AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Det er jo egentlig ikke så veldig mange av dem og jeg føler at folk blir beskyldt for å være psykopater uten at de er det. Men likevel er det enkelte som skiller seg ut, i form av at de virker så enormt hyggelige, men viser en annen side innenfor husets vegger. De er visst flinke til å manipulere, men dette har vel også å gjøre med hvor lett den manipulerte blir manipulert? Anonymkode: 578e4...642
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo egentlig ikke så veldig mange av dem og jeg føler at folk blir beskyldt for å være psykopater uten at de er det. Men likevel er det enkelte som skiller seg ut, i form av at de virker så enormt hyggelige, men viser en annen side innenfor husets vegger. De er visst flinke til å manipulere, men dette har vel også å gjøre med hvor lett den manipulerte blir manipulert? Anonymkode: 578e4...642 Til og med den dyktigste psykiateren kan bli manipulert og lurt av en person med den diagnosen, selv om psykiateren vet at vedkommende har den diagnosen... Les Sjarmør og tyrann av Alv Dahl om du vil lære om temaet. Anonymkode: b6fb8...09a 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Og jo, det er veldig mange av dem. Noen utøver tyranniet sitt mot sine nærmeste, noen velger seg ut noen på arbeidsplassen eller i omgangskretsen. Mange sjefer er også slik. Anonymkode: b6fb8...09a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 TS her.. Jeg kan nevne noen personer som jeg mistenker er det, vil ikke gå i dype detaljer, men kan skrive handlingene deres. En mann som frermstår hyggelig, men forandrer seg etter å ha omgås han lenge. Han bruker silent treatment om han ikke får det som han vil, og truer "stille" med ting. Ditt og datt kan skje dersom man ikke gjør som han vil. Han er helt enormt flink til å skape tillit og du føler deg trygg med ham. Han fremstår helt enormt kunnskapsrik og blir den man gjerne går til for å få svar på ting. Etter hvert blir du helt avhengig og han begynner å bruke dette til å kontrollere hvem du omgås og liker. Han får folk til å kutte kontakt med venner fordi HAN får deg til å tro at de ikke er bra. Han får deg til å tro at vennene er psykopater og at du er manipulert til å like de. Han snakker særlig dårlig om de du gir uttrykk for at du virkelig liker, særlig hvis du nevner noen du har et godt øye til. Han begynner å gå utenfor huset om nettene. En kvinne som fremstår enormt hyggelig, hun løfter stemninga og får deg til å føle deg likt. Har hun en dårlig dag så kan hun dra deg helt ned ved å påpeke alle dine svakheter. Også svært kunnskapsrik. Alle hennes partnere har blitt sett med blåmerker og kloremerker, og spesielt etter helgene når det har vært alkohol med i bildet. Hun er flink til å invitere seg selv og kan invadere folk..har virkelig ikke den sperren med at man kan la folk være i fred i blant. Ene partneren (mange år siden) flyttet til ny by uten å gi lyd fra seg. Jeg har i ettertid fått vite at det var pga han ville komme seg vekk fra henne. Hun har ny kjæreste og han blir også sett med merker. Hun har også vært stemor, og jeg vet at de barna har gått til psykolog pga traumer fra henne. Fyr som har fått barn med ei, hun styrer ikke over egen økonomi lenger og barna får ikke treffe hennes familie. Anonymkode: 578e4...642 1
Gjest Stella Rose Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 Min far, manipulerende, lystløgner, perfekt i hans øyne alle andre det var noe galt med, ingen respekt for andre, men andre skulle ha respekt for ham, kunne ikke ta selvkritikk, eller føle skyld, Null empati, en falsk jævel. Drev mye med psykisk mishandling. Ganske sikker på at han er en psykopat
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 Min mann. Høyt respektert i miljøet, alle skryter av hvor dyktig han er. Han tar æren for tingene jeg gjør, forteller løgner om meg og vender familien sin mot meg. Anonymkode: 0ad2b...dcf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Tidligere kollega. Vennlig, tar rommet, snakker mye om seg selv, har greie på mye, smisker, detaljert, snakker mye generelt, insisterende. Men også bråsint om noen sier, eller går han i mot. "Sykdommer/lidelser" som skaffer han mange legetimer, behandlinger. Aldri er noe denne personen sin feil. Anonymkode: 226c3...5e3 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 Her er link til yutubekanalen min hvor jeg forteller en del om temaet:https://www.youtube.com/channel/UCPObg160WF9AXbQQN-IJXyg?view_as=subscriber Jeg vil også anbefale deg å søke opp frilanserkanalen på yutube hvor ei som heter Anita Sweeny forteller en hel masse lærerikt i videoene sine om dette her. Psykopati og kjærlighet har også mye bra. De har også sider på fb som man kan like og følge for å få med seg oppdatering i bloggene dems og dele erfaringer. Jeg har selv opplevd dette her to ganger i livet av begge kjønn. Det jeg har opplevd går mer under kategorien sosiopat. Men det er så og si det samme. Anonymkode: b3750...de4 2
Poiz3n Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 En psykopat er en person som ikke liker andre mennesker. De liker å skade andre mennesker. Vi normale mennesker kan le litt ondskapsfullt hvis en person vi ikke liker som har gjort oss noe vondt eller vært slemme mot noen vi er veldig glad i opplever motgang og tenke at den personen fortjente noe tilbake. En psykopat har dette hatet mot alle og enhver uten noen grunn. De kan synes det er morsomt når noen havner i en alvorlig ulykke eller blir fysisk skadd. Og de liker å ødelegge andre mennesker psykisk og se dem lide. Så legger de skyld på andre for det de selv gjør. Psykopater skal på en måte hevne seg på alle andre fordi de ikke kan føle det vi føler. De juger, manipulerer, sverter og bedrar. De juger både om seg selv og andre. Det er for eksempel ingen som har noe empati med Breivik når han klager over at han ikke har det bra nok i fengslet. Og det e rjo fordi han ikke har empati for noen andre enn seg selv. Han forventer empati fra andre etter det han har fjort. Men det at vi ikke klarer å føle empati for han og slike som han betyr jo ikke at vi er psykopater. For vi føler jo empati med andre mennesker som ikke er onde. Men d er klart at når mennesker er grunnleggende onde og vil andre vondt så klarer ikke vi å føle empati med dem heller. Og måten vi føler det på mot dem føler de mot alle, selv om vi ikke har gjort dem noe. De bare hater alle.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 Jeg har vært sammen med en. Han har rundlurt alt fra politi til psykiatere opp gjennom årene med oppførselen sin. Utad var vi et lykkelig og flott par. Innad var det vold og trusler daglig. Når vi var i sosiale lag, så satt han og kløp meg under bordet hver gang jeg sa noe han ikke likte. Jeg smilte videre og lot ingen se hva som foregikk. For minste lille lyd fra meg som tilsa at noe var på gang, så fikk jeg gjennomgå når vi kom i bilen. Etter hvert eneste selskap eller sosiale lag, så begynte han på vei hjem. Slo og slo meg i armen mens han kjørte, kastet meg rundt når vi kom hjem og var et mareritt å ha med å gjøre. Det var dager jeg tryglet om at han skulle slå, for den psykiske volden var så ille, at slag ville være mindre vondt. Han tok fra meg alt jeg hadde av venner og familie og gjorde meg helt avhengig av han. Han tok opp masse gjeld i mitt navn, og har innrømmet i etterkant at det ble gjort for å påføre meg skade så han fikk mer tak på meg. Han har innrømmet at han nøt å se meg ha det vondt. Han har innrømmet å ha forgiftet meg i perioder for å gjøre meg syk og uten motstand. Han har prøvd å drepe meg to ganger med kvelning. Etter jeg klarte å gå fra han, så har han sendt stadige trusler om at han skal drepe meg. Han har hengt rundt dørene der vi bodde og prøvd å skremme oss. Ødelagt eiendelene våre som han fikk tak i osv. Han prøvde å få min nåværende mann sparket fra jobben sin ved å spre løgner til ledelsen der og sånn har han holdt på år etter år. Han er anmeldt rundt 20 ganger av meg, mannen min og mannen min sin arbeidsplass, sakene henlegges fortere enn vi rekker og blunke. Vi har vitner, skriftlige bevis osv, men han snakker politiet trill rundt når de kontakter han. En psykopat nyter å se at andre lider. De nyter at de har makten til å påføre andre smerte, enten den er psykisk eller fysisk. Anonymkode: 4fbca...4b0 6
Poiz3n Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 (endret) På 24.7.2018 den 12.00, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med en. Han har rundlurt alt fra politi til psykiatere opp gjennom årene med oppførselen sin. Utad var vi et lykkelig og flott par. Innad var det vold og trusler daglig. Når vi var i sosiale lag, så satt han og kløp meg under bordet hver gang jeg sa noe han ikke likte. Jeg smilte videre og lot ingen se hva som foregikk. For minste lille lyd fra meg som tilsa at noe var på gang, så fikk jeg gjennomgå når vi kom i bilen. Etter hvert eneste selskap eller sosiale lag, så begynte han på vei hjem. Slo og slo meg i armen mens han kjørte, kastet meg rundt når vi kom hjem og var et mareritt å ha med å gjøre. Det var dager jeg tryglet om at han skulle slå, for den psykiske volden var så ille, at slag ville være mindre vondt. Han tok fra meg alt jeg hadde av venner og familie og gjorde meg helt avhengig av han. Han tok opp masse gjeld i mitt navn, og har innrømmet i etterkant at det ble gjort for å påføre meg skade så han fikk mer tak på meg. Han har innrømmet at han nøt å se meg ha det vondt. Han har innrømmet å ha forgiftet meg i perioder for å gjøre meg syk og uten motstand. Han har prøvd å drepe meg to ganger med kvelning. Etter jeg klarte å gå fra han, så har han sendt stadige trusler om at han skal drepe meg. Han har hengt rundt dørene der vi bodde og prøvd å skremme oss. Ødelagt eiendelene våre som han fikk tak i osv. Han prøvde å få min nåværende mann sparket fra jobben sin ved å spre løgner til ledelsen der og sånn har han holdt på år etter år. Han er anmeldt rundt 20 ganger av meg, mannen min og mannen min sin arbeidsplass, sakene henlegges fortere enn vi rekker og blunke. Vi har vitner, skriftlige bevis osv, men han snakker politiet trill rundt når de kontakter han. En psykopat nyter å se at andre lider. De nyter at de har makten til å påføre andre smerte, enten den er psykisk eller fysisk. Anonymkode: 4fbca...4b0 har selv vært sammen med en og bodd i samme tomannsbolig som ei. ett helvete uten like begge to Han: jugde til meg om at han var uskyldig dømt for seksuelle overgrep mot tre barn, lata som han var frslsst og gikk med kors rundt halsen og hørte på jesusmusikk i bilen og hadde bibel med over alt, gikk på kristne møter oig hadde på seg gifteringen som han hadde med kona si mens han låg med meg i senga og flirte "no ding ding whithout the wedding ring". Han sa til meg at de hadde blitt tvangssepparert av staten på grunn av det han var dømt for og hadde derfor besøksforbud i sit eget hjem siden han og kona hadde ei datter sammen. Han fikk ikke lov å bo med dattern sin fordi han var uskyldig dømt for overgrep mot barna til tre vennepar. De hadde løyet til politiet om at han hadde misbrukt barna dems fordi de var forelsket i han og sjalue på han, kona og datterns familieliv. Derfor hadde de gått til politiet å anmeldt han for ting han ikke hadde gjort og han ble dømt i retten fordi de hadde fått barna sine til å juge om at han hadde utført seksuelle handlinger med dem. Det var derfor han ble frelst og gud og jesus betydde alt for han. Gikk på kristne møter samtidig som han banna og svarta i ett sett og hadde sex med både meg og veninna mi som han bedro samtidig som han løy til henne å sa jeg var stygg, dum og ubrukelig, feit og fæl og at han aldri ville hatt meg og omvendt. -Til meg sa han at det var alle andre som jugde og han som snakka sant. eg måtte ikke høre på det de sa. For han elsket jo meg, ville gifte seg og få barn med meg. Det sa han etter tre dager fordi han var menneskekjenner.Og han mente hver ord han sa til meg så jeg måtte ikke tvile på det. Han klarte nemlig ikke å lyve leger etter at han ble frelst. Han fortalte meg også at han hadde fått konstatert av sin psykiater at han hadde psykopatiske trekk. Jeg visste ikke helt hav det ville si den gangen. Etter noen måneder hadde gått begynte jeg å bli psykisk dårlig av manipuleringen hans. Jeg ble søvnøs av tankestress og kaos. Jeg ble så gaslightet at jeg ble en zombie til slutt. Til slutt fikk jeg vite av felles bekjente at han absolutt ikke var uskyldig dømt. det var sedspor i saken han var dømt for og han hadde løyet til meg om at eneste bevis var det barna sa i rettsalen. Her hadde jeg gitt han hele sjela mi i nesten 5 måneder og trodd på han. Jeg hadde hatt masse empati med han og grått med han på hans veiene fordi jeg sytes synd på han som hadde blitt adskilt fra kona og dattern sin med besøksforbud og skulle sitte inne for noe han ikke hadde gjort. Jeg prøvde tilogmed å finne advokat som kunne hjelpe han med å bli frikjent. For så å finne ut at han bare har jugd meg rett oppi trynet og utnytta min empati. Og kristensommen bruker han bare som skalkeskjul. Jeg ble rasende forbanna og kvalm samtidig. Jeg hadde bare lyst til å kaste opp. Når jeg sa til han at ikke jeg ville ha mer med han å gjøre kom han med trusler om at jeg ikke skulle få være i fred før jeg fortalte hvem som hadde spredd alle disse "usanne ryktene" om sedspor, for dette skulle han til bunns i. Han truet med å anmelde meg for æreskrenkelse og forfølgelse når han selv kom med trusler og forfulgte meg for å trur ut av meg hvem som hadde sagt hva. Han skulle kommeå gjøre hereverk på bilen min og han ville ikke tatt så mye sovemedisiner hvis han var meg for da ville han vært på vakt. Jeg hadde vært hos legen å fått noe å sove på fordi jeg hadde gått nesten søvnløs i to uker pga at han hadde ødelagt meg så psykisk og manipulert meg så mye at jeg ikke klarte å tenke men jeg klarte heller ikke å slutte å tenke. Jeg klarte ikke å forstå at han jugde. det var så vondt å innse at jeg hadde vært sammen med en overgriper at jeg ikke ville erkjenne at det måtte være sant. Derfor gikk jeg til legen og tok en egenmelding den dagen. jeg gikk helt i svime. Da hadde jeg ikke sovet på 4 døgn. Dagen etter når jeg fikk samla tankene etter å ha fått mer søvn begynte jeg å tenke rasjonelt og skjønne fakta. Han fortsatte å true og når ikke det funka prøvde han å smiske igjen, masa om å komme til meg på natta, ville ha meg med ut på tur å snakke. Jeg ble redd for at han skulle dukke opp og fikk ikke sove. Han ville jo bare møte meg for å få makt og kontroll over meg igjen, prøve å manipulere meg til å tro på at han var uskyøldig eller bli "venn" med meg sånn at jeg skulle gjøre som han ville, eller at han kanskje hadde planer om å true og skremme meg ute i skogen. Ikke godt å si. Dagen etter dro jeg til politikammeret å anmeldte han men det var ikke nok bevis så jeg skulle komme tilbake siden. Senere fortsatte han å true meg på skype og han truet også ei veninne med at han hadde pistol i bilen osv. Ett halvt ård tid senere fikk jeg vite at han endelig hadde blitt satt inn for det han ventet på soning for av dommer. Da følte jeg meg endelig trygg. Jeg hadde nemlig treumer og drømte mye maretitt etter han hadde trua meg. Drømte at han kom å gjorde hereverk på bilen min eller at han skulle drepe meg eller noen i familien min og at han samlet på lik. Jeg printa ut hele skypeloggen og leverte på politistasjon men saken ble henlagt fordi jeg hadde fremprovosert han fordi jeg ikke lot han bestemme at jeg ikke skulle fortelle andre hva jeg hadde fått vite om han. Det var jo han som hadde bedratt meg og lurt meg til å tro han var uskyldig, for så å true meg på livet når jeg fant det ut og ble forbanna på han. Hvem hadde ikke blitt fly forbanna om man hadde finni ut at man hadde blitt bedratt av en pedo jævel?? Etter ca 1,5 år betemte jeg meg for å flytte fordi jeg visste at han da kom ut igjen og jeg følte meg ikke trygg ved å bo på samme plass når han kom ut igjen. Akkurat da hadde det kommet ei ny inn i vennekretsen min. Naboene over henne skulle flytte og hun fåreslo at jeg kunne overta leiligheten over henne. Jeg fikk overta der oppe så vi bodde i samme hus. dEt første hun sa til meg når jeg var å så på leiligheten og vi satt ned ehos henne var at xn hennes hadde kalt henne psykopat og at ikke det avr rart folk tok livet sitt rundt henne. Fordi både søstern hennes og mannen hennes hadde tatt selvmord. Søstern i jula og mannen tok lovet sitt fordi hun gikk fra han, det hadde han truet med at han skulle gjøre. Hun har tre sønner. De to eldste samme far. Han som tok selvmord var faren til minsten. De to første månendene jeg bodde der var vi mye sammen. Spiste hos hverandre osv. Hun var en del eldre enn meg men oppførte seg ganske barnslig. Hver natt hørte jeg hu kjefta og krangla i tlf med xn sin. Gjerne fire timer i strekk, ellers hadde hu besøk hele natta. Selv om hu skulle opp kl 7 om morran med gutten som skulle på skolen. Jeg slet med å sove men ville ikke skape noe dårlig stemning. det var veldig lydt der. Så plutselig bytta hu soverom til ett rett under mitt. Og låg rett under meg hver natt og krangla med folk i tlf. Også krangla hu med den nye typen sin som hu hadde blitt sammen med rett etter jeg flytta inn hver dag. Kjefta på han til han dro. Samme greiene hver dag. Han gjorde alt hu ba han om og var den store tøffelhelten. Plutselig la jeg også merke til at de få gangene hu ikke bråka på natta var hu ikke hjemme. Hu forlot sin stakkars sønn på bare ca 9 år stadig. Dro avgårde rundt 23/24.00 og kom hjem rundt 04/05.00. Så begynte det stadig vekk å lukte hasj i oppgangen. Guttungen kom stadig opp til meg fordi han var så mye alene. Jeg merket at jeg ble veldig bekymra. En dag jeg satt nede hos henne begynte hu å klage på at hu ble vekket hver gang jeg gikk på do på natta fordi gulvet knirka. Men jeg måtte jo få gå på do sa jeg. Nei, jeg kunne bare holde meg for det klarte hu nemlig. Så begynte hu å kverulere på alt jeg sa og gjorde. Alt jeg sa og gjorde var feil og hu hadde alltid rett. Og hu ble sint fordi jeg bakte eplekake fordi det var "hennes greie" å bake det. Derfor måtte hu herme etter meg ved å slanke seg fordi jeg skulle det. Jeg selv forstod ikke at hun gjorde det for å hevne seg fordi jeg hadde bakt samme kake som henne men forstod det etterhvert. Hu røska alt jeg drakk og spiste ut av hendene på meg for å sjekke innhold av kalorier. På en ufyselig og ekkel måte. Hu drev å baksnakka meg til alle og mobba meg. Hu er langt oppi 40åra. En kveld prøvde jeg å si ifra på en pen måte at det var ganske lydt fra hennes soverom opp til meg men selv om jeg sa det veldig pent ble hu sur. Hu respekterte meg ikke og hadde allerede hengt meg ut på facebook flere genger selv. Så la jeg da ut en status retta mot henne og hvordan hu behandlet meg. Da hadde jeg bod der ett år og da sprakk jeg. Etter å ha blitt holdt våken hver natt av hennes spetakkel og drama med de mannfolka hu skulle plage livet av hver eneste natt, biler som starta i tide og utide fordi hu hadde små ungdommer på besøk som hu solgte dritt til. En natt bare eksploderte jeg, stod opp og kasta noen vedkubber i gulvet og trampa som en gal. Etter det begynte jeg å stå opp kl 7 hver dag å sette på Rammstein og Dimmu Borgir og masse metal på full guffe hver dag i håp om at hu tok hintet. Hu kom på fb chatten å begynte å skulle konfrontere meg der med mitt bråk og truet med å anmelde meg for trakassering fordi jeg skrev på inleggene mine at jeg var drit lei av å ikke få nok søvn pga naboen under som bråka så mye. Jeg sa rett ut hva jeg mente og hu jugde seg unna med at hu hadde vært helt stille. Hu ble ikke flau en gang eller skammet seg over å bråke. En normal person ville vist respekt og prøvd å oppføre seg og dempe seg. Men hu gikk rundt å jugde til andre om at hu ikke fikk lov å eksistere og gjorde sge til offer. Og fremstillte meg som en person som var overfølsom for lyder og ikke tålte noen ting. Hun manipulerte også meg selv til å tro at man skulle tåle sånt, og at det var meg det var noe galt med. At man skulle tåle husstøy og at folk var oppe å romsterte hele natta. At man må tåle å høre at folk har besøk eller babler i tlf hele natta rett under, eller over eller vegg i vegg når det er lydt, eller har på tv så lyden kommer rett opp. Det var liksom ikke snakk om å vise litt forståelse eller respekt for at jeg jeg sleit med å sove. Fordi hu skulle absolutt være oppe på natta å krangle med folk i tlf, ha besøk eller glo på tv eller serier til kl fire eller fem, og hvis ikke jeg fikk sove med det rett under meg så fikk jeg flytte ut i skogen. For det var jeg som var unormal som ikke tålte det. Jeg begynte å lure på om det var meg d var noe galt med, om jeg hadde for god hørsel, om jeg var overfølsom og om jeg burde klare å sove til det. Jeg kan godt tåle litt støy frem til kl tolv på natta innimellom uten å klage. Jeg er ikke helt firkanta på at det må være stilt som i grava på slaget 23.00. Men saken er at man skal ha roen til å klare å sovne. Jeg fikk ikke mer enn 5 timer søvn nesten hver natt i 3 år. Jeg var trøtt på jobben hver dag og hadde ikke noe energi. Jeg måtte være hjemme i helgene for å sove i stedet for å finne på ting. Og måtte gå til legen å be om sovemedisiner for å klare å koble ut hennes støy. Jeg sa jeg vet du juger og nå er d faen meg nok." Nå er jeg drit lei av å ta på meg skylda hver gang jeg vet du juger". Nei jeg kunne ikke bestemme over hu og hva hu skulle gjøre i sin egen leilighet. Hu kunne gjøre hva hu ville så lenge hu ikke festa og hadde på høy musikk. Da tok jeg å sendte mail til husverten og ba om hjelp. Vi fikk hvert vårt møte med huseier. Hu hadde hatt møte først og jeg etterpå. Da hadde husverten skrivd en kontrakt på at ikke vi skulle skrive om hverandre på sosiale medier eller bråke etter kl 23. Jeg skrev under på den. Dagen etter kom mattilsynet på besøk til meg. De hadde plutselig fått inn masse bekymringsmeldinger på katta mi de to siste ukene etter jeg hadde klaga på hu til huseoern om at hu hadde så mange katter at katta mi ikke turde å gå ut lenger ås han dreit inne og at hu lot andre forsøple gården med bilvrak og bråket hennes. I bekymsingsmelsingen stod d at jeg var brutal mot katten min når han bæsja inne, at jeg nekta han å være inne når det var kaldt ute, og ikke tok han til dyrlegen når han var syk. Jeg husker godt hu skrev til meg på messenger at hu hadde sett katta mi spy ute en gang og masa om at jeg måtte ta han til dyrlegen og hang meg ut på fb fordi jeg ikke gadd det fordi han pleier å spy hårballer. Og den eneste dagen ha var ute den vintern var dagen før mattilsynet kom mens jeg var på jobb. Han hadde vært inne hele natta og jeg slapp han inn så fort jeg kom hjem. Før det hadde han ikke vært ute på tre uker med labben på utsiden av døra en gang fordi d var så kaldt. Jeg la ut en status om at mattilsynet hadde vært hos meg og ikke så noen grunn til å ta med pus og at de så på det som falsk anklage. Og melder var selfølgelig "anonym". Ei veninne av meg kommenterte statusen min , "maken til frekkhet. neppe vanskelig ås kjønne hvem det kan være". Like etter fikk hu melding fra en falsk profil i samme navn som moren til min nabos avdøde mann, altså hennes svigermor. En profil uten bilde og uten venner på lista og skrivemåten var helt lik naboens. Hun skrev til veninna mi at vi hele tiden siktet til samme person og at det kunne ansees som nettmoobbing og kunne straffes med fengsel inntil ett år og at hun selv hadde vært utsatt for det. Jeg spurte fetteren til hennes avdøde mann hvem navnet egentlig tilhørte da jeg søkte på navnet og tant en annen profil med bilde av den navnet var brukt på og der var både naboen og hele slekta hennes på vennelista.Så hu hadde altså laga falsk profil i svigermora sitt navn for å skrive til veninna mi og true oss med at vi kunne havne i fengsel. Ett par dager senere traff jeg hu nede i gangen : "har mattilsynet vøært hos deg?" ja. "ja hvorfor ba du de ikke komme å snakke med meg?" spurte hu mens hu ble køl svart i øynene. Jeg: "du var faktisk ikke hjemme da" og det var hu fakta ikke. Hu hadde nemlig hørt rykter om at de hadde vært der og hu kunne bekrefte at katten min ikke lider noe nød, så hvis de kom igjen kunne jeg bare be de snakke med hu. Også lurte hu på om ikke jeg trengte kattepensilin eller noe tørrfor for hu hadde fått masse fra dyrebeskyttelsen. Jeg takka bare nei til alt. Det var jo bare forsøk på å fange meg. Plutselig fikk jeg også melding fra en falsk profil hvor skrivemåten var helt lik hennes om at jeg måtte slutte å forfølge og trakassere andre og se på å gjøre noe med mine egne feil. Og jeg måtte slutte å klage på absolutt alt og alle hele tiden og la andre få lov å eksistere. Jeg lot meldingen stå i innboksen og senere stod det mitt navn på avsender. Da hadde hu plutselig endra og brukt mitt navn på den samme profilen hu hadde skrevert til meg fra Jeg snakket også med han stakkars xn hennes som hu har drev å terroriserte på tlf hver natt, og han hadde også fått melding fra falske profiler med forskjellige navn, og han hadde også f\ått meldin fra en falsk profil i mitt navn om at han skulle slutte å snakke med xer og skjønne at jeg ikke var intressert i å ha sex med han. Plutselig oppdaget jeg enda to nye profiler hun hadde opprettet i navnet på svigermora si og lagt til både sjefa i, mannen hennes og flere av mine venner som kom opp der på felles venner. Jeg kjente jeg ble helt fortvila. Jeg ble nervøs for at hu skulle prøve å lage noe trøbbel så jeg kanskje hadde mistet jobben. Og plutselig fikk jeg melding fra enda en falsk profil hvor det stod "psykopaten er deg det" etter at jeg hadde kommentert ett inlegg på psykopaten iblant oss på fb om psykopatiske naboer. Jeg hadde da blokkert henne men hu har drivi å forfulgt meg med falske profiler for å se om jeg skrev noe om henne. Og detteren til hennes avdøde mann hadde vært flygende ape hele veien. Han tok screenshots av alle statusene mine og sendte videre til henne. Og selv skrev han til meg at hun var psykopat, og at han tror hun hadde en finger med i spillet for at hans fetter tok selvmord. Det var forresten han som tok henne med inn i vennekretsen vår. Jeg hadde kjent han i mange år men aldri hilst på henne før han tok hu med inn. Men han tok bilder av absolutt ALT jeg skrev om henne til han og alt jeg skrev på statusene mine. Han skrev til meg at han har på min side og ville hjelpe meg og visste hvordan hun var. Derfor skjulte jeg ingen innlegg eller noe for han. Og jeg fortalte at jeg prøvde å hacke de falske profilene hennes. Han syntes selv det var dårlig av henne å opprette falske profiler på tanta hans sitt navn. Så jeg gjorde dette med hackingen for å hjelpe tanta hans også fordi jeg ville få bevis på at hun driver med ID-tyveri sånn at jeg og tanta hans/hennes svigermor kunne anmelde henne for det. Dette gjorde jeg fordi jeg brydde meg om han også siden hun misbrukte navnet på hans tante etter å ha psyka ned hans fetter som hu var gift med til å ta sitt eget liv. Jeg var også sint på hans veiene for det hun har gjort mot familien hans. Men takka var at han dolket meg i ryggen og var hennes tjener. Til slutt måtte jo jeg også ringe barnevernet på fortelle hvordan hu holdt på med å forlate sønnen om nettene og hasjlukta i gangen. Det lukta jo mens han var hjemme stakkars. Og da tysta han så klart til henne om at jeg hadde ringt barnevernet også. Da gjorde hu enda mer for å få meg til å skrive noe om henne slik at han kulle ta bilder og sende til henne. Satt på vaskemaskin sånn at den sentrefugerte og det rista i hele huset kl ett og tre på natta pluss alt det andre bråket, hadde TV på høyt osv. Planen var at hu kunne dokumentere at jeg brøyt kontrakten vi hadde skreve tunder på med å ikke skrive om hverandre på sosiale medier men jeg kunne ikke dokumentere bråket hennes fordi hemmelig lydopptak ikke er lov. Jeg visste jo ikke da at han viste alt til henne og kunne ikke skjønne hvorfor hu fikk vite alt jeg la ut. Jeg beskyldte feil personer og ble paranoid. Hu kunne jo bare juge og legge all skyld på meg for jeg hadde jo ingen bevis men d hadde hu. Og dette gjorde hu for å få meg kasta ut sånn at hu kunne fortsette å forlate guttungen på natta og drive med det hu drev med uten å ha en trussel boende over som brydde seg om sønnen hennes. Derfor brukte hu alt mot meg. Hu tok også sikringene mine mens jeg var på jobb så maten min ble ødelagt. En gang jeg kom hjem etter å ha vært borte en helg måtte jeg kaste nesten all maten i frysa fordi den hadde tint. Vi hadde felles sikringskap i gangen. Til slutt bare eksploderte jeg på meldinger og skjelte henne etter noter og sa at jeg visste det var hu som var alle de falske profilene som skrev til meg og mine venner, og brukte mitt navn til å lage falske profiler å slenge dritt til sin ex, og at d var hu som hadde sendt mattilsynet på katta mi. Da skulle hu anmelde meg for "falske anklager" . Jeg ringte politiet å spurte om hu hadde anmeldt meg men hu hadde ikke det. Så ringte hu de rett etterpå fordi hu fikk vite at jeg hadde ringt de, og da kom de bort til oss og hu manipulerte de truill rundt til å tro at jeg kom med masse falske beskyldninger og at det var jeg selv som drev med de falske profilene og hadde skrivd til meg selv og lagt skylda på henne. Hu nekta for å ha rørt sikringene mine og ha noe med profilene eller mattilsynet å gjøre. Politiet kjefta på meg og trua meg med bøter og straff og spurte om jeg burde legges inn fordi jeg så psykisk nedslitt ut. Jeg hadde til da boss i 2 år og 7 måneder i samme hus som en mishandler rett etter å ha kommet meg etter han gærne xn min. Hva tror de liksom? De gadd ikke høre på meg og hu fikk all støtte selv om jeg hadde bevis men det av rikke nok bevis. Jeg ble bare overkjørt og ikke hørt. Spurte om jeg vær så snill kunne få lov å komme en time på kammeret å forklare meg alene uten henne til stede fordi hu bare avbryter med løgner så ikke jeg får snakka ferdig, men det hadde dem ikke tid til. Men de hadde tid til å la den skreppa av en bulldoser kjerring med inntrøkt tryne komme inn der å servere dem løgnerhistorier hver eneste dag...... Da de var hos oss bestemte jeg meg bare for å flytte og etter 2 år og 9 mnd kom jeg meg vekk. Jeg glemte å si over her i sta at hu selvfølgelig klarte å sette hele vennekretsen min opp mot meg ved å få de til å tro at jeg var den gale osv sånn at jeg ble isolert og utstøtt, og jeg ville heller ikke ha noe med hu å gjøre med mindre jeg måtte. Derfor hadde jeg heller ingen vitner som kunne forsvare meg mot henne oppi sittuasjonen når hu fikk politiet til å tro på henne. Det første hu gjør når jeg har flytta er å fortsette å stalke meg med falske profiler for å se hva jeg skrev i offentlige grupper som omhandler psykopater eller genetelt. Kommentere mine offentlige innlegg som hadde med psykopati å gjøre med falske profiler som tilogmed var registrert på hennes nummer for så å nekte for det selv om jeg klarte å avsløre. Nå har jeg endelig fått nok bevis til å avsløre henne til politiet at det er hu som juger. Jeg har også fått kontakt med vennekretsen igjen som jeg isolerte meg fra. Jeg turde til slutt å ta kontakt og skrev hele min historie til hun som har kjent meg lengst og ble trodd. Og nå står vi sammen mot henne for all faenskapen hu har gjort mot oss. De måtte desverre selv bli offre for å se at jeg hadde rett. Jeg måtte gå til psykiater og psykolog for å få hjelp, og få epikrise som dokumentasjon på at d er hu som har trakassert meg. Nå har hu også sendt barnevernet på alle våre felles kjente som har barn og prøvd å llegge skylda på meg og sagt at jeg er sånn som driver å sender barnevernet på folk og driver med falske profiler. Men hun har røpet seg skriftlig til noen om at det er henne som har gjort det. Derfor ha nå heldigvis både bv og politiet fått se beviser på at hun har terrorisert flere psykisk med falske anklager. Så nå er hun avslørt og politiet og bv har nå sett hvordan hu holder på med folk og at de tikke bare er jeg som er gal og kommer med falske beskyldninger mot henne. Og hu klarte tilogmed å ødelegge sånn at en mista jobben sin med falske løgner. Det er mye mere hu har gjort og men jeg kan ikke legge ut absolut alt. Hu går rundt å sier at politiet tror jeg er manisk og skal legges inn. At jeg har trua purken med å drepe hu og hvordan jeg skal gjøre det, at jeg skremmer sønnen hennes osv. Nå skal hu prøve å få meg ut av kommunen fordi hu er redd for hva jeg kan finne på og politiet tror jeg kan skade henne. Hele sannheten er at jeg skrev til politiert at jeg har hatt selvmordstanker og slitt med traumer pga hennes forfølgelse, så har hu hatt ei inhabil i saken sin som har brutt taushetsplikten å sagt alt jeg skrev til politiet i fortrolighet på mail videre til henne sånn at hu har snudd opp ned på det og lagd løgnerhistorier om at jeg har truet med å drepe henne. Jeg stilte krav til politiet om at noen som ikke er inhabil tikk overta saken, og da ble det endelig fart på sakene og jeg fikk ett nytt avhør sånn at jeg fikk klarhet i hva hu egentlig hadde anmeldt meg for siden hu hadde truet meg med masse inlegg igjen i januar om at hu skulle anmelde meg igjen. Og forklarte min side. Jeg hadde visst blitt anmeldt for å ha laget en voodoo dukke som liknet på henne og lagt ut som profilbilde på fb, og sagt at jeg ønsket henne død. Og det var det hele. Men hu hadde selv trua meg med å anmelde meg fordi jeg konfronterte henne md at jeg visste hvem det var når hu kommenterte på ett av mine inlegg med en falsk profil igjen lenge etter jeg flytta og det gjorde hu fordi jeg sendte inn en ny mail til bv fordi jeg fremdeles var bekymret og hu skjønte at det var meg. Hu tåler ikke å få igjen en dritt. Etter alt d hu gjør må man regne med å få noe igjen. Dessuten er d ikke min feil at hu lar folk sitte å dampe hasj og marihuana med ungen til stede og driver å selger knark til ungdommer, forlater sønnen på natta og er slem mot han og alle andre hele tiden. Derfor hadde hun anmeldt det som vold og drapstrussel og sagt til politiet at hun var redd og følte seg truet. Derfor ønsket hun besøksforbud. Alt for å spille ett offer. Jeg skrev under på besøksforbudet. Men jeg syns det er ironisk at hun ønsker besøksforbud når det er hu som forfølger meg, og er helt sykelig besatt av å ha makt og kontroll over meg. Hu gjør den biten bare vanskeligere for seg selv nå. For hun har ikke lov til å kontakte meg via andre heller for å få vite ting om meg. Så jeg lurer på hvordan hu klarer å kontrollere meg nå egentlig. Hu har jo stadig vekk bedt folk om å legge meg til som venn for å snoke på profilen min for henne. Hvis hun gjør det nå er det brudd på besøksforbud og 10 lapper i bot. Alt hu går rundt å sier om meg og sier at politiet skal ha sagt har jeg skriftlig. Så nå har jeg anmeldt henne for æreskrenkelse, hensynsløs atferd, alvorlig personforfølgelse, identitetskrenkelse, krenkelse av privatlivets fred, falske anklager til dyrebeskyttelsen, falsk forklaring til påtalemyndigheten og oppdiktet straffbar handling fordi hu anmeldte meg for "falske anklager" som nå kan bevises at ikke er falske. Og det har hun gjort bare for å terrorisere meg. Nå har hun fått en skikkelig smell tilbake og jeg har bedt påtalemyndigheten om å fremme erstatningskrav for tort og svie. Så nå venter jeg på svar fra påtaleansvarlig jurist som skal fremme kravet om jeg kan få dette siden jeg har dokumentert alt og fått epikrise. Men når jeg leser jo at det er fler som opplever henleggelser av sine saker mot slike som tilogmed opplever fysisk vold og som tilogmed har bevis. Men jeg tenker at jeg kan ikke gi opp pga andres erfaringer. Nå har jeg i hvertfall oppnådd at politiet har skjønt at ikke det er jeg som er gal sånn at ikke hun kan ødelegge fremtiden min med å få meg stemplet med feil diagnoser og inleggelser pga hennes pisspreitk noe mer. Om ikke jeg får oppreisning så har jeg i det minste fått frem sannheten og slipper å være redd for at politiet skal tro på henne og at jeg skal få ufortjent straff for å ha reagert mot henne og kommet med "falske beskyldninger". Endret 25. juli 2018 av Poiz3n 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #12 Skrevet 24. juli 2018 Min far. Tok alltid offerrollen. Det var viktigere hva andre syntes om han enn hvordan han var mot oss. Kunne aldri innrømme feil. Så aldri unnskyld. Viktig med perfekt fasade. "Hvorfor kan ikke du være som alle andre" Når han hadde vært på forretningsreise gikk vi igjennom huset før han kom hjem, for å forsikre oss om at alt var ok. Han var utro. Han begikk økonomisk underslag ( det mente han var mamma sin skyld) I etterlaget etter begravelsen hans satt mamma og jeg som store spørsmåls tegn. Vi forsto ikke alle de vakre ordene som ble fortalt om han. Savner han ikke. Har ikke savnet han en dag. Jeg er en mamma som sier unnskyld til barna mine. Og som oppmuntrer dem til å være seg selv. Anonymkode: f5eac...c12 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #13 Skrevet 24. juli 2018 48 minutter siden, Poiz3n skrev: har selv vært sag hadde derfor besøksforbud i sit eget hjem siden han og kona hadde ei datter sammen. Han fikk ikke lov å bo med dattern sin fordi han var uskyldig dømt for overgrep mot barna til tre vennepar. De hadde løyet til politiet om at han hadde misbrukt barna dems fordi de var forelsket i han og sjalue på han, kona og datterns familieliv. Derfor hadde de gått til politiet å anmeldt han for ting han ikke hadde gjort og han ble dømt i retten fordi de hadde fått ...... *kortet innlegget* Så forferdelige historier Men, hvordan gikk det med sønnen til hun dama? Han på 9 år. Anonymkode: 4f87f...a0d 1
Poiz3n Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så forferdelige historier Men, hvordan gikk det med sønnen til hun dama? Han på 9 år. Anonymkode: 4f87f...a0d Ja helt jævlig har det vært og. Jeg skulle heller gjerne gatt ett slag ifleisen enn all den psykiske volden. Men jeg synes mere synd på de som opplever de seksuelle overgrepene. Glemte å legge til her at xn min gjorde overgrep mot sin egen datter også i ettertid. Barnevernet og staten hadde jo gitt han besøksforbud i dems eget hus for å beskytte dattern mot fare for incest siden han hadde misbrukt andre sine barn og var dømt. Til slutt kom det i avisa at han ble putta inn igjen under ett år etter han var ferdig med første soningen fordi det viste seg at han hadde misbrukt dattern sin seksuelt mens hun var på besøk hos han i fengslet. Han hadde klart å gjøre det på besøksrommet. Og han hadde samvær noen timer i uka med tilsyn. Da hadde han og klart å begå seksueløe handlinger med dattern og i ett familiebursdags selskap. Selv hadde han fortalt meg at hvis noen misbrukte dattern hans ville han drepe det mennesket og sitte inne i 21 år for det. Fordi ingen skulle gjøre det. Jeg ser det er en del skrivefeil på inlegget mit. Jeg skal gå å rette på det etterpå. Jeg synes bare så synd på de som gifter seg med sånne menn og opplever både fysisk og psykisk mishandling. Jeg har heldigvis bare opplevd mest psykisk. Men han begynte med slik klyping dere forklarer i slutten av forholdet. 1
Poiz3n Skrevet 25. juli 2018 #15 Skrevet 25. juli 2018 9 timer siden, Poiz3n skrev: Ja helt jævlig har det vært og. Jeg skulle heller gjerne gatt ett slag ifleisen enn all den psykiske volden. Men jeg synes mere synd på de som opplever de seksuelle overgrepene. Glemte å legge til her at xn min gjorde overgrep mot sin egen datter også i ettertid. Barnevernet og staten hadde jo gitt han besøksforbud i dems eget hus for å beskytte dattern mot fare for incest siden han hadde misbrukt andre sine barn og var dømt. Til slutt kom det i avisa at han ble putta inn igjen under ett år etter han var ferdig med første soningen fordi det viste seg at han hadde misbrukt dattern sin seksuelt mens hun var på besøk hos han i fengslet. Han hadde klart å gjøre det på besøksrommet. Og han hadde samvær noen timer i uka med tilsyn. Da hadde han og klart å begå seksueløe handlinger med dattern og i ett familiebursdags selskap. Selv hadde han fortalt meg at hvis noen misbrukte dattern hans ville han drepe det mennesket og sitte inne i 21 år for det. Fordi ingen skulle gjøre det. Jeg ser det er en del skrivefeil på inlegget mit. Jeg skal gå å rette på det etterpå. Jeg synes bare så synd på de som gifter seg med sånne menn og opplever både fysisk og psykisk mishandling. Jeg har heldigvis bare opplevd mest psykisk. Men han begynte med slik klyping dere forklarer i slutten av forholdet. Jeg vet ikke hvordan det går med sønnen hennes nå men vet at eldste broren bor hjemme for å passe på siden mora bare stikker av når d passer hu. De vil vel gjøre alt for at ikke bv skal gripe inn antakelig. Flere har meldt henne til bv og fortalt hvordan han har det. Men han bor der fremdeles tytdligvis. Jeg mener hu bare burde passe sine egne saker og driti i å sendt mattilsynet på katta mi uten grunn når d var hennes skyld at han ikke turde å gå ut fordi hu hadde for mange katter. Jeg skjønte til slutt at ikke det var pus som var lat og ikke gadd å gå ut og da slutta jeg å kjefte på han. For skjønte at han var redd for å bli angripi av 8 andre katter og satt frem kattedo. Er vel heller hu som burde hatt mattilsynet på besøk som har så mange dyr at det blir ett problem for andre som har dyr å lufte dyra sine.Uhygenisk. Nåhar hu en hund og masse aquariumer i tillegg. og hu sa til meg at jeg ikke kunne ha ut forautomat til fuglene om vinteren fordi jeg har katt, og da var d dyreplageri å lokke frem fuglene når jeg hadde en katt som satt klar til å fange de. Han er jo bare inne på vintern uansett og fuglene sliter med å finne mat på vinteren. Men selv kan hu ha masse aquarium med fisk i og 9 katter i stua. Er det noe bedre da?
Poiz3n Skrevet 25. juli 2018 #16 Skrevet 25. juli 2018 Ja helt jævlig har det vært og. Jeg skulle heller gjerne gatt ett slag ifleisen enn all den psykiske volden. Men jeg synes mere synd på de som opplever de seksuelle overgrepene. Glemte å legge til her at xn min gjorde overgrep mot sin egen datter også i ettertid. Barnevernet og staten hadde jo gitt han besøksforbud i dems eget hus for å beskytte dattern mot fare for incest siden han hadde misbrukt andre sine barn og var dømt. Til slutt kom det i avisa at han ble putta inn igjen under ett år etter han var ferdig med første soningen fordi det viste seg at han hadde misbrukt dattern sin seksuelt mens hun var på besøk hos han i fengslet. Han hadde klart å gjøre det på besøksrommet. Og han hadde samvær noen timer i uka med tilsyn. Da hadde han og klart å begå seksueløe handlinger med dattern og i ett familiebursdags selskap. Selv hadde han fortalt meg at hvis noen misbrukte dattern hans ville han drepe det mennesket og sitte inne i 21 år for det. Fordi ingen skulle gjøre det. Jeg ser det er en del skrivefeil på inlegget mit. Jeg skal gå å rette på det etterpå. Jeg synes bare så synd på de som gifter seg med sånne menn og opplever både fysisk og psykisk mishandling. Jeg har heldigvis bare opplevd mest psykisk. Men han begynte med slik klyping dere forklarer i slutten av forholdet. vet ikke hvordan det går med sønnen hennes nå men vet at eldste broren bor hjemme for å passe på siden mora bare stikker av når d passer hu. De vil vel gjøre alt for at ikke bv skal gripe inn antakelig. Flere har meldt henne til bv og fortalt hvordan han har det. Men han bor der fremdeles tytdligvis. Jeg mener hu bare burde passe sine egne saker og driti i å sendt mattilsynet på katta mi uten grunn når d var hennes skyld at han ikke turde å gå ut fordi hu hadde for mange katter. Jeg skjønte til slutt at ikke det var pus som var lat og ikke gadd å gå ut og da slutta jeg å kjefte på han. For skjønte at han var redd for å bli angripi av 8 andre katter og satt frem kattedo. Er vel heller hu som burde hatt mattilsynet på besøk som har så mange dyr at det blir ett problem for andre som har dyr å lufte dyra sine.Uhygenisk. Nåhar hu en hund og masse aquariumer i tillegg. og hu sa til meg at jeg ikke kunne ha ut forautomat til fuglene om vinteren fordi jeg har katt, og da var d dyreplageri å lokke frem fuglene når jeg hadde en katt som satt klar til å fange de. Han er jo bare inne på vintern uansett og fuglene sliter med å finne mat på vinteren. Men selv kan hu ha masse aquarium med fisk i og 9 katter i stua. Er det noe bedre da?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #17 Skrevet 25. juli 2018 14 timer siden, Poiz3n skrev: Jeg vet ikke hvordan det går med sønnen hennes nå men vet at eldste broren bor hjemme for å passe på siden mora bare stikker av når d passer hu. De vil vel gjøre alt for at ikke bv skal gripe inn antakelig. Flere har meldt henne til bv og fortalt hvordan han har det. Men han bor der fremdeles tytdligvis. Jeg mener hu bare burde passe sine egne saker og driti i å sendt mattilsynet på katta mi uten grunn når d var hennes skyld at han ikke turde å gå ut fordi hu hadde for mange katter. Jeg skjønte til slutt at ikke det var pus som var lat og ikke gadd å gå ut og da slutta jeg å kjefte på han. For skjønte at han var redd for å bli angripi av 8 andre katter og satt frem kattedo. Er vel heller hu som burde hatt mattilsynet på besøk som har så mange dyr at det blir ett problem for andre som har dyr å lufte dyra sine.Uhygenisk. Nåhar hu en hund og masse aquariumer i tillegg. og hu sa til meg at jeg ikke kunne ha ut forautomat til fuglene om vinteren fordi jeg har katt, og da var d dyreplageri å lokke frem fuglene når jeg hadde en katt som satt klar til å fange de. Han er jo bare inne på vintern uansett og fuglene sliter med å finne mat på vinteren. Men selv kan hu ha masse aquarium med fisk i og 9 katter i stua. Er det noe bedre da? 14 timer siden, Poiz3n skrev: Jeg vet ikke hvordan det går med sønnen hennes nå men vet at eldste broren bor hjemme for å passe på siden mora bare stikker av når d passer hu. De vil vel gjøre alt for at ikke bv skal gripe inn antakelig. Flere har meldt henne til bv og fortalt hvordan han har det. Men han bor der fremdeles tytdligvis. Jeg mener hu bare burde passe sine egne saker og driti i å sendt mattilsynet på katta mi uten grunn når d var hennes skyld at han ikke turde å gå ut fordi hu hadde for mange katter. Jeg skjønte til slutt at ikke det var pus som var lat og ikke gadd å gå ut og da slutta jeg å kjefte på han. For skjønte at han var redd for å bli angripi av 8 andre katter og satt frem kattedo. Er vel heller hu som burde hatt mattilsynet på besøk som har så mange dyr at det blir ett problem for andre som har dyr å lufte dyra sine.Uhygenisk. Nåhar hu en hund og masse aquariumer i tillegg. og hu sa til meg at jeg ikke kunne ha ut forautomat til fuglene om vinteren fordi jeg har katt, og da var d dyreplageri å lokke frem fuglene når jeg hadde en katt som satt klar til å fange de. Han er jo bare inne på vintern uansett og fuglene sliter med å finne mat på vinteren. Men selv kan hu ha masse aquarium med fisk i og 9 katter i stua. Er det noe bedre da? Anonymkode: b3750...de4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #18 Skrevet 25. juli 2018 Jeg har studert kriminologi og har derfor lest meg en del opp på psykopati, er også veldig interessert i emnet. Det diskuteres om psykopater kan slå av og på empatien eller om de ikke har empati, jeg velger å tro at de ikke har empati, men sympati. Dvs. At de vet hva du føler, men de klarer ikke å føle med deg. De ser på mennesker med empati som svake, og at de fortjener å utnyttes. De har i tillegg dårlig impulskontroll, er narsissistiske, og har ingen respekt for normer eller forpliktelser. De havner derfor ofte i fengsel. Det finnes også "smarte" psykopater som ofte lever på kanten av loven, men ikke havner i fengsel; dette er psykopatene blant oss. Psykopater kan ikke elske, og de erstatter derfor kjærlighet med kontroll i forhold. Dvs. At de mener at de ser på deg som sin eiendel i et forhold, og er derfor ekstremt sjalue og kontrollerende. Den manglende empatien og impulskontrollen kan gjøre dem voldelige, og siden psykopater også kan være sadister, så livnærer de seg på å bryte ned partneren sin. De virker ofte veldig interesserte i deg i starten av forholdet, for å tilpasse seg deg og bli din "drømmemann". Alt er falskt, fordi de er gode skuespillere. De går ofte veldig fort frem og vil gifte seg fortest mulig og få barn, fordi da blir det vanskeligere for deg å gå når maska faller. Hvis noen derfor virker for god for å være sann tidlig i et forhold, så er det et stort rødt flagg. Psykopaten har ikke venner, men hjelpere og beundrere. De ser på andre mennesker som produkter de kan bruke når det passer dem, og som kan kastes når de ikke trengs lenger. De ser på "venner" som møbler, noen er gode å ha på sommeren og andre på vinteren. Beundrerne er til for at psykopatene skal få status, mens hjelperne er folk de manipulerer til å like dem, for så å bryte dem ned/bruke dem til å bryte ned noen andre senere. De lyver, stjeler og bedrar, og klarer ofte ikke å holde på venner over lengre tid, men er utrolig flinke til å danne nye bekjentskaper. Hvis noen derfor ikke har noen nære venner, og kun snakker stygt om alt og alle, så er det også et rødt flagg. Et eksempel var da jeg flyttet til en ny by og var på jakt etter nye venner, og det var en jente som var utrolig imøtekommende og hyggelig. Hun skulle raskt bli bestevenninna mi, og jeg følte meg spesiell. Jeg la etterhvert merke til at hun ofte baksnakket og ønsket at jeg skulle gå i mot andre jenter, noe som ble ubehagelig for meg. Etterhvert fant jeg ut at hun hadde mange tidligere ofre som hun hadde ødelagt livet til, og jeg ble den neste. Hun spredte falske rykter om meg, prøvde seg på kjæresten min og sa falske ting om meg til han for å splitte oss, og prøvde å få alt og alle imot meg. Når hun ble konfrontert spilte hun offer, og kunne være hyggelig i noen uker før hun begynte igjen. Folk syntes at hun var snill, fordi hun var verdens snilleste på overflaten, det var derfor vanskelig å få andre til å tro på at hun kunne være sånn. Hun var sjarmerende, manipulerende og flink til å utnytte andres svakheter, og livnærer seg på å gjøre livet så surt som mulig for andre. Håper dette lange innlegget har vært til noe hjelp!:) Anonymkode: 887bf...209 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #19 Skrevet 25. juli 2018 På 22.07.2018 den 15.58, AnonymBruker skrev: Til og med den dyktigste psykiateren kan bli manipulert og lurt av en person med den diagnosen, selv om psykiateren vet at vedkommende har den diagnosen... Les Sjarmør og tyrann av Alv Dahl om du vil lære om temaet. Anonymkode: b6fb8...09a Alle kan bli offer ja, men noen lettere enn andre. Tar du forholdsregler som å ta opp alle samtaler osv. så står du mye sterkere. Det hjelper også å ha egenskapen å kunne være hensynsløs mot de som er hensynsløse mot deg, f. eks. true dem med vold og ha evnen til å følge opp om nødvendig. Anonymkode: c30cb...b90 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #20 Skrevet 25. juli 2018 Er ei som påstår jeg prøvde sparke henne i magen da hun var gravid, stjal buksa hennes og skylder henne penger for mat, mens i realiteten kastet hun meg ut på dagen mens jeg hadde betalt cash for en måned til. Så gidder ikke gi henne en tusenlapp for noe mat hun la ut for. Når jeg har betalt 5000kr ekstra i lomma hennes. Aldri sparket henne i magen, men hun sier til folk jeg var i psykose så det liksom skal være troverdig. Har vitner på at jeg ikke var i noen psykose på den tiden. Så presser hun meg for penger via vipps, sier hun skal anmelde meg. Enda ikke hørt noe fra politiet:) hun kommer veldig i konflikt med mennesker. Hun trakkaserer broren til en venninne og påstår han har voldtatt søsteren sin. Han var på randen av selvmord. Søsteren sier den skyldige ikke er broren, men en som er død. Kaller mora si fitte osv. Stadige raseriutbrudd mot offentlig ansatte over tlf. Stadige stygge meldinger, trakkasering. Diagnose ADHD og borderline. Men virker å ha psykopatiske trekk, kvinnelig versjon spørr du de rundt. Ikke kom på kanten av dette mennesket, isåfall blokker og ignorer!! Løp!!! Anonymkode: 6756c...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå