Gå til innhold

Sitte å spise medbrakt chips på restaurant???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i diskusjon med en venninne her. Jeg synes det er utrolig frekt mens hun mener det er helt ok. Saken er denne:

vi dro på restaurant, ble sittende ute. Jeg og en annen i gruppa bestilte mat, alle bestilte drikke. Plutselig tar venninna mi hånda ned i sekken og begynner og stappe i seg chips hun har med. Jeg synes dette IKKE passer seg på restaurant og at det er uhøflig og det gjør meg flau. HUN mente det er helt ok og fortsatte å stappe i seg. Det er ikke det???? Man skal nå ikke nyte medbrakt mat/snacks på restaurant? Altså, voksne mennesker!? 

Anonymkode: 1cfe8...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Tar seg ikke ut i det hele tatt. Upassende og frekt.

• Liker 6
Skrevet

Enig med deg. Slike folk nekter jeg å gå ut med.

• Liker 2
Gjest Springfjær
Skrevet

Det er utrolig ufint. Sånn gjør man bare ikke. Eneste gangen det er greit å dra frem mat fra veska er hvis man har et barn man må roe ned til maten man har bestilt kommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun heter vel ikke tilfeldigvis Ronja?

Anonymkode: 09f6d...cf8

• Liker 6
Skrevet

Sikker på at det var chips og ikke godtesnop hun spiste fra sekken sin? Og delte hun med dere eller åt hun alt selv? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun heter vel ikke tilfeldigvis Ronja?

Akkurat nå, Salka skrev:

Sikker på at det var chips og ikke godtesnop hun spiste fra sekken sin? Og delte hun med dere eller åt hun alt selv? 

Herlighet den der er oppbrukt. Finn på noe nytt, og morsommere 

Anonymkode: 03b4f...132

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sinnataggen. :troest:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nææh, den der blir aldri oppbrukt 🙊 ta deg litt godtesnop så kanskje du blir i bedre humør 🍫🍿🍬🍭🥤

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i diskusjon med en venninne her. Jeg synes det er utrolig frekt mens hun mener det er helt ok. Saken er denne:

vi dro på restaurant, ble sittende ute. Jeg og en annen i gruppa bestilte mat, alle bestilte drikke. Plutselig tar venninna mi hånda ned i sekken og begynner og stappe i seg chips hun har med. Jeg synes dette IKKE passer seg på restaurant og at det er uhøflig og det gjør meg flau. HUN mente det er helt ok og fortsatte å stappe i seg. Det er ikke det???? Man skal nå ikke nyte medbrakt mat/snacks på restaurant? Altså, voksne mennesker!? 

Anonymkode: 1cfe8...55e

Hun venninna di må mangle noen iq og eq poeng 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt ambivalent. Jeg tenker at så lenge man kjøper noe så kan man nyte medbrakt så sant det følger loven (ikke alkohol) og så sant det ikke er ting stedet har på menyen. Altså, ikke egen kake på kafé, men om man har med smurfedrops til barn på 7, eller selv har med karameller til kaffen man kjøper og etter middag man har spist, så er det helt greit. 

Jeg har som regel alltid med meg drikke for jeg liker ikke kullsyre og vil gjerne ha annet enn vann å drikke. Mange steder har svært begrenset tilbud om drikke uten kullsyre, men jeg sjekket først. Har de ikke noe så skjemmer jeg meg ikke over å be om glass og drikker medbrakt iste. 

Anonymkode: 73b97...00d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt ambivalent. Jeg tenker at så lenge man kjøper noe så kan man nyte medbrakt så sant det følger loven (ikke alkohol) og så sant det ikke er ting stedet har på menyen. Altså, ikke egen kake på kafé, men om man har med smurfedrops til barn på 7, eller selv har med karameller til kaffen man kjøper og etter middag man har spist, så er det helt greit. 

Jeg har som regel alltid med meg drikke for jeg liker ikke kullsyre og vil gjerne ha annet enn vann å drikke. Mange steder har svært begrenset tilbud om drikke uten kullsyre, men jeg sjekket først. Har de ikke noe så skjemmer jeg meg ikke over å be om glass og drikker medbrakt iste. 

Anonymkode: 73b97...00d

Da kan du gå et annet sted! 

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, Salka skrev:

Sinnataggen. :troest:

Ta heller utfordringen enn å kalle vedkommende for sinnataggen 😋

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig poenget med å gå på restaursnt i det hele tatt, hvis man faktisk ikke skal bestille noe der?? 

Anonymkode: d7ad5...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...