AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Hei Noen som har erfaringer med fresh fitness og bare trening? Hvilket senter er best? Vært medlem av sats en stund nå men det blir for dyrt 😕 også sitter det litt langt inne å si opp Pga gode fasiliteter og mulighet gruppetimer. Hvordan er gruppetimene på fresh? Anonymkode: c1549...5dd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Jeg var medlem på Fresh for noen år siden da det fortsatt var nytt. Mitt senter var veldig rent og romslig og jeg trivdes godt. Jeg brukte ikke noe særlig med gruppetimer, men flere av dem var video, så det blir jo deretter. Jeg har vært innom flere ulike sentre og mitt inntrykk er at hvilken kjede du velger har mindre betydning. Det har betydning om du velger en billigkjede med mindre tilbud eller en fullservicekjede, men bortsett fra det må du se om det ser bra ut der, er mye trafikk, ta en titt på timeplanen og vurdere hvor enkelt det er for deg å komme deg dit. Anonymkode: a97e7...48f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Det er ca. Det samme. Velg den som er nærmest. Anonymkode: 26868...0f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå