AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Har noen her inne tatt noen av disse behandlingene? Huden min har dessverre eldes superraskt grunnet sol og solarium. Har hengende kjaker, slapp kjevelinje, rynker ved munn og hake, innsukne kinn og mistet en god del fett i ansiktet. Er bare 34 år og allerede disse alderstegnene, som ikke er vanlig å få før 45-60 årsalderen(vil jeg anta). Håper noen her inne har erfaringer rundt dette. Og trenger ikke svar som at dette er galskap/unødvendig osv. Anonymkode: 8152c...bf5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Anbefaler deg å leser reviews på realself.com Anonymkode: 065d2...210 2
Professor Orm Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Andre tips? Anonymkode: 8152c...bf5 Ville tatt en konsultasjon med kosmetisk sykepleier på aleris eller liknende. Det koster ofte ikke penger. Der finnes jo også medisinske kremprogram, lasere, dermarolling, kjemisk peeling og diverse fillere.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Takk for svar, @Professor Orm Driver med dermapen- tatt det 3 ganger og skal ta en gang til nå snart. Bruker Z.O medical og a-vitamin og har tatt fillers. Men føler fortsatt det ikke er nok. Huden rundt munnen, på haka og kjevene blir ikke bra nok med fillers, føler det hjelper minimalt. Ikke prøvd laser, men hørt at det ikke er det beste alternativet. Har du noen tips om det? Anonymkode: 8152c...bf5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Andre tips? Anonymkode: 8152c...bf5 Leste du ikke på realself om fettransplantasjon og facelifts? Anonymkode: 065d2...210
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 Mesoterapi ❤️ Anonymkode: dd699...f8d
Professor Orm Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, @Professor Orm Driver med dermapen- tatt det 3 ganger og skal ta en gang til nå snart. Bruker Z.O medical og a-vitamin og har tatt fillers. Men føler fortsatt det ikke er nok. Huden rundt munnen, på haka og kjevene blir ikke bra nok med fillers, føler det hjelper minimalt. Ikke prøvd laser, men hørt at det ikke er det beste alternativet. Har du noen tips om det? Anonymkode: 8152c...bf5 Det virker jo som om du har prøvd en del. Jeg ser også at du er ganske ung. Ja, huden eldes pga sol, men er du sikker på at det er så ille som du skal ha det til? Man skal også være forsiktig med å gjøre for mye. Jeg er usikker på hva som er best å gjøre i ditt tilfelle. Mulig en plastikkirurg kan gi svar. Men noen ganger må man la godt nok være godt nok også. Evt fortsette med behandlingene du allerede tar 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste du ikke på realself om fettransplantasjon og facelifts? Anonymkode: 065d2...210 Leste litt, men ikke så god i engelsk;) og der er det jo hovedsaklig amerikanske leger/pasienter som uttaler seg? Anonymkode: 8152c...bf5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #10 Skrevet 13. august 2018 21 timer siden, Professor Orm skrev: Det virker jo som om du har prøvd en del. Jeg ser også at du er ganske ung. Ja, huden eldes pga sol, men er du sikker på at det er så ille som du skal ha det til? Man skal også være forsiktig med å gjøre for mye. Jeg er usikker på hva som er best å gjøre i ditt tilfelle. Mulig en plastikkirurg kan gi svar. Men noen ganger må man la godt nok være godt nok også. Evt fortsette med behandlingene du allerede tar Er nok dessverre så ille. Huden er i skrøpelig tilstand. Alt henger i nedre del av ansiktet når jeg bare ser litt ned. Ser helt forferdelig ut. Er nedre del som er verst. Men hele huden er helt ødelagt. Anonymkode: 8152c...bf5
Professor Orm Skrevet 13. august 2018 #11 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er nok dessverre så ille. Huden er i skrøpelig tilstand. Alt henger i nedre del av ansiktet når jeg bare ser litt ned. Ser helt forferdelig ut. Er nedre del som er verst. Men hele huden er helt ødelagt. Anonymkode: 8152c...bf5 Det hørtes ærlig talt voldsomt ut. Du er tross alt veldig ung. Men jeg har i alle tilfeller sympati med deg når du føler som du føler enten problemet er reellt eller ikke. Vær i alle fall nøye med solbeskyttelse (hver dag året rundt, til og med på julaften!) og fortsett med A-vitamin. Hvis dette plager deg såpass mye er det verdt turen til en seriøs plastikkirurg for å diskutere hvilke muligheter du har for behandling, evt for å hjelpe deg til å se at det ikke er så ille som du tror
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 9 timer siden, Professor Orm skrev: Det hørtes ærlig talt voldsomt ut. Du er tross alt veldig ung. Men jeg har i alle tilfeller sympati med deg når du føler som du føler enten problemet er reellt eller ikke. Vær i alle fall nøye med solbeskyttelse (hver dag året rundt, til og med på julaften!) og fortsett med A-vitamin. Hvis dette plager deg såpass mye er det verdt turen til en seriøs plastikkirurg for å diskutere hvilke muligheter du har for behandling, evt for å hjelpe deg til å se at det ikke er så ille som du tror Tusen tusen takk for tips og gode ord 😘 har bestilt time til plastisk kirurg nå:) men det er sabla dyrt da😭(med facelift) Anonymkode: 8152c...bf5
Professor Orm Skrevet 14. august 2018 #13 Skrevet 14. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen tusen takk for tips og gode ord 😘 har bestilt time til plastisk kirurg nå:) men det er sabla dyrt da😭(med facelift) Anonymkode: 8152c...bf5 Sier ikke nødvendigvis at du trenger facelift altså! Jeg tenker bare for å høre mulighetene. Fortell åssen det går da! 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Skrevet 14. august 2018 Heheh, skjønte det:)) hadde bestilt uansett hva du hadde sagt🙊 Jepp, det skal jeg! Anonymkode: 8152c...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå