AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Hei. Reiser til Oslo med 6 og 13 åringen i morgen. Jeg tenkte å bestille billetter til å se på slottet men er usikker på om det er noe for 6 åringen? Noen andre forslag til hva vi kan gjøre? Blir der i 2 dager ☺️ Anonymkode: 247d4...aa0
atropos Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Litt kjedelig på slottet for 6åringen tror jeg. Jeg kjeda meg ganske bra der da jeg var 23 sammen med mormor som elsker kongehuset nå når det er så fint vær ville jeg tatt en båt ut til en av øyene og bada litt. Ellers er teknisk museum gøy, kanskje tilogmed for begge barna. Popsenteret, reptilparken og zoologisk/naturhistorisk museum er også mulig å sjekke ut. Bør være litt gøy for begge barna der. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 9 timer siden, atropos skrev: Litt kjedelig på slottet for 6åringen tror jeg. Jeg kjeda meg ganske bra der da jeg var 23 sammen med mormor som elsker kongehuset nå når det er så fint vær ville jeg tatt en båt ut til en av øyene og bada litt. Ellers er teknisk museum gøy, kanskje tilogmed for begge barna. Popsenteret, reptilparken og zoologisk/naturhistorisk museum er også mulig å sjekke ut. Bør være litt gøy for begge barna der. Tusen takk for mange tips 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: 247d4...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Frognerbadet er veldig fint for ungene, det samme er det å ta banen til Nydalen og bade i Akerselva. Mitt kid likte også veldig godt forsvarsmuseet, kan kombineres med en tur på Akershus festning. Anonymkode: 045c6...fb2
Arkana Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 (endret) Norsk Folkemuseum på Bygdøy er veldig fint. Og så har dere selvsagt Tusenfryd. Endret 22. juli 2018 av Arkana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå