AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Hei, er utdannet sosionom og det ligger en ledig stilling som veileder. Jeg ønsker meg denne jobben såå innmari, men hjernen er helt blank når det kommer til en god jobbsøknad rettet mot arbeid i NAV. Har noen forslag? Anonymkode: 53b7a...953
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Hei! Her bør du gå i deg selv, hva kan du som sosionom tilby i en jobb som veileder på nav? Er du nyutdannet? Anonymkode: 587cb...899
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 TS her. Jeg var ferdig utdannet for snart 8 år siden, har kun jobbet med barn til nå. Jeg har et brennende engasjement for å hjelpe andre og jeg er god til å bygge relasjoner med andre 😃 Anonymkode: 53b7a...953
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Da råder jeg deg til å først finne ut hva en veileder i nav jobber med, så skriver du søknad ut i fra det der du trekker inn hva du som sosionom kan bidra med her Jeg er sosionom som jobber i nav. Stortrives. Jobbet tidligere i barnerelatert jobb. Jeg jobber mest da med sosiale saker i nav. Vet ikke hvilken stilling din aktuelle søknad er rettet mot da, men vil tenke at din utdanning uansett er relevant i veilederjobb på nav. Anonymkode: 587cb...899
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Jeg sitter på nav sin intervjuguide som de var så lur å legge ut på navet tilgjengelig for alle de ansatte hvis de bare visste hvor de skulle lete. Den har hjulpet meg å få jobb der flere ganger. Uansett. Når du skal skrive en jobbsøknad så er det 3 ting som er viktig: motivasjon for stillingen personlige egenskaper faglige kvalifikasjoner Sist og ikke minst, lær fra mine feil, ikke søk på stillinger hos nav. De er en dårlig arbeidsgiver. Hilsen ex-ansatt. Anonymkode: de944...1ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå