AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Jeg har allerede en master. Lurer på om det er noe poeng i å ta enkeltemner i fag som kan være relevante for min arbeidserfaring og masteren. Blir det lagt merke når jeg søker jobb eller er det så lite at det knapt har noen betydning? Jeg har jobbet noen år, men ønsker å spesialisere meg mer og få mer utfordrende arbeidsoppgaver. En ny bachelor eller master vil inneholde mange fag jeg ikke anser som relevante for det jeg ønsker å jobbe med i tillegg til at det vil ta mye tid og være krevende sammen med full jobb. Anonymkode: 113a6...722
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allerede en master. Lurer på om det er noe poeng i å ta enkeltemner i fag som kan være relevante for min arbeidserfaring og masteren. Blir det lagt merke når jeg søker jobb eller er det så lite at det knapt har noen betydning? Jeg har jobbet noen år, men ønsker å spesialisere meg mer og få mer utfordrende arbeidsoppgaver. En ny bachelor eller master vil inneholde mange fag jeg ikke anser som relevante for det jeg ønsker å jobbe med i tillegg til at det vil ta mye tid og være krevende sammen med full jobb. Anonymkode: 113a6...722 Njæ, ville heller tatt relevant videreutdanning Anonymkode: 3a948...07a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Njæ, ville heller tatt relevant videreutdanning Anonymkode: 3a948...07a Men hva er det da når man allerede har en master? TS Anonymkode: 113a6...722
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Noen som vet dette? Er i akkurat samme situasjon. Ønsker å få mer kunnskap innenfor enkelte emner som er relevant for masteren min. Dessverre tilbys det ikke noen videreutdanning innenfor akkurat de fagene jeg er interessert i. Anonymkode: 51690...1cf
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 På 22.7.2018 den 22.02, AnonymBruker skrev: Men hva er det da når man allerede har en master? TS Det er kompetansehevende tiltak, for et rart spørsmål. Du lærer noe nytt. Selv om man har en master kan man jo ikke alt, ta noe som er relevant for jobben du ønsker. Anonymkode: 3507c...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå