Gå til innhold

Betaling til qxl

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Dere som selger på qxl vet at man må betale provisjoner og slikt til qxl. Dette gjorde jeg for noen uker tilbake. Jeg betalte med visakortet. men så sjekket jeg nettbanken min og fant ut at banken min hadde trukket meg i gebyr for varekjøp i utlandet. da jeg skrev en mail til banken min sa de at den regningen til qxl var sett på som varekjøp i utlandet fordi qxl befant seg i storbritannia. så nå prøver jeg å løse dette med begge sier. qxl bruker dnb som sin bankforbindelse. så jeg skjønner ikke åssen dette går an.

noen som har vært borti lignende? eller har noen tanker om dette? blir veldig dumt for meg å betale gebyr hver gang jeg betaler regning til qxl.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med det i banken jeg bruker, for så lenge QXL bruker en norsk bank er det det du skal forholde deg til.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Ja jeg vet det. Men banken min mener at de har overført penger til qxl i storitannia. de står fast ved det.

Skrevet

Ta det opp med QXL. De risikerer å tape kunder hvis flere får samme problem.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Joda, har prøvd dette. Men Nordea og Qxl klarte ikke å finne ut av det. Jeg får se hva som skjer.

Skrevet

Jeg har betalt QXL-provisjon med VISA-kort mange ganger uten å bli belastet noe utenlandsgebyr - men det kommer kanskje av at jeg har VISA-kort i Skandiabanken som ikke har denslags gebyr... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...