill! 

Han kjørte så avgårde igjen og ned til sentrum hvor han tok meg med på kafe. Jeg gikk inn på toalettet og ringte min eks-kjærste hvor jeg fortalte hva som hadde skjedd. Han ble selvfølgelig fly forbannet og ba meg ringe politiet, noe jeg ikke turte. Jeg gikk tilbake til bordet hvor han satt og sa jeg ba han om å slutte, men han bortforklarte det. På bussen hjem den ettermiddagen følte jeg meg mer jævlig enn jeg trodde var mulig. 

Jeg kom hjem, la klærne til vask og gikk i dusjen mens jeg kuttet meg selv. Jeg hadde nylig sluttet med selvskading, men denne dagen startet det igjen. 

Dagen etter gikk jeg på skolen som normalt, ingen andre enn enn eks-kjæresten min visste hva som hadde skjedd. Jeg hadde ei venninne på skolen som jeg fortalte det til i friminuttet og hun ble med meg til helsesøster. Da jeg kom dit ba jeg om klamydiatest siden det var det jeg var mest bekymret for. Jeg ville ikke at foreldrene mine skulle få vite noenting noensinne. Helsesøster spurte hvorfor jeg trengte denne testen, og jeg knakk da sammen og fortalte hva som hadde skjedd. Helsesøster ringte umiddelbart til politiet som var på skolen i løpet av få minutter. Jeg og min venninne ble da tatt med inn på et rom hvor jeg måtte fortelle hva som hadde skjedd før jeg ble tatt med til politistasjonen. Venninnen min ble kjørt hjem. Politiet ringte min mor mens jeg satt i avhør og hun og min stefar kom etter en halvtimes tid. Det var forferdelig å se min mor så knust og jeg følte skam og skyld. Klærne mine hadde ikke blitt vasket enda, så sivilpolitiet kjørte hjem og hentet de mens jeg dro til overgrepsmottaket på sykehuset. Der fant de DNA og det fant de også på klærne. Han ble arrestert på hjemadressen sin dagen etter. Han nektet selvfølgelig og sa at alt var frivillig. Politiet tok utskrift i alle samtaler på nettet, MSN og meldinger. 

Noen måneder senere startet rettsaken. Det var kommet frem at det var 5 andre jenter enn meg han hadde vært på. Blant annet sin samboers datter da hun var 4 år. Han hadde også vært fengslet tidligere for misbruk av små barn. Under rettsaken sa han til advokaten sin at jeg løy om hva jeg sa, men da avbrøt dommeren han og sa at han satt med utskrift av meldinger fra han med nøyaktig hva jeg sa! 

Han ble dømt til 6 års forvaring, men slapp ut etter bare 4. Jeg satt igjen og visste ikke om jeg orket å leve mer. Kjente jeg lukten av parfymen hans eller hørte en stemme som lignet hans fikk jeg panikk. 

Etterhvert valgte jeg at jeg han skulle ikke få ødelegge mitt liv, så idag har jeg det bra med mann og barn, men tankene er der ofte på hva som skjedde og jeg er redd for å treffe han selvom det er 13 år siden. Jeg vet hvilken by han bor i og jeg vet han har fått seg ny kone og en datter. 

Jeg valgte å dele min historie for det er fort at ting skjer når man er ung og dum. Og det føles godt å få lettet på hjertet selvom jeg gikk til psykolog etter hendelsen. Jeg var naiv, dum og alt som kan kalles, men jeg vet at jeg kommer til å være påpasselig med min datter når hun blir eldre, selvom man aldri har noen garanti mot slike jævler! 

Anonymkode: f5b45...41e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt at han ble straffet! Klem.. må ha vært helt forferdelig for deg..

Anonymkode: ef92b...155

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har en datter og tidligere har forgrepet seg på barn ned i 4-års alderen så håper jeg moren til dette barnet vet om dette, og sørger for at han aldri er alene med barnet !!??!? Kan du sende henne en anonym melding og fortelle, bare for sikkerhets skyld?? 

Kjenner jeg ble skikkelig bekymret for dette barnet nå ! 

Og TS; Klem til deg. 

Anonymkode: 48ab2...c93

Skrevet

Jeg tenker det var bra for deg å få fortalt dette.

Jeg synes han fikk en kort straff for å voldtatt en 15 år gammel jente. Jeg går utfra at han kun ble dømt for å ha hatt sex med en person under lavaldern.

Men det var bra at det i det hele tatt ble en straff. Jeg ble voldtatt på en fest da jeg var bare litt eldre enn deg og gikk aldri til anmeldelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...