Gå til innhold

Noen her som skal på foredraget til Jordan Peterson?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært en del diskusjoner her på kvinneguiden om Jordan Peterson. Ser nå at han kommer til Oslo Konserthus i oktober og billettene(utenom VIP-plassene) ble utsolgt samme dag som de ble lagt ut.  Noen her på kvinneguiden som fikk tak i billetter? 

Selv er jeg ikke så fan av  Jordan Peterson, men synes det er kult at man kan få stort publikum ved å holde foredrag om ting som religion ,psykologi, osv.   Han hadde vel 8000 tilskuere da han holdt foredrag i London. 

Anonymkode: 982c3...6b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke tak i billetter. VIP ble litt for dyrt for min del. Synd de ikke velger større lokaler. Douglas Murray ble også solgt ut veldig fort!

Anonymkode: 12b04...c0c

Skrevet

Jeg skal :)

Skrevet

Jeg aner ikke hvem det er

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk ikke tak i billetter. VIP ble litt for dyrt for min del. Synd de ikke velger større lokaler. Douglas Murray ble også solgt ut veldig fort!

Anonymkode: 12b04...c0c

Ja, syntes VIP-billettene ble for dyre for min del også.  Ja, hadde vært fint om de hadde valgt større lokale. Er ikke sikker på hvorfor Konserthuset ble valgt.

10 hours ago, saltyliquorice said:

Jeg skal :)

Kult! 

1 hour ago, Gardina said:

Jeg aner ikke hvem det er

https://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Peterson

TS

Anonymkode: 982c3...6b6

Skrevet

Jeg ser ærlig talt ikke vitsen. Du kan jo spare både tid og penger på å bare se foredragene og intervjuene som ligger gratis tilgjengelig på YouTube, eller lese artiklene eller boken hans. For enkelte fans er det kanskje en "opplevelse" å se helten sin live, men hvis det er informasjonen du er ute etter er det sjelden noe som helst å hente på disse foredragene i forhold til å bare å bruke den infoen som er lett tilgjengelig på nett eller i bokhandelen. Da kan du jo gå mer i dybden også, i og med at foredrag som først begynner halv åtte på kvelden av naturlige årsaker blir relativt overfladiske greier - i beste fall får du et lite sammendrag eller utdrag fra boka hans, pluss noen underholdende anekdoter. Også muligheten til å fortelle bekjente at "jeg var på Jordan Peterson, det var bare såååå fantastisk" da.

Fyren har endel bra for seg, og jeg synes det er flott at han blir hørt i så stor grad som han gjør. Foredrag som dette gir han også en mulighet til å tjene bra med penger (det er jo som regel foredragene man tjener godt på, ikke bokutgivelsen i seg selv). Det er jo fint. Men for min del hadde jeg nok heller lest boka. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...