Gjest dooris Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Hei Liker ikke hårveksten på underarmene mine. Synes det er for mye av det gode der. Noen gode ideer til fjerning av hår der. Barbering er ikke aktuelt, orker ikke ha stikkete armer. Tenkte kanskje på voks. Har prøvd epilering på armene en gang, men det var så sinnsykt vondt. Er dette noe man kan f.eks. fjerne med voks på salonger???
Nilma Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Jeg fjerner hår på underarmene med voks, av typen ferdige strips med kaldvoks. Det fungerer veldig bra, og gjør faktisk mye mindre vondt enn å vokse leggene. Jeg antar at du kan få det gjort på salong også, dersom du ikke vil gjøre det selv.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 du kan jo også bleke hårene, det har jeg gjort et par ganger om vinteren
Heidipia:) Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 du kan jo også bleke hårene' date=' det har jeg gjort et par ganger om vinteren [/quote'] Er det så lurt og fjerne hårene på armene da?alle har jo hår der. kan bare se for meg at det ikke ser ut når det vokse ut igjen :o hørtes mye bedre ut og prøve å bleke hårene, alle har jo hår på armene, personlig ville jeg aaaaaldri ha fjernet de..
Gjest Daniella_ Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Jeg barberer vekk mine. Fungerer greit. trenger bare å barbere de en gang pr uke.
LilleSol Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Jeg både vokser og barberer de. Alt etter som hva jeg føler for. Har aldri opplevd stikkete armer! Men er du sikker på at du trenger det? Jeg har mørke hår, som syntes godt, og det ser merkeligere ut med hår enn uten!
Angelizer Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Jeg sverger til barbering uansett hvor håret skal fjernes! Enkelt og billig! Håret på armene vokser dessuten mye tregere enn f.eks. på beina og det er mer mykt, så det blir ikke stikkete.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Jeg bruker epilator på armene. Jepp, det var sinnsykt vondt de første gangene, men nå går det helt fint. Kjapt og enkelt. Dersom du ikke vil bruke epilator så anbefaler jeg voks. Gå gjerne til en hudpleiesalong første gangen dersom du er ukjent med voksing. Det er vondt det også da. Jeg brukte voks tidligere, men synes det er så mye klin.
anyvold Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 Jeg barberer! Funker helt supert. Jeg har mørke, lange, stygge hår ellers. Har aldri opplevd stikkete armer og barberer sjelden siden det vokser så sakte. Ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå