Gå til innhold

Pratsom vs. stille

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær heeelt ærlig nå... Liker du best mennesker som skravler i ett eller mennesker som ikke sier så mye? Er man av den stille typen, så tenker man seg i det minste om før man snakker. Det gjør ikke de som skravler i ett...

Anonymkode: e7100...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker når folk prater, da jeg er veldig pratsom selv. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Stille.

Anonymkode: 587a3...67a

AnonymBruker
Skrevet

Liker ingen av de to ytterpunktene. 

Anonymkode: 36730...673

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på kjemi vil jeg si, men siden jeg er sjenert så har jeg erfart at meg og en annen sjenert person ikke går så bra sammen.

Jeg trives nok med de som er flinke til å "sette" meg i gang. De som virker interesserte og lytter til det jeg har å si. Da blir jeg tryggere og prater mye mer.

Trives ikke så godt med de som er brautende og høylytte eller de som er like sjenert som meg, men ville valgt de sjenerte hvis jeg måtte. De overkjører meg i det minste ikke og kommer med masse "du må prate mer" osv.

Anonymkode: 13515...3e1

Skrevet (endret)

Dette kommer helt på kjemien. Hvis det er en person du har veldig sansen for så liker jeg jo selfølgelig best om de er veldig pratsomme. Hvis det er omvendt er det bra hvis de er mer av den stille typen. Men jeg tror jeg må si jeg liker pratsomme personer fremfor stille når det kommer på førsteinntrykket fordi da er det lettere å komme frem til like interesser og om vi har felles hobbier osv. 

De fleste av bestevennenne mine er faktisk av den stille typen da. Selv om jeg er en ekstrovert opplever jeg de mest trofaste pleier å være de stille. Har også merket at de stille personene ofte er mer åpne til meg enn til andre ekstroverte personer jeg kjenner..tror det har med at jeg tilpasser meg vedkommende. Hvis du møter en stille personer så kan du ikke akuratt drive å bable i et kjør heller:fnise:

Endret av Oddy
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på kjemi vil jeg si, men siden jeg er sjenert så har jeg erfart at meg og en annen sjenert person ikke går så bra sammen.

Jeg trives nok med de som er flinke til å "sette" meg i gang. De som virker interesserte og lytter til det jeg har å si. Da blir jeg tryggere og prater mye mer.

Trives ikke så godt med de som er brautende og høylytte eller de som er like sjenert som meg, men ville valgt de sjenerte hvis jeg måtte. De overkjører meg i det minste ikke og kommer med masse "du må prate mer" osv.

Anonymkode: 13515...3e1

Er det noe som er unødvendig er når noen forteller de sjenerte om de kan prate mer... aldri skjønt hensikten. Vedkommende vet selv at de ikke prater og sliter kanskje med det. Og det blir ikke akuratt bedre at noen skal påpeke det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stille personer så fremst de er noen man har kjemi med slik det ikke blir pinelig stillhet.

Anonymkode: f416d...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...