Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Alle drømmer! Men det er som kjent stor forskjell på om man husker drømmene sine. Jeg liker å huske drømmer, men det er jo som regel lite interessant for andre å høre...

I natt drømte jeg at jeg litt for impulsivt adopterte to små gutter. Var ganske bekymret for å fortelle dette til mannen min... Angret på at jeg hadde adoptert dem og ikke bare blitt fostermor. Selv om guttene var søte og virket lettvinte, var jeg nok ganske lettet da jeg våknet. :P

Hva har du drømt?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg drømte at jeg møtte eksen min. Jeg sto sammen med kjæresten min, som i drømmen min også var min bror, og håpet at eksen min ikke trodde at jeg var skikkelig desp siden jeg var kjæreste med broren min.

Så dro vi på aketur, og der så vi en flokk med jerver, de skiftet farge fra brun til blå, og jeg fikk tatt et bilde av en jervebaby som poserte som en modell. Plutselig prøvde jerveflokken å få tak i hunden min og spise han, da fikk jeg dratt han opp på akebrettet og så kjørte vi fra hele flokken.

Gjest LoisLane
Skrevet

:ler:

Rart hvordan underbevisstheten bare løper løpsk om natta...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Natt til i går drømte jeg at jeg at det var jul og jeg og søster og bror skulle feire juleaften hos naboen til mamma :o

Vi styrte veldig mye med å ordne med mat (svensk julemat, skinke og köttbullar og sånn) som vi skulle ha med og hadde med tre store stekeplater med mat i bagasjerommet på bilen da jeg kjørte ned. Da bilen stoppa syntes jeg at det var alt for mye mat, så søster og jeg styrte masse med å skofte over halvparten av maten på en plate som vi kunne la ligge igjen i bilen og ta med hjem igjen :roll:

Da vi kom inn oppdaget vi at de andre holdt på med desserten (krokanis?) allerede og jeg ble flau og spurte bror når "mamma hadde sagt at vi skulle være der". Halv fire-tida svarte han. Jeg kikka på klokka og så at den var seks og ble kjempeirritert og spurte bror om han syntes det var greit å komme seks da. Han bare trakk på skuldrene og jeg våkna illsint med en merkelig følelse helt til jeg var ferdigdusja og frokost inntatt :ler:

Skrevet

I natt drømte jeg et eller anne om at jeg var på danskebåten, samtidig som det var en café. Jeg surra rundt der, skulle visst kjøpe meg et nytt pudder. Ville ha et billig et. Kassa var sånn 500 m å gå fra der pudderet var. Dama som hjalp meg sa det var et veldig billig og bra pudder.

Da jeg endelig kom til kassa, var det svindyrt.

Ikke noe poeng i det jeg drømte, men det er det sjeldent :ler:

Gjest Aurélie
Skrevet

Drømte at hele byen lå under vann, og jeg svømte rundt i Trondheim Torg :ler: Drømmer ofte om vann..det skal visst bety forandring, bl.a.

Skrevet

Drømte masse surr om ei venninne som ble så sur fordi en annen venninne av oss inviterte til fest dagen før vi skulle på middag hos den tredje venninna. Hm... eller noe sånt.. hehe

Gjest Chrizzy
Skrevet
Drømte at hele byen lå under vann' date=' og jeg svømte rundt i Trondheim Torg :ler: Drømmer ofte om vann..det skal visst bety forandring, bl.a.[/quote']

Og følelser, leste en plass at vann i drømmer alltid handler om følelser :)

Skrevet

Jeg pleier ikke å huske hva jeg drømmer, jeg. Men i natt drømte jeg noe tsunami-aktig og hukser det veldig godt.

Jeg bodde på et hotell i Oslo.. i 2. etasje. Plutselig ser jeg at det er vann helt opp til vinduet. Og like etter kommer det masse gjørme som renner inn gjennom et vindu i luftestilling.

Så forsvant hele greia og jeg gikk ut for å spise frokost.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg drømte at jeg våknet og lurte på hva klokka var.....sjekket den på mobiltelefonen, og fant ut at det var på tide og stå opp. Jeg sov i senga til dattra mi for hun var syk og sov sammen med pappan i vår store seng. Jeg stod opp og gikk inn på eget soverom for å finne klær.......så våknet jeg og gjorde akkurat det samme :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Om en jente jeg kjenner. Husker desverre ikke så mye av den. Men jeg mener hun holdt et selskap, eller var i en forsamling av mennesker eller noe slikt. :)

Skrevet

Husker bare at det var noe angst. Skal prøve å huske til neste gang :)

Skrevet

Drømte at jeg og kjæresten min giftet oss. :hjerter:

Gjest porselen
Skrevet

Jeg drømmer stadig vekk at jeg skal ut og reise, og jeg blir aldri ferdig med å pakke kofferten og jeg har bare en halv time på meg til å rekke flyet............. pust og pes

Gjest Bringebær
Skrevet

I natt drømte jeg at jeg skulle gifte meg med min kjære.

Ingenting var klart. Jeg stressa og kjefta og alt var bare kaos. Da jeg skulle gå til alteret (som for øvrig var kakebordet) oppdaget jeg at jeg hadde bukse og moonboots på under kjolen. Jeg løp avgårde for å få det av meg og når det var gjort følte jeg meg ganske fin selv om jeg ikke hadde peiling på hvordan kjolen så ut...

:o

Helt syk drøm... som jeg ikke vet hva kan bety...

Noen som har noen forslag?

Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg skulle ha sex med en gammel flamme, men han fikk det ikke til... Helt grusomt...

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg klinte med Will Smith, og tok han med meg hjem. Men så tenkte jeg plutselig, nei, jeg kan ikke gjøre dette! Jeg har jo type!

Jeg leste at dette betyr at jeg har dårlig samvittighet for noe... hmm..

Gjest gjesta
Skrevet
Drømte at jeg og kjæresten min giftet oss.  :hjerter:

"Et bryllup betyr oftest et kort men lykkelig periode. En drøm om et bryllup kan også symbolisere død i familien, helhet eller en ny begynnelse. Bryllupet kan selvsagt også være noe som vil skje i fremtiden. Ble bryllupet avlyst betyr dette psykiske konflikter som må løses."

Fra www.droemmetydning.com

Gjest gjesta
Skrevet
Drømte at hele byen lå under vann, og jeg svømte rundt i Trondheim Torg  :ler: Drømmer ofte om vann..det skal visst bety forandring, bl.a.

"Klart vann er alltid et godt tegn og symboliser blant annet hell, fremgang og en ny start i livet. Hvis vannet ikke er klart er det alltid et dårlig tegn og må tas som en advarsel. Uklart vann kan bety følgende ting; uhell, sykdom, død, vold, tap av kjærlighet eller penger. Leker du i klart vann vil du oppleve en nydelig kjærlighetsaffære. Er vannet uklart når du leker i det, kan forholdet bli voldelig. Ukontrollerte vannmasser kan bety at du må få større selvkontroll. Temperaturen kan også bety noe, hvis vannet er for kaldt viser du ikke nok følelser. Hvor rolig vannflaten er kan si noe om hvordan du vil få det, hvis vannflaten er helt rolig vil du få det bra. Vann kan også være et symbol på renselse, hvis du bader eller vasker deg med vann er det sannsynlig at du forbedrer deg. Drikker du vann som er uklart, skittent eller varmt kan du komme til å miste status eller penger. Hvis du drikker klart og kaldt vann vil ting gå bra. Når du drømmer om vann må du alltid analysere alle detaljer i drømmen."

fra www.droemmetydning.com

Gjest gjesta
Skrevet
Alle drømmer! Men det er som kjent stor forskjell på om man husker drømmene sine. Jeg liker å huske drømmer, men det er jo som regel lite interessant for andre å høre...

I natt drømte jeg at jeg litt for impulsivt adopterte to små gutter. Var ganske bekymret for å fortelle dette til mannen min... Angret på at jeg hadde adoptert dem og ikke bare blitt fostermor. Selv om guttene var søte og virket lettvinte, var jeg nok ganske lettet da jeg våknet.  :P  

Hva har du drømt?

"Hvis du adopterte noen vil du få det bra. Ble du adoptert, vil noen trenge din hjelp."

fra www.droemmetydning.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...