AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Noen her som har hørt på Alan Walker? Hva syns dere om musikken hans? Har nettopp oppdaget den og syns den er utrolig fin, virker som en fin fyr også. Syns sangene hans er så mye bedre enn Kygo sine. Anonymkode: 0ccaf...e88 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Liker sangen "Faded". Virker som en flott mann, selv om jeg ikke kjenner han. Anonymkode: 79787...a24
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker sangen "Faded". Virker som en flott mann, selv om jeg ikke kjenner han. Anonymkode: 79787...a24 Han lager mange fine melodier. Jeg liker "Alone" og "Sing me to sleep" veldig godt. Så flink Anonymkode: 0ccaf...e88
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker sangen "Faded". Virker som en flott mann, selv om jeg ikke kjenner han. Anonymkode: 79787...a24 En hedersmann? Anonymkode: 7eba4...82f 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 Ikke hørt musikken hans.. Anonymkode: e861a...63b
Polly Ester Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Jeg liker veldig godt musikken til Alan Walker. Har verken sett eller lest noe om han som person, så jeg vet ikke hvordan han er, hvor gammel han er eller noe slikt, men han er kjempedyktig til å lage god musikk, syns jeg. Jeg liker ikke Kygo. Når det kommer en Kygolåt på radio så skrur jeg over på en annen kanal.
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Alan Walker er så mye bedre enn Kygo. Særlig den siste sangen hans. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke hørt musikken hans.. Anonymkode: e861a...63b Ok. 18 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg liker veldig godt musikken til Alan Walker. Har verken sett eller lest noe om han som person, så jeg vet ikke hvordan han er, hvor gammel han er eller noe slikt, men han er kjempedyktig til å lage god musikk, syns jeg. Jeg liker ikke Kygo. Når det kommer en Kygolåt på radio så skrur jeg over på en annen kanal. Jeg liker heller ikke Kygo. Alan Walker er en av de få som jeg liker når det kommer til EDM Kun Avicii som er bedre, men han var bedre enn de fleste til å lage melodier. 16 minutter siden, Gjerrigknark skrev: Alan Walker er så mye bedre enn Kygo. Særlig den siste sangen hans. Hva heter den siste sangen hans? Anonymkode: 0ccaf...e88
Polly Ester Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg liker heller ikke Kygo. Alan Walker er en av de få som jeg liker når det kommer til EDM Kun Avicii som er bedre, men han var bedre enn de fleste til å lage melodier. Hva heter den siste sangen hans? Anonymkode: 0ccaf...e88 Helt enig. Liker også Avicii sin musikk. Veldig trist at han døde. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 Kygo er elendig. Avicii var i en klasse for seg, Alan Walker en klasse under og Kygo flere klasser under der igjen. Anonymkode: 7eba4...82f 3
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg liker heller ikke Kygo. Alan Walker er en av de få som jeg liker når det kommer til EDM Kun Avicii som er bedre, men han var bedre enn de fleste til å lage melodier. Hva heter den siste sangen hans? Anonymkode: 0ccaf...e88 Ignite. Elsker den 💥
Gjest Belle âme Skrevet 22. juli 2018 #13 Skrevet 22. juli 2018 Alan Walker er vel den einaste EDM-artisten eg liker Liker hverken Kygo eller avicii.
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #14 Skrevet 22. juli 2018 Likte Avicci men alltid likt Alan Walker helt fra «Faded» kom. Det har vært noe med de låtene som bare har stemt veldig for meg, og jeg kunne identifisere meg med budskapet i dem. Og den nyeste, »Ignite» er helt rå. Han er så flink til å finne samarbeidspartnere som matcher lydbildet hans. Digger det.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #15 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kygo er elendig. Avicii var i en klasse for seg, Alan Walker en klasse under og Kygo flere klasser under der igjen. Anonymkode: 7eba4...82f 52 minutter siden, Gjerrigknark skrev: Likte Avicci men alltid likt Alan Walker helt fra «Faded» kom. Det har vært noe med de låtene som bare har stemt veldig for meg, og jeg kunne identifisere meg med budskapet i dem. Og den nyeste, »Ignite» er helt rå. Han er så flink til å finne samarbeidspartnere som matcher lydbildet hans. Digger det. Jeg har nettopp oppdaget musikken til Alan Walker og liker det jeg hører, men for meg er det ingen som slår Avicii. Har alltid likt musikken hans, det var han som fikk meg til å begynne å høre på EDM - men samtidig var han ikke en typisk EDM-artist. Han utviklet sin egen «sound». Men jeg er glad for at det finnes en EDM-artist som Alan Walker, liker han godt :) Må sjekke ut den nye sangen hans. Anonymkode: 0ccaf...e88 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #16 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kygo er elendig. Avicii var i en klasse for seg, Alan Walker en klasse under og Kygo flere klasser under der igjen. Anonymkode: 7eba4...82f Helt enig. Anonymkode: 0ccaf...e88 1
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #17 Skrevet 22. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp oppdaget musikken til Alan Walker og liker det jeg hører, men for meg er det ingen som slår Avicii. Har alltid likt musikken hans, det var han som fikk meg til å begynne å høre på EDM - men samtidig var han ikke en typisk EDM-artist. Han utviklet sin egen «sound». Men jeg er glad for at det finnes en EDM-artist som Alan Walker, liker han godt :) Må sjekke ut den nye sangen hans. Anonymkode: 0ccaf...e88 Avicci er jo død så der kommer det ikke mer musikk naturlig nok. Men enig i at han var flink og en av dem som la grunnsteinene til dagens EDM artister. Alan Walker har levert hele veien etter min mening og han har en profesjonell tankegang uten å følge noen bølge. Han klarer å variere soundet sitt, i motsetning til Kygo.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #18 Skrevet 22. juli 2018 2 minutter siden, Gjerrigknark skrev: Avicci er jo død så der kommer det ikke mer musikk naturlig nok. Men enig i at han var flink og en av dem som la grunnsteinene til dagens EDM artister. Alan Walker har levert hele veien etter min mening og han har en profesjonell tankegang uten å følge noen bølge. Han klarer å variere soundet sitt, i motsetning til Kygo. Er Avicii død? Kommer det ikke mer musikk fra ham? Flott vi har deg her på forumet som kan holde oss øvrige oppdatert på disse tingene. Anonymkode: 7eba4...82f 1
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #19 Skrevet 22. juli 2018 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Avicii død? Kommer det ikke mer musikk fra ham? Flott vi har deg her på forumet som kan holde oss øvrige oppdatert på disse tingene. Anonymkode: 7eba4...82f Er en stund siden nå. Men nå tuller du med meg. Endret 22. juli 2018 av Gjerrigknark
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #20 Skrevet 23. juli 2018 17 timer siden, Gjerrigknark skrev: Avicci er jo død så der kommer det ikke mer musikk naturlig nok. Men enig i at han var flink og en av dem som la grunnsteinene til dagens EDM artister. Alan Walker har levert hele veien etter min mening og han har en profesjonell tankegang uten å følge noen bølge. Han klarer å variere soundet sitt, i motsetning til Kygo. Han er død, men musikken hans er tidløs. Han jobbet også med et album før han døde, og dette albumet blir mest sannsynlig utgitt. Det gleder jeg meg til! Men ja, Alan Walker er ganske flink han! Er forresten enig i at Kygo ikke er så flink til å variere lydbildet sitt. Alt han gir ut høres ganske likt ut i mine ører. Anonymkode: 0ccaf...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå