Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har bp lidelse 1. Jeg er fin nå, går ikke noen medisiner eller noe sånt, sover fint uten tabletter for første gang på fire år. Jeg har bachelorgrad innen for tannhelse. Men trives ikke som det. Uff, kjenner at jeg blir skikkelig lei meg nå. Har alltid ønsket å bli lærer, men på grunn av min sykdom så droppet jeg det. Men nå vurderer jeg å søke PPU, og bli yrkesfaglig lærer. Men er utrolig redd for tilbakefall og ditten og datten. Men jeg har sett på en annen utvei, og det er å bli apotek tekniker, som tar ca 1 år for meg. Kan ta det på nett. Fordeler: lite stress, noe som er bra for meg. (Takler ikke stress), kundebehandling, rydding og være nøyaktig og diskre. Ulemper: lite jobb, lav lønn forhold til utdanning.  Lærer derimot, er veldig sensitiv, så tar lett kritikk personlig, er mye stress, (kan være) kommer an på elevene. Tenkte å undervise på vgs nivå. 

Noen som kan hjelpe? Vær så snill trenger sårt hjelp. Aner ikke hva som er lurest å gjøre. Fint om noen som har bp kan også kommentere om hva dere gjør, yrke, utdanning og etc.

Endret av Olava

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...