AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Så ble jeg veldig overrasket over at jeg kom inn på studiet og skal flytte til Trondheim! Gruer meg litt for jeg må si opp jobben og føler jeg har stått på der, men så fikk jeg likevel ingen prosent stilling, så mulig det er likegreit? Jobber bare som ekstrahjelp i butikk. Ellers er jeg 33 år nå og føler jeg må få meg den "ordentlige" jobben en voksen person skal ha😜 Har bare jobbet deltid i butikk de siste årene. Flere voksne studenter som skal begynne å studere? Hvordan er Trondheim for folk fra utenbys og er det noe for voksne studenter også? Hvordan er det med å få seg hybel der? Hva med jobb ved siden av studiet? Nå kjenner jeg heller ingen der så håper jeg blir kjent med noen..Ellers så reiser jeg jo fra samboer for han må ta studiet sitt videre i sin by 🙁 Anonymkode: 7f693...bcb
Afernando Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ble jeg veldig overrasket over at jeg kom inn på studiet og skal flytte til Trondheim! Gruer meg litt for jeg må si opp jobben og føler jeg har stått på der, men så fikk jeg likevel ingen prosent stilling, så mulig det er likegreit? Jobber bare som ekstrahjelp i butikk. Ellers er jeg 33 år nå og føler jeg må få meg den "ordentlige" jobben en voksen person skal ha😜 Har bare jobbet deltid i butikk de siste årene. Flere voksne studenter som skal begynne å studere? Hvordan er Trondheim for folk fra utenbys og er det noe for voksne studenter også? Hvordan er det med å få seg hybel der? Hva med jobb ved siden av studiet? Nå kjenner jeg heller ingen der så håper jeg blir kjent med noen..Ellers så reiser jeg jo fra samboer for han må ta studiet sitt videre i sin by 🙁 Anonymkode: 7f693...bcb Det er mer enn nok voksne studenter. Hvis det vil si i din alder eller mer. Uansett så ønsker jeg deg lykke til; det er skummelt å flytte fra venner/familie og starte en ny kapittel i en annen by. jeg har ikke noe svar til spørsmålene dine, men fikk bare lyst til å skrive noe, da dette virker som ett stort valg for deg. Jeg krysser fingrene for deg. har du forresten søkt jobb, eller skal du søke når du er i gang med studie? Antar du har søkt om studielån ?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Mange i 30-årene som studerer Lykke til med studier! Anonymkode: 9753d...f24
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Jeg flytter også til Trheim nå snart, regner med vi blir fort kjent med folk der, kjenner nesten ingen fra før jeg heller Anonymkode: fd8cc...8d5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Trondheim er en blid og sosial by med mye for voksne, Lykke til Anonymkode: 03c46...0d2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Hva skal dere studere? Er 34 selv og startet studiene i trondheim i fjor og stortrives her. I min klasse er de fleste mellom 25-40 så føler meg ikke så gammel og det er lett å få nye venner. Anbefaler dere å bli med på fadderuka Anonymkode: c2c1d...afe
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Takk for hyggelige svar 😊 På 22.7.2018 den 12.05, Afernando skrev: Har du forresten søkt jobb, eller skal du søke når du er i gang med studie? Antar du har søkt om studielån ? Jeg skal prøve å ringe rundt etter jobb for å se om det er noe ledig i de butikkene jeg har kjennskap til fra før. Har søkt om studielån men jeg er nødt til å få et lån av samboeren min siden jeg bare har ett semester igjen og jeg har brukt opp alle 8 år med studielån 😣 Har ikke visst helt hva jeg ville tidligere... 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal dere studere? Er 34 selv og startet studiene i trondheim i fjor og stortrives her. I min klasse er de fleste mellom 25-40 så føler meg ikke så gammel og det er lett å få nye venner. Anbefaler dere å bli med på fadderuka Anonymkode: c2c1d...afe Så gøy! Ulempen er at August er oppsigelses måneden min for jeg visste ikke at jeg skulle komme inn! Så jeg er redd for at jeg må gå glipp av en del 😣 Kom vel akkurat inn kan jeg si..Skal studere master i Fysisk Planlegging 😊 Du da? Anonymkode: 7f693...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå