Gå til innhold

Hva skal jeg tenke om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Vanilje99
Skrevet

For noen uker siden skulle jeg ta bussen med en venninne, og vi satte oss da ved noen fireseter (siden det var de eneste to ledige plassene), så vi satte oss mot hverandre med to andre venninner ved siden av, og da vi hadde sittet der i kanskje 1-2 min, spurte hun som satt ved siden av meg om hun og veninnen hennes kunne bytte plass, og når veninnen spurte «hvorfor?» så sa hun «fordi jeg ikke vil sitte med *peker med hodet i min retning*». Synes dette var ganske rart, siden hadde verken på meg krenkende klær, stinket (om jeg husker riktig hadde jeg dusjet samme dag) eller brukte noe overdrevent sterk parfyme, og det var heller ikke noen jeg hadde bekjentskap til i det hele tatt! Så jeg lurer på om dette er normalt/greit å gjøre, og isåfall hvorfor? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar dere alle er unge, og hun er sikkert en umoden drittunge av en mobber bare. Ikke bry deg om slike lowlifes

Anonymkode: 90c6c...d90

Gjest Vanilje99
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar dere alle er unge, og hun er sikkert en umoden drittunge av en mobber bare. Ikke bry deg om slike lowlifes

Anonymkode: 90c6c...d90

Vel jeg er 19, og hun så ut som hun var minst like gammel. Så tviler på at det har så mye med alderen å gjøre i dette tilfellet

AnonymBruker
Skrevet

Satt du bak-frem?

I såfall kan det godt hende at hun foretrekker å sitte i kjøreretningen, mysteriet løst.

Anonymkode: 00c8e...ccf

Gjest Vanilje99
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Satt du bak-frem?

I såfall kan det godt hende at hun foretrekker å sitte i kjøreretningen, mysteriet løst.

Anonymkode: 00c8e...ccf

Hadde det vært grunnen hadde hun jo bare sagt det til venninnen sin, ikke sagt direkte at hun ikke ville sitte ved siden av meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...