AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 jeg må bare fortelle det til noen.... etter 2 og et halvt år med prøving... første 9 måneder på egen hånd... ingen resultater... fikk komme til spesialist pga alder og hormonforstyrrelser. Fikk påvist pcos. Prøvd med både tabletter og sprøyter og inseminering. Var i gang med første IVF nå i Juni, den ble kansellert pga at jeg hadde en stor folikkel på 23mm og 5 små rundt 10. Fikk beskjed om å ikke ha ubeskyttet sex etter at triggeren ble satt pga faren for flere fostre og så heller satse på neste syklus. Vel jeg kan vel fortelle dere at vi ikke akkurat hørte på det rådet. 😁. Nå i dag 19 dager etter trigger injeksjonen ble satt så lyste det blå krysset tydelig mot meg. jeg kunne nesten ikke tro det etter å fått knust håpet så mange ganger. Jeg blir 36 år snart, dette er mitt første svangerskap, er kraftig overvektig med påvist pcos (går på metformin) men er ellers frisk. Nå er jeg bare livredd for at jeg skal miste. Anonymkode: 16e78...268
Lillyvally Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Gratulerer! Satser på at alt går bra:) er det stor sjanse for at det er flere der inne nå da?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Woh! At du turte å ha ubeskyttet samleie etter stimulering. Stor fare for flerlinger nå. Men nå håper vi på at du får en flott, frisk baby om 9 mnd! Og at graviditeten går fint og alt står bra til med alle. Gratulerer så mye! ❤️ Anonymkode: 4b9d9...4d3 1
Juni15 Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Gratulerer 💕 Vet hvordan prøvetiden har vært, lyktes selv i mai etter nesten 3 år prøving, på første forsøk med assistert befruktning 🤰🏽
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå