Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #1 Skrevet 16. august 2002 Leste for lenge siden at en ikke burde bli gravid de tre forste maanedene etter at en sluttet paa p-pillen grunnet alle forandringene som p-pillene paaforer kroppen. Luerer derfor paa om dette stemmer. Bruker dere annen prevansjon mellom tiden dere slutter paa p-piller og dere begynner aktivt aa prove eller hopper dere i det med engang? Synes det skrives lite om dette, lurer paa om grunnen er at de fleste ikke blir gravid de forste 3 maanedene uansett. saa sporsmaalet mitt er hvor lenge etter p-pilleslutt for en kan prove, 2 mnd? 3 mnd????
Mistyen Skrevet 16. august 2002 #2 Skrevet 16. august 2002 Vi startet prøvingen med en gang vi da, men vet ikke hvor lang tid det vil ta. Er i første "økt" nå..... Har ikke hørt noe om at man bør bruke annen prevansjon i tre mndr etterpå. Noen andre som har hørt om det da??? ....kanskje det ikke er bra å prøve sånn med en gang.....*usikker*
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #3 Skrevet 16. august 2002 Jeg sluttet på pillen og ble gravid ved første forsøk! Er nå 5 uker på vei, vært utrolig kvalm, men det begynner å gi seg. Stå på, håper det ikke går så lang tid før du blir gravid. Selv er jeg sykepleier og har aldri hørt at en må bruke annen prevensjon i tre mnd etter man har sluttet på pillen! Er kroppen klar, så blir du gravid!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2002 #4 Skrevet 17. august 2002 Jeg har hørt at man bør vente til pillen er ute av kroppen. Det var min lege og en sykepleier på sykehuset som ga beskjed om det. Vi har nå prøvd siden Januar 02 da og det klaffet en gang, men gikk desverre galt. På en måte så er jeg lettet over at jeg ikke var klar over graviditeten før legen sa noe og på den andre siden så var jeg trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå