AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Jeg datet en mann som tok slutt for rundt et år siden. Jeg har hatt store problemer med å komme over han og det henger fremdeles litt igjen, men jeg er ikke lenger lei meg og alt det der. Bare kjenner at det er et lite savn og smått med følelser/interesse igjen hos meg. Vi har ikke hatt noe kontakt siden det tok slutt, men nå i sommer har vi møtt på hverandre litt mer (var student så bodde forskjellige steder). Han har ved noen få anledninger sendt meg meldinger, helt vanlige som hvordan det går og slik. Har vi møtt på hverandre så har vi kort hilst. At han har sendt melding tente håpet litt i meg igjen, men da jeg prøvde å sende en til han fikk jeg ikke noe svar. Jeg vet ikke hvorfor han har sendt meldinger. Jeg har prøvd å være nonchalant til det men kjenner at det stikker litt. Jeg ønsker og håper jo at han skal ta kontakt med meg, men da ut av faktisk interesse. Om han har gjort det for å teste om jeg er interessert eller for å holde på interessen min, så har det funket. Men jeg tror jeg har klart å skjule det. Det er ikke ofte han har tatt kontakt, men jeg kjenner jo nå at jeg går og håper og ønsker at jeg skal høre fra han igjen... Jeg kommer ikke til å blokkere nummeret hans og vi kommer til å treffe på hverandre litt her og der fremdeles. Men er det noe annet jeg kan gjøre? Jeg har mest lyst til å spørre hva det er han driver med, eller hva det er han vil, når han har sendt melding. Men da vet jeg at jeg ikke vil få noe svar. Er det best å fortsette som jeg gjør nå, virke likegyldig, eller burde jeg si til han at det beste for meg er om han bare lar være å ta kontakt med mindre det er nødvendig? Eller noen tips til hvordan jeg skal få følt meg likegyldig også, ikke bare late som på utsiden? Anonymkode: d7a1c...cd4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Du gjør best i å ikke spørre han, ikke gi han noen bekreftelser. Det er antageligvis det han er på jakt etter, så fortsett som du gjør, spill likegyldig. Tenk for deg selv at du må legge den ballen død, du har nå sett hvordan han oppfører seg, og for deg, er ikke det noe å bygge et forhold på. Hadde han vært forelsket i deg, hadde han ikke brukt et år på å komme frem til det på, og du vil vel ha en som er forelsket i deg? 😊 Mitt beste tips for å komme over noen, er faktisk å date noen andre.. Da får du fokuset over på en annen plass, blir kjent med nye mennesker, og kan ha det litt gøy på veien 😊 Anonymkode: 585cd...6de 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Jeg ville spurt, jeg. Du har liksom ikke noe å tape på å være både direkte og ærlig siden dere ikke har en reell relasjon lenger. Det eneste du risikerer er å ikke få svar og det har jo allerede skjedd. Anonymkode: 2fc52...f30 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 17 timer siden, BiancaWhite skrev: Grunnen til at dere avsluttet er viktig. Jeg vet egentlig ikke helt hva som skjedde. Litt feilkommunikasjon, jeg følte han trakk seg litt unna så jeg trakk meg litt unna selv. Tror vi satt litt usikre og såret på hver vår kant egentlig. Prøvde flere ganger å få snakket med han men fikk aldri svar. Anonymkode: d7a1c...cd4
BiancaWhite Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet egentlig ikke helt hva som skjedde. Litt feilkommunikasjon, jeg følte han trakk seg litt unna så jeg trakk meg litt unna selv. Tror vi satt litt usikre og såret på hver vår kant egentlig. Prøvde flere ganger å få snakket med han men fikk aldri svar. Anonymkode: d7a1c...cd4 Feilkommunikasjon hvordan? Veldig merkelig å innlede et forhold til noen hvis man elsker en annen. Folk som ikke svarer er forferdelig irriterende! Har selv feilkommunisert med en, og det ble åpenbart en misforståelse som gjorde at han trakk seg litt mer unna. Jeg har aldri vært på, pga diverse angst. Det ble aldri en avslutning. Men det er ingen av oss som har løpt inn i et forhold med en annen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 15 timer siden, BiancaWhite skrev: Feilkommunikasjon hvordan? Veldig merkelig å innlede et forhold til noen hvis man elsker en annen. Folk som ikke svarer er forferdelig irriterende! Har selv feilkommunisert med en, og det ble åpenbart en misforståelse som gjorde at han trakk seg litt mer unna. Jeg har aldri vært på, pga diverse angst. Det ble aldri en avslutning. Men det er ingen av oss som har løpt inn i et forhold med en annen. Jeg har ikke innledet et forhold til noen annen. Litt sånn som du beskriver din erfaring var det, noe misforståelser osv. Ingen avslutning, noe som var ekstra sårt. Anonymkode: d7a1c...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå