Gå til innhold

Tips til dirty meldinger

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, isw skrev:

Hehe jeg tok bare utgangspunkt i meldingene som allerede sto her. Glemte fjøla da 😅

Høres ut som en vakker kveld. Først dasking, så nugatti i rumpa og så balleslikking!

Det mest spennende er jo om det er TS eller mannen som skal gjøre disse tingene. 😂

• 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden fortjener å bli dratt frem igjen. Er det flere her som har tips? Har ikke skrevet sånne meldinger før men prøvde i dag og det var så kleint…

Anonymkode: b3772...818

Skrevet

For eksempel visst du har bulket bilen, da kan en dirty melding hjelpe.

Hei kjære bulket bilen i dag, skulle parkere mens jeg satt og tenkte på deg, fikk plutselig vannplaning og sklei frem på bilsetet og trykket inn gassen. Så indirekte var det din skyld, men tenk ikke på det, har fortsatt vannplaning og vil ha kuk når jeg kommer hjem.

Anonymkode: 5dc66...850

• Liker 2
Skrevet

«Gleder meg til vi blir alene i kveld… 🥰»
«Gleder meg til vi blir alene i kveld… 😈»

«Jeg har funnet noen nye sugeteknikker som jeg har lyst til å teste ut. Stiller du som prøvekanin?»
«Jeg har funnet en stilling jeg har lyst til å teste. Har du tid i kveld?»

«Akkurat nå skulle jeg ønske at du og jeg kunne være litt alene. Bare vi to. Det jeg har lyst til nå, passer nemlig ikke på jobb…»

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Skriv noe ish om du dagdrømmer om dette da: "Jeg er så kåt nå om dagen. Dagdrømmer om at du slikker meg på stuebordet/kjøkkenbenken" 

• Nyttig 3
Skrevet

Hei :)

Anonymkode: 535c4...7ed

Skrevet

Om du ikke har fantasi nok til å klare og snekre sammen noen dirty meldinger til mannen din, er mitt beste råd å la være helt enkelt..🙄

• Nyttig 1
Skrevet

"Halla snuppa 😘

Har bare lyst og knulle deg så jævelig hard i kveld. Bare kjenne den trange våte fitta gli mot den deilige harde kukken 😏"

Verre er det ikke 😉

Anonymkode: a51cc...596

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei :)

Anonymkode: 535c4...7ed

😉 kinky

Anonymkode: c7bb6...52d

Skrevet

Gjør det heller enkelt. 

«I kveld er jeg din. Håper jeg får 🍆💦. Bind meg og gjør hva du vil»

Skrevet
Fioljenta skrev (7 timer siden):

«Gleder meg til vi blir alene i kveld… 🥰»
«Gleder meg til vi blir alene i kveld… 😈»

«Akkurat nå skulle jeg ønske at du og jeg kunne være litt alene. Bare vi to. Det jeg har lyst til nå, passer nemlig ikke på jobb…»

Trengs ikke noe mer for min del 😛

Bare for Guds skyld ikke send sånne meldinger på dagtid og så kjør 180 grader om kvelden

Anonymkode: 407b2...4e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Halla snuppa 😘

Har bare lyst og knulle deg så jævelig hard i kveld. Bare kjenne den trange våte fitta gli mot den deilige harde kukken 😏"

Verre er det ikke 😉

Anonymkode: a51cc...596

Da hadde jeg fått latterkrampe og spurt gubben om en kollega har fått tak i telefonen hans. 🤣 

Eller så hadde jeg ringt ambulanse, for den meldingen måtte bety at gubben var svært syk. 

Anonymkode: 6af30...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Denne tråden fortjener å bli dratt frem igjen. Er det flere her som har tips? Har ikke skrevet sånne meldinger før men prøvde i dag og det var så kleint…

Anonymkode: b3772...818

Enig i at denne tråden fortjener å bli dratt frem igjen. 

Frekke meldinger kan være veldig flott "oppvarming" til en heftig kveld. Liker veldig godt at vi kan pirre hverandre opp med dirty meldinger i løpet av dagen av og til. 

Liker å kunne skrive hva man ønsker å gjøre med den andre når man treffes. Gjøre partner oppmerksom på at man har skitne fantasier og tanker om partneren i løpet av dagen. 

Kan f.eks være å skrive at man blir knallhard eller klissvåt på tanken av den deilige kroppen til den andre.

Eller;

"I kveld har jeg lyst til å slikke den deilige våte fitta di og knulle deg hardt ". 

"Fantaserer om å kjenne den varme, våte og trange fitta rundt kuken min nå."

Mulighetene er mange 

Anonymkode: 83af0...1f4

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Menn er jo individer på lik linje med oss kvinner, men kan jo fortelle litt om hva som fungerer for min mann:

At jeg rett og slett bare skriver kort hva jeg ønsker at han skal gjøre med meg i kveld, at jeg er kåt og tenker på ham, at jeg er kåt og lengter etter å kjenne ham inni meg eller at jeg skriver akkurat hva jeg har tenkt å gjøre med ham når han kommer hjem.

Korte erotiske noveller basert på mine fantasier eller ting vi har gjort elsker han og det tenner ham hver gang.

Ellers så er snap med litt avslørende bilder av bekledning eller undertøy alltid innertier her. En liten snap av hva jeg har under kjolen på jobb… Er jeg ekstra giret kan han innimellom få en snap av at jeg onanerer eller beføler meg selv. 

Han skriver sjeldent mye, men kan innimellom skrive at han er kåt og lengter etter meg eller sende dickpic og skrive «skummelt å tenke på deg» etc.

Men dette er vår dynamikk da. Er ikke sikkert alle menn ville ha satt pris på dette. For noen er det kanskje litt for vulgært også. Vet med sikkerhet at ikke alle kvinner setter pris på dickpic av mannen sånn ut av det blå… men for oss er dette et krydder i hverdagen. 

Endret av Frkego
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har lyst på deg. 

Vil smake på deg i kveld. 

Gleder meg til du kommer hjem, da skal vi ha 69.

Savner deg og har lyst på deg. 

Jeg er kåt. 

Gleder meg til helg med deg, da skal vi kose oss ( og pule masse)

Musa mi vil ha deg. 

Dette er noe jeg sender til mannen min. Og noen småfrekke bilder ila dagen så han setter kaffen i halsen. 

Anonymkode: 704bc...7b6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde sendt denne sangen til han jeg 😉👌

Skrevet

Ha på deg et feks litt småfrekt kort skjørt...

Så tar du bilde av lårene dine og en antydning til fitta di...

Så kan du feks skrive...

Du er så deilig og gjør meg så hinsides kåt.

Jeg har så lyst på deg og den deilige kuken din 👌.

Gleder meg 😉

Skrevet

Kom og ta meg.

Fitta mi er våt og klar for deg.

Så hyler jeg når du knuller meg.

Skrevet

Dirty meldinger? er det ikke nok å kysse han under øret?

Eller send denne til han🤭

iuui.jpg

Skrevet

Fitta mi har så lyst på deg 

Når du slikker så går det for meg

Kuken din er så god og hard 

Jeg trygler og jeg ber

Selv om du ikke ser

Hvor kåt og våt jeg blir 

Av tanken på å suge deg

Komme det får du ei

før du er inni meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...