Gå til innhold

Er menn uten tatoveringer kjedelige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer som har tatoveringer, kunne dere datet en uten tatoveringer? 

Vil dere evt oppmuntre en evt kjæreste til å tatovere seg? Ikke tvang , men manipulere?

Er en mann uten tatoveringer kjedelig?

Anonymkode: 99a32...26f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt! 

Anonymkode: 632b8...a07

AnonymBruker
Skrevet

Vil helst ha en uten tattovering. Det er harry og ha tattovering.

Anonymkode: 6156b...926

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatoveringer men faller oftest for menn uten.

Anonymkode: 4ac43...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Om noe tror, kvinner som menn, at de blir spennende,  interessante, tiltrekkende osv osv med tattoveringet må de tro om igjen. Det er et stort turn off...

Anonymkode: ccec7...1f8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to tatoveringer, eksen er full av tatoveringer og min nåværende mann har ingen 😂 falt vel ikke for tatoveringene tydeligvis 😂

Anonymkode: 39606...be4

Skrevet

Faller ikke for menn på grunn av tatoveringene, men for personligheten bak. Ville aldri presset/manipulert noen til å ta tatovering. Det er absolutt ikke for alle.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mange selv,men kjæresten har ingen. Det tyder vel på at jeg likte han før jeg så ham uten klær😂 den gamle meg ville sikkert svart ja på dette... men han er ikke kjedelig🤩

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil helst ha en uten tattovering. Det er harry og ha tattovering.

Anonymkode: 6156b...926

Jeg vil heller ha en med tatovering som kan bruke å/og riktig, enn en uten som skriver feil. 

Anonymkode: f9177...f4f

Skrevet

Trenger ikke tattovering for å være sprø

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting med hverandre å gjøre.

Jeg deler de som har tatovering i 2 kategorier: de som pynter kroppen sin med ræl, og de som vil ha en livslang samtalestarter på kroppen. Ingen av disse gjør deg ekstraordinær. Nå kom jeg på en tredje kategori! De som samler på minner. Har datoer og navn som betyr noe for dem. 

Anonymkode: da9ab...173

Skrevet

Tattiser er fint det men mange er bare fine den første tiden når de er nye for så å flyte utover og de lyse fargene forsvinner fort.

Skrevet

Personlig ser jeg ikke behovet for å ha en tatovering på meg og synes at det er altfor mainstream for tiden. Er jeg kjedelig for det?

Selv jeg foretrekker kvinner uten tatovering eller maks et par små tatoveringer er grei, men en hel arm tenner meg ikke. Men alle har selvsagt lov til å ta tatovering for alle har forskjellige smak.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...