Gå til innhold

Har kun connections med med menn 45+/-

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke de på min egen alder, rundt 30? Hvor normalt er dette?

Anonymkode: a8f56...b11

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi sex. De vil ligge med deg. De på din egen alder trenger ikke å drive å egle seg inn på kvinner, late som de er en venn, mens de egentlig bare venter på et svakt øyeblikk de kan benytte seg av. De kan ha likeverdig sex med kvinner. 

Anonymkode: 94dbb...a72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke de på min egen alder, rundt 30? Hvor normalt er dette?

Samme som meg. Er 40. Connection med de på 55 pluss. Alltid vært slik. Da jeg var 25, vært kjæresten 40. 

For min del handler det lite om sex som nevnes over her. Det er JEG som faller for dem, ikke de som elger seg innpå meg nødvendigvis.

For min del handler det om levd liv,erfaring og modenhet. Jeg har selv ekstremt mye livserfaring og derav også søker jeg dem med tilsvarende...

Anonymkode: 7ef49...558

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som meg. Er 40. Connection med de på 55 pluss. Alltid vært slik. Da jeg var 25, vært kjæresten 40. 

For min del handler det lite om sex som nevnes over her. Det er JEG som faller for dem, ikke de som elger seg innpå meg nødvendigvis.

For min del handler det om levd liv,erfaring og modenhet. Jeg har selv ekstremt mye livserfaring og derav også søker jeg dem med tilsvarende...

Anonymkode: 7ef49...558

Slik er det for meg også. Det som er rart, er at jeg har så mye til felles med disse mennene. OK, jeg forstår det har en sammenheng med hvilke settinger jeg møter, disse. Pluss at det er «normalt», at folk som meg, har ting tilfelles. (Gidder ikke nevne, grunn, sted, et cetera.) 

Det er ikke kun sex, som personen over skriver. Men den beste sexen, jeg har hatt, er med disse mennene. 

Da jeg var nitten, var jeg i et forhold med en som da var førtifem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...