Gå til innhold

Hve.. hva slags beskytter er best av labbevoks og potefett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden (1 år) blir sår på potene, vil kjøpe noe greier men finnes ulike produkter. Hva er best?

Anonymkode: 66f8a...b78

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sokker. Men først finne ut hvorfor hunden blir sår. Da min kom til meg var den underærnært og huden under potene sprakk. Sokker ble redningen da det å smøre noe inn i sprukket hud er farlig. Regner med ingen tar hunder ut på tur i denne varmen på asfalt.

Anonymkode: 133a1...654

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Du må bruke krem, ikke fett. Jeg bruker enten potekrem, eller helosan. Salve/fett/wax, kan du bruke om vinteren, for å unngå snøkladder, isklumper et cetera. 

Anonymkode: d26fb...1c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sokker. Men først finne ut hvorfor hunden blir sår. Da min kom til meg var den underærnært og huden under potene sprakk. Sokker ble redningen da det å smøre noe inn i sprukket hud er farlig. Regner med ingen tar hunder ut på tur i denne varmen på asfalt.

Anonymkode: 133a1...654

Hve.. Hva slags type sokker? Tydne?

Anonymkode: 66f8a...b78

• Liker 1
Skrevet

Når blir hunden sår på potene? Sånn gjennomgående/i hverdagen eller i visse tilfeller? Er huden på potene tørr? Vurder å tilsett en skvett lakseolje i foret (ikke tran beregnet for mennesker),gjør godt for både pels og poter. Finnes mange ulike typer potesokker. XXL selger noen helt kurante fra Non Stop til en rimelig penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...