Patriotpaula Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Flere som klør infernalsk under sex? Stor mistanke om at det er sæden jeg reagerer på, da det begynner under samleiet og opphører når vi er ferdige 🧐
Patriotpaula Skrevet 21. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, Kalmie skrev: Evt en kjønnssykdom? Ingen av oss som har det
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Haha, jeg reagerer også. Om han fks kommer meg på magen, så får jeg rødt merke der hvor han kom 😝 Anonymkode: ae08b...c7a
John McClane Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 17 minutter siden, Patriotpaula skrev: Flere som klør infernalsk under sex? Stor mistanke om at det er sæden jeg reagerer på, da det begynner under samleiet og opphører når vi er ferdige 🧐 Bruker dere kondom eller glidemiddel? Mange er allergiske overfor kondomer og må kjøpe spesielle kondomer tilpasset ømfindtlige personer og som ikke inneholder silicon bl.a. Regner med at han ikke spruter inn i deg da det opphører i det dere er ferdige, men hvor ender satsen hans da? Hvis dere har sex uten kondom så kan det være at du reagerer på den såpen han bruker til å vaske kuken sin med. Menn kan ofte bruke sterke såper som dere kvinner ikke tåler da dere på ha PH vennlige såper som Asan, DrGreve etc. Du får ta en og en ting og eliminere bort av gangen så finner du nok ut av det til slutt. Jeg tror ikke det er spermen hans......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå