Gå til innhold

Mann og onanaering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er alene, ka jeg enkelte dager finne på å onanere 4-5 ganger til dagen, og tenker virkelig...og kjører på til jeg er ferdig eller sliten.

jeg tror det meste jeg har onanert på en dag er 7 ganger bare på en dag. Nå er ikke hver dag slik, men jeg kan bare helt plutselig bli kjempekåt...jeg har kunnet ligge i sengen i 1-2 timer og allerede ha kommet 4 ganger.

Men når jeg har sex, kan det tilfredsstille meg nok for resten av dagen. Rart det...

Er dette vanlig?

Anonymkode: b4a73...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så vanlig, i og med at folk flest er i jobb og i tillegg har andre forpliktelser som liksom kommer litt i veien for å sitte og runke hele dagen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Akhenaton skrev:

Det er ikke så vanlig, i og med at folk flest er i jobb og i tillegg har andre forpliktelser som liksom kommer litt i veien for å sitte og runke hele dagen.

Nå har jeg jobb, trener 5-7 dager i uken, og ellers studerer.

det er helt oppnåelig. Jeg gjør ikke dette hver dag, men kanskje helg eller når jeg ikke er på jobb. Folk flest bruker vel mer tid foran en PC skjerm eller mobil. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er alene, ka jeg enkelte dager finne på å onanere 4-5 ganger til dagen, og tenker virkelig...og kjører på til jeg er ferdig eller sliten.

jeg tror det meste jeg har onanert på en dag er 7 ganger bare på en dag. Nå er ikke hver dag slik, men jeg kan bare helt plutselig bli kjempekåt...jeg har kunnet ligge i sengen i 1-2 timer og allerede ha kommet 4 ganger.

Men når jeg har sex, kan det tilfredsstille meg nok for resten av dagen. Rart det...

Er dette vanlig?

Det kommer helt an på hvor mye fritid man har. Jeg spruter gjerne 4 ganger hvis det er mulig å få til. Er singel så har ingen til å suge meg da. Blir ikke like ofte når jeg må gjøre jobben selv. 

Anonymkode: 698bc...001

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvor mye fritid man har. Jeg spruter gjerne 4 ganger hvis det er mulig å få til. Er singel så har ingen til å suge meg da. Blir ikke like ofte når jeg må gjøre jobben selv. 

:)For det er den eneste funksjonen en partner har, ikke sant? Ingen andre måter å komme til mål på?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

:)For det er den eneste funksjonen en partner har, ikke sant? Ingen andre måter å komme til mål på?

Jo jeg kunne knullet ham. Men har ingen å knulle.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er singel så har ingen til å suge deg? Dårlig unnskyldning. Få noen til å suge deg vel? Selv om du er singel. 

Skrevet
8 minutter siden, Axl skrev:

Du er singel så har ingen til å suge deg? Dårlig unnskyldning. Få noen til å suge deg vel? Selv om du er singel. 

Det er jo liksom nå du skal tilby han dine tjenester da:)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er i Norge og det står 2018 på kalenderen. Om du har mobiltelefon med kontantkort og i hvert fall halvparten av tenna i behold og kanskje et hospits eller noe sånt å sove i om natta, så må du da kunne ordne deg noen damer å pule på uten for mye stress? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Akhenaton skrev:

Du er i Norge og det står 2018 på kalenderen. Om du har mobiltelefon med kontantkort og i hvert fall halvparten av tenna i behold og kanskje et hospits eller noe sånt å sove i om natta, så må du da kunne ordne deg noen damer å pule på uten for mye stress? 

Joda, men jeg liker menn og ikke damer.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Axl skrev:

Joda en gang i blant blir jeg jo det, om jeg møter noen på byen. Men sånn i det daglige er det dårlig med avsugning, gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi vennligst fokusere på mitt problem... 😂

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å runk så mye da, det som er problemet. Slutt å runk og slutt å klag på at du runker mye.

Anonymkode: d9eda...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å runk så mye da, det som er problemet. Slutt å runk og slutt å klag på at du runker mye.

Jeg heller skjønner ikke helt problemet. Er det ikke bare deilig?

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at du runker så mye er simpelthen fordi du runker så mye

AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor du tror jeg klager?

jeg tok opp ett tema ift onanering. og var nysgjerrig på dette. Kanskje det jeg driver med er vanlig, eller kanskje ikke. 

- TS 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skjønner ikke hvorfor du tror jeg klager?

jeg tok opp ett tema ift onanering. og var nysgjerrig på dette. Kanskje det jeg driver med er vanlig, eller kanskje ikke. 

- TS 

Ingen av mine kamerater runker så ofte som mine fire ganger, veit jeg hvertfall. De er i forhold, kan være noe der? Slik du sier at når du får sex så er du ikke like kåt og klar for å nappe løken. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av mine kamerater runker så ofte som mine fire ganger, veit jeg hvertfall. De er i forhold, kan være noe der? Slik du sier at når du får sex så er du ikke like kåt og klar for å nappe løken. 

Sikkert ikke noe verre enn det. Sikkert bare jeg som har stor sexlyst. 😂

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke noe verre enn det. Sikkert bare jeg som har stor sexlyst. 😂

Helt sikkert 😅

Skrevet

Det høres mye ut! Hvis du kommer i et forhold, så husk at det kan være vanskelig for partneren om du runker mye. Bedre å spare spenningen til du er sammen med partneren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...