AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 I dag er jeg hjemme alene uten barna i tre timer. Netflix og solkrem, eller støvsuger og mopp? Jeg klarte å velge det siste! Og jeg har... Rydda ut av oppvaskmaskinen og lagt sammen en stor kurv tøy og føler nå at jeg burde vinne en Nobels ryddepris. Nå kjemper jeg med valget om å fortsette eller spise opp saftisen fra fryseren.. Flere late, men skikkelig flinke i solsteiken? 🍾🍹Tips til motivasjon? Anonymkode: 99e8b...6f2 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Motivasjon her er å bli kvitt bananfluene som dukket opp mens vi var på ferie... og generelt bare det å få orden i rotet. Jeg har omrokkert litt på kjøkkenet i dag, vasket kjøkkenbenker og satt på to oppvaskmaskiner. Støvsuget. Anonymkode: 30346...09b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Jeg vaska badet og tok ut søpla!! (ser for meg fyrverkeri til i min ære nå. Uten skogbrann etterpå) Jeg fant en middelvei. Sole meg i et kvarter, rydde og vaske i et kvarter.. Om att og om att att til jeg ikke orker mer av noen av delene. 👌 Det skulle vært forbudt med husarbeid når det er fint vær. Anonymkode: 99e8b...6f2 3
Zenobia Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Har ikke gjort allverden, men støvsugd gangen, vasket entréen og toalettet. 1
Wonders Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 (endret) Hadde vært fint å vite hvor stort det er da? Har man 40 kvm eller 140 kvm. Mega-forskjell med tanke på husarbeid. Og hvor mange er dere? Alene eller familie på 5 eks. ? Her har vi 4 i huset på 130 kvm. Så når jeg vasket alle gulvene i huset i går og to bad. Da var det nok på en uke. Denne uken skal det tørkes støv og trappen inne skal vaskes. Samt sengetøy skal vaskes. Elsker rent sengetøy. Støvsugeren går i hele 1. etg annen hver dag. Sånn er det med små barn. Vasking av klær tar mannen min som regel, og vi bytter på å ta ut av oppvaskmaskin to ganger om dagen max. Her er mine favoritter; Endret 23. juli 2018 av Wonders 1
Zenobia Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 Ryddet ut av oppvaskmaskinen. Støvsugd ett gulv. Dagens dont for meg. Nei, @Wonders jeg ønsker ikke å dele detaljer (Setter pris på min anonyme tilværelse på KG, uten å måtte ty til AB.) Jeg har i en annen tråd røpet at jeg bor i et hus med minst to etg. Det holder. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Vi er på hytta. 150 kvm. I dag har jeg skiftet på senger og vasket sengetøy. Støvsugd 2 egt og pusset vinduer i 1 etg. Mannen har klippet gress, byttet list på en dør, byttet to taksteiner og beiset terassegulv. Tenåringsbarna spiser frokost nå kl 14, så er vi klar for tur. Anonymkode: 84ba3...f9f 1
exictence Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Ryddet noen klær. Tatt ut avfallspose. Brettet papp. Tatt frem mat. Tatt nedi oppvaskemaskinen. Laget frokost. Føler meg lat i dag. 1
Zenobia Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 Støvsugd et annet rom i dag Det blir også jeg som lager middag.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #10 Skrevet 26. juli 2018 Vasket huset, tørket støv osv i aller rom og var ferdig før kl 8.30. satte en brøddeig til 4 brød etterpå, har akkurat stekt egg og bacon til ungene og skal stryke klær og avise fryseren under kjøleskapet etterpå. Anonymkode: dca00...b85
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 På 23.7.2018 den 9.23, Wonders skrev: Hadde vært fint å vite hvor stort det er da? Har man 40 kvm eller 140 kvm. Mega-forskjell med tanke på husarbeid. Og hvor mange er dere? Alene eller familie på 5 eks. ? Her har vi 4 i huset på 130 kvm. Så når jeg vasket alle gulvene i huset i går og to bad. Da var det nok på en uke. Denne uken skal det tørkes støv og trappen inne skal vaskes. Samt sengetøy skal vaskes. Elsker rent sengetøy. Støvsugeren går i hele 1. etg annen hver dag. Sånn er det med små barn. Vasking av klær tar mannen min som regel, og vi bytter på å ta ut av oppvaskmaskin to ganger om dagen max. Her er mine favoritter; Hva bruker du zalo sprayen til? Anonymkode: b3a01...775
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #12 Skrevet 30. juli 2018 Igår kveld støvsugde jeg balkongen,satte på 2 klesvask og 1 oppvask, sorterte i en kommode og vaska badet. Litt flink er jeg da😁 Anonymkode: 6461f...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå