Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er DnB en bra bank ? Til daglig bruk (ikke lån) og til sparing ?

Anonymkode: 64b1d...1e2

Skrevet

Veldig fornøyd ift daglig bruk, lån og kundebehandling. 

Dog IKKE fornøyd med dnb som meglere. 

• Liker 1
Skrevet

Tja

Var det frem til ganske nylig, er nå på vei over i annen bank

CRM systemet deres virker ikke

AnonymBruker
Skrevet

Nei, drittlei, dårlig innstilling og lite behjelpelige

Anonymkode: 09b09...b45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har jo elendige renter både på brukskonto og sparekonto.

Anonymkode: b040a...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Funker for meg iallefall. 

Anonymkode: 4ae57...641

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, funker fint

Anonymkode: 3fcf7...d34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nettbanken var nydelig og enkel i bruk, men renter og gebyrer ganske dårlige. Lån håpløst, innmari firkanta. 

Anonymkode: a8649...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Er den banken med flest gebyrer.

Anonymkode: 6dc29...665

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har DNB og er fornøyd. Men jeg bruker også 2 andre banker for tiden av andre årsaker :) 

Anonymkode: df3a9...9f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elendig kundeservice. De ville ha meg til å reise til oslo for å få nytt bankkort, jeg har vært kunde siden jeg fikk bankkort som 18 åring. Jeg bor i Tromsø men de kunne ikke hjelpe om jeg ikke reiste til oslo. 

Å ta ut kontanter er jo nærmest farlig, de sperrer kortet mitt hver gang jeg tar ut mer enn 5000,-

De sperret kortet mitt når jeg var på ferie i Spania da de trodde jeg var i Norge, ble stående 6 DAGER uten å få brukt kortet på ferie. Ødela hele ferien. 

Anonymkode: 92f48...77f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den banken med flest gebyrer.

Anonymkode: 6dc29...665

Dette er også en grunn til at jeg byttet bank ja! 👍

Anonymkode: 92f48...77f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke best på pris/renter, men er en solid bank ellers. Men de har bra rente på boliglån for unge.

Høres rart ut det med at de ber folk om å reise fra Tromsø til Oslo for å få bankkort.

Alltid kjekt med noen kredittkort som backup hvis man får kort sperret på reise. Glipper skjer.

Anonymkode: 929d1...1a0

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettbanken var nydelig og enkel i bruk, men renter og gebyrer ganske dårlige. Lån håpløst, innmari firkanta. 

Anonymkode: a8649...a0c

Jeg opplevde at banken ga meg lån selv om jeg hadde betalingsanmerkning. Pengene gikk til å betale den gjelda som jeg hadde betalingsanmerkning for. Må legge til at de hadde sikkerhet i bolig.

Gode nettsider, men en elendig app.

Anonymkode: 07a5f...a7d

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde at banken ga meg lån selv om jeg hadde betalingsanmerkning. Pengene gikk til å betale den gjelda som jeg hadde betalingsanmerkning for. Må legge til at de hadde sikkerhet i bolig.

Gode nettsider, men en elendig app.

Anonymkode: 07a5f...a7d

"Alle" gir deg lån dersom du har sikkerhet i bolig.

Anonymkode: b040a...7ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Genial oversiktlig nettbank, resten er drit..

Anonymkode: 920ac...c09

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er DnB en bra bank ? Til daglig bruk (ikke lån) og til sparing ?

Anonymkode: 64b1d...1e2

DnB er jo temmelige korrupte da. Men folk flest har kanskje glemt alt oppstyret rundt "Panama Papers" som gikk for ett par år siden? 

I tillegg er dem veldige grådige. Gebyr for både det ene og det andre. I tillegg til helt sinnsykt lave renter... 

Anonymkode: 97eec...986

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de har en elendig nettbank. Mye mer fornøyd med sparebank1 sin. I tillegg har de vanvittig lave renter, men det gjelder vel alle de mainstream bankene. Ville heller brukt Santander eller liknende til sparekonto. Mye bedre rente

Anonymkode: 27897...8eb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns de har en elendig nettbank. Mye mer fornøyd med sparebank1 sin. I tillegg har de vanvittig lave renter, men det gjelder vel alle de mainstream bankene. Ville heller brukt Santander eller liknende til sparekonto. Mye bedre rente

Anonymkode: 27897...8eb

Sparebank1 er dyrere enn DNB. De har høyere pris på bankkort og de tar penger for å betale regninger, det gjør ikke DNB. 

Det er årsgebyr på DNB, men ellers koster det ikke noe å bruke kortet innenlands, bortsett fra å ta ut kontanter i minibank. Det koster heller ingenting å betale regninger. 

Bare der sparer jeg mye penger hvert år på å ha DNB kontra Sparebank1 og det tror jeg de fleste som betaler regninger og bruker kort gjør. 

Anonymkode: d355b...d47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er de på bedriftskonto?

Anonymkode: 257bb...970

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...