Gjest Khloe Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 (endret) Jeg leter så gruelig etter en kjeks jeg spiste da jeg var liten. Har lett på mange butikker, men ingen har den. Det var som en ballerina-kjeks med jordbær- eller bringebærgelé inni hullet på kjeksen og hvit krem under, hvis jeg ikke husker feil. Prøvde å finne den igjen nå, men finner bare ballerina med blåbær, og det er det jo ikke. Husker alltid noen venner av familien hadde den på tur, mens vi hadde vanlig ballerina, så byttet vi som var barn rundt på disse. De er sikkert ikke gode i dag, men tenker det blir ganske nostalgisk😁 Noen som vet hva denne heter/het? Var det kanskje ballerina, bare at den har gått ut av produksjon? Endret 22. juli 2018 av Khloe
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Det var ballerina med bringebær gele Anonymkode: 83ce1...1b7
Gjest Khloe Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var ballerina med bringebær gele Anonymkode: 83ce1...1b7 Det var det ja! Finnes den enda noen steder?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Ja, det var ballerina. De er dessverre ute av produksjon og har vært det en stund. Anonymkode: 87943...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå