AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Er i diskusjon med en venninne her. Jeg synes det er utrolig frekt mens hun mener det er helt ok. Saken er denne: vi dro på restaurant, ble sittende ute. Jeg og en annen i gruppa bestilte mat, alle bestilte drikke. Plutselig tar venninna mi hånda ned i sekken og begynner og stappe i seg chips hun har med. Jeg synes dette IKKE passer seg på restaurant og at det er uhøflig og det gjør meg flau. HUN mente det er helt ok og fortsatte å stappe i seg. Det er ikke det???? Man skal nå ikke nyte medbrakt mat/snacks på restaurant? Altså, voksne mennesker!? Anonymkode: 1cfe8...55e
tøydokka Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Enig med deg. Tar seg ikke ut i det hele tatt. Upassende og frekt. 6
Macro Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Enig med deg. Slike folk nekter jeg å gå ut med. 2
Gjest Springfjær Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Det er utrolig ufint. Sånn gjør man bare ikke. Eneste gangen det er greit å dra frem mat fra veska er hvis man har et barn man må roe ned til maten man har bestilt kommer.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 Hun heter vel ikke tilfeldigvis Ronja? Anonymkode: 09f6d...cf8 6
Salka Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 Sikker på at det var chips og ikke godtesnop hun spiste fra sekken sin? Og delte hun med dere eller åt hun alt selv? 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun heter vel ikke tilfeldigvis Ronja? Anonymkode: 09f6d...cf8 Akkurat nå, Salka skrev: Sikker på at det var chips og ikke godtesnop hun spiste fra sekken sin? Og delte hun med dere eller åt hun alt selv? Herlighet den der er oppbrukt. Finn på noe nytt, og morsommere Anonymkode: 03b4f...132 9
Salka Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herlighet den der er oppbrukt. Finn på noe nytt, og morsommere Anonymkode: 03b4f...132 Sinnataggen. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herlighet den der er oppbrukt. Finn på noe nytt, og morsommere Anonymkode: 03b4f...132 Nææh, den der blir aldri oppbrukt 🙊 ta deg litt godtesnop så kanskje du blir i bedre humør 🍫🍿🍬🍭🥤 Anonymkode: 09f6d...cf8 2
Fru Uperfekt Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i diskusjon med en venninne her. Jeg synes det er utrolig frekt mens hun mener det er helt ok. Saken er denne: vi dro på restaurant, ble sittende ute. Jeg og en annen i gruppa bestilte mat, alle bestilte drikke. Plutselig tar venninna mi hånda ned i sekken og begynner og stappe i seg chips hun har med. Jeg synes dette IKKE passer seg på restaurant og at det er uhøflig og det gjør meg flau. HUN mente det er helt ok og fortsatte å stappe i seg. Det er ikke det???? Man skal nå ikke nyte medbrakt mat/snacks på restaurant? Altså, voksne mennesker!? Anonymkode: 1cfe8...55e Hun venninna di må mangle noen iq og eq poeng 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 Jeg er litt ambivalent. Jeg tenker at så lenge man kjøper noe så kan man nyte medbrakt så sant det følger loven (ikke alkohol) og så sant det ikke er ting stedet har på menyen. Altså, ikke egen kake på kafé, men om man har med smurfedrops til barn på 7, eller selv har med karameller til kaffen man kjøper og etter middag man har spist, så er det helt greit. Jeg har som regel alltid med meg drikke for jeg liker ikke kullsyre og vil gjerne ha annet enn vann å drikke. Mange steder har svært begrenset tilbud om drikke uten kullsyre, men jeg sjekket først. Har de ikke noe så skjemmer jeg meg ikke over å be om glass og drikker medbrakt iste. Anonymkode: 73b97...00d
Snaskesnusken Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt ambivalent. Jeg tenker at så lenge man kjøper noe så kan man nyte medbrakt så sant det følger loven (ikke alkohol) og så sant det ikke er ting stedet har på menyen. Altså, ikke egen kake på kafé, men om man har med smurfedrops til barn på 7, eller selv har med karameller til kaffen man kjøper og etter middag man har spist, så er det helt greit. Jeg har som regel alltid med meg drikke for jeg liker ikke kullsyre og vil gjerne ha annet enn vann å drikke. Mange steder har svært begrenset tilbud om drikke uten kullsyre, men jeg sjekket først. Har de ikke noe så skjemmer jeg meg ikke over å be om glass og drikker medbrakt iste. Anonymkode: 73b97...00d Da kan du gå et annet sted! 4
Snaskesnusken Skrevet 22. juli 2018 #13 Skrevet 22. juli 2018 17 minutter siden, Salka skrev: Sinnataggen. Ta heller utfordringen enn å kalle vedkommende for sinnataggen 😋 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #14 Skrevet 23. juli 2018 Hva er egentlig poenget med å gå på restaursnt i det hele tatt, hvis man faktisk ikke skal bestille noe der?? Anonymkode: d7ad5...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå