Rannva Skrevet 8. mars 2005 #1 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi lurer på å flytte vesla (snart 7 mnd) på eget rom. Bør jeg ta ned bunnen i senga før jeg flytter henne? Hun kan ikke stå/reise seg, men det kommer jo. Når er det vanlig å legge barna på eget rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 8. mars 2005 #2 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ville senket bunnen i senga. I den alderen klarte ihvertfall mine barne og dra seg opp over kanten selv. Eldstemann flyttet på eget rom da han var 5 mnd. Mellomste ca 1 år og yngste var litt over 2år. Ventet såpass lenge med yngste fordi hun skulle klare å ligge i nederste køyeseng( måtte dele rom med søstera). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #3 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ville nok tatt ned bunnen ja for plutselig kan de ting Tror det er forskjellig når man flytter de inn på eget rom jeg! Vi ventet til gutten vår var omtrent 14 mnd og det gikk fint!Han tilpasset seg med engang! Tror nok jeg venter til da med søsteren hans også!Synes iallefall det er greit å slippe å måtte stå opp for å amme,og jeg ammet helt til da! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 9. mars 2005 #4 Del Skrevet 9. mars 2005 Min lille er 8 mnd og til påske skal vi flytte henne på eget rom også. Vi skal også senke platen i sengen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. mars 2005 #5 Del Skrevet 9. mars 2005 Vi flyttet gullet på eget rom da han var 4 måneder. Da begynte både han og vi å sove dårlig på samme rom. Vi har ikke senket bunnen på senga enda. Han er bare 6,5 mnd gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #6 Del Skrevet 10. mars 2005 Jenta mi fikk eget rom da kun var 4 uker. ... og da som alle så meget bedre. nero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mars 2005 #7 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg syntes du bør senke plata ja... Det er som det er sagt tidligere her... plutselig så kan de ting. Min gutt kunne stå og gå rundt i senga fra han var 6 1/2 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå