AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Tenkte å bruke litt selvbruning før ferien, men skal i hamam (tyrkisk bad) første dagen. Vil all fargen bli skrubbet bort da? Vil helst ha svar fra noen som vet og ikke tror Anonymkode: 802c3...3a3
Belima Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Jepp, absolutt alt blir borte. Så det hadde jeg droppet hvis jeg var deg. 😃 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, Belima skrev: Jepp, absolutt alt blir borte. Så det hadde jeg droppet hvis jeg var deg. 😃 😞 da har jeg nesten lyst å droppe hamam Anonymkode: 802c3...3a3
Belima Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 😞 da har jeg nesten lyst å droppe hamam Anonymkode: 802c3...3a3 Da kan du bruke selvbruning hvis du dropper hamam.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, Belima skrev: Da kan du bruke selvbruning hvis du dropper hamam. Må velge da. 1. Se fin ut og skuffe daten som vil på hammam 2.Gå på hammam og se jævlig ut Anonymkode: 802c3...3a3
Belima Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må velge da. 1. Se fin ut og skuffe daten som vil på hammam 2.Gå på hammam og se jævlig ut Anonymkode: 802c3...3a3 Uff det var litt av en omtale av deg selv. Regner med at du sikkert er hyggelig og ser helt normal ut. Du blir relativt fort brun når kroppen er nyskrubbet. Bare bruk god faktor så du ikke blir solbrent etterpå. Du får av all gammel og død hud og det er så deilig. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, Belima skrev: Uff det var litt av en omtale av deg selv. Regner med at du sikkert er hyggelig og ser helt normal ut. Du blir relativt fort brun når kroppen er nyskrubbet. Bare bruk god faktor så du ikke blir solbrent etterpå. Du får av all gammel og død hud og det er så deilig. Er i hovedsak ikke fordi jeg er bleik jeg vil bruke selvbruning. Er pga ugjevn hudtone og pigmentflekker. Det blir ikke like synlig med selvbruningen på. Anonymkode: 802c3...3a3
Belima Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Uff, da blir det mye vanskeligere for deg å ta et valg enn jeg håpet på. Da hadde jeg valgt selvbruning hvis jeg var deg til ferien og sjekket ut til høsten om det er noe du kan gjøre med huden for å få den bedre på sikt.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, Belima skrev: Uff, da blir det mye vanskeligere for deg å ta et valg enn jeg håpet på. Da hadde jeg valgt selvbruning hvis jeg var deg til ferien og sjekket ut til høsten om det er noe du kan gjøre med huden for å få den bedre på sikt. Ja tror kanskje jeg får gjøre det Anonymkode: 802c3...3a3
Belima Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja tror kanskje jeg får gjøre det Anonymkode: 802c3...3a3 Er dame selv og vet hvor viktig det er å føle seg vel. Noen skavanker er lettere å leve med enn andre, men pigmentflekker ville jeg snakket med legen om til høsten og fått hjelp til det. Mye annet dere kan finne på som par. Les litt på forhånd og kom med forslag til noe annet du har lyst til. God ferie uten hamam.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, Belima skrev: Er dame selv og vet hvor viktig det er å føle seg vel. Noen skavanker er lettere å leve med enn andre, men pigmentflekker ville jeg snakket med legen om til høsten og fått hjelp til det. Mye annet dere kan finne på som par. Les litt på forhånd og kom med forslag til noe annet du har lyst til. God ferie uten hamam. Takk hadde egnentlig bare forventet svar om at jeg skulle drite i hvordan jeg så ut og at ingen ville bry seg om pigmentflekker for det er helt vanlig osv osv. Men JEG føler meg ikke vell, og i alle fall ikke forran en ny kjæreste. Anonymkode: 802c3...3a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 Ta selvbruning ETTER hammam? Eller undersøke om det er mulighet for spraytan på det stedet dere er på ferie? Anonymkode: 1f1d2...812 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #13 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta selvbruning ETTER hammam? Eller undersøke om det er mulighet for spraytan på det stedet dere er på ferie? Anonymkode: 1f1d2...812 Nja. Men jeg må jo alikevel gå rundt en hel dag med stygg hud da. Eller tror jeg fikk en ide. Kan ta hammam på ettermiddagen, rett hjem, på med selvbruning og så kan den være på til dagen etter. Da slipper jeg gå rundt å vise den stygge huden i bikini i sterk sol hele dagen Planen var opprinnelig hammam om morningen, og så rett på stranden og bli der resten av dagen Anonymkode: 802c3...3a3
Belima Skrevet 22. juli 2018 #14 Skrevet 22. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja. Men jeg må jo alikevel gå rundt en hel dag med stygg hud da. Eller tror jeg fikk en ide. Kan ta hammam på ettermiddagen, rett hjem, på med selvbruning og så kan den være på til dagen etter. Da slipper jeg gå rundt å vise den stygge huden i bikini i sterk sol hele dagen Planen var opprinnelig hammam om morningen, og så rett på stranden og bli der resten av dagen Anonymkode: 802c3...3a3 Smart tenkt! Trodde du måtte skjule deg for reisefølget ditt. Ikke alle skavanker synes bestandig eller vi dekker de til. Forstår nå at han vet du sliter med det, så da blir det annerledes.
Blingblingtahei Skrevet 23. juli 2018 #15 Skrevet 23. juli 2018 Høres ut som en bedre plan uansett, er ikke godt for nyskrubbet hud å dra rett i sola, gjør dere det på ettermiddagen så får den hvile en natt husk å bruk høy solfaktor uansett, sola forverrer jo pigmentflekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå