Gå til innhold

Skammer meg sånn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en trekant og likte det der og da. Dagen derpå hadde jeg også sex med begge separat (fortsatt i halvveis beruset tilstand). Skammer meg nå så jævlig, for dette er ikke meg. Overhodet....

Er singel og brukte beskyttelse. Vet jeg er løs og ekkel. Lurer på om jeg må oppsøke psykolog😱 Tømmer meg her, blir aldri fortelle en sjel om dette. 

Anonymkode: ab692...8d5

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Ingen big deal det vel? :)

Syns du skal ta det for det det var uten å analysere for mye :)

Du er hverken løs eller ekkel ;)

Skrevet

Du er ikke løs og ekkel. Nyt at du hadde en fin stund og velg å gjøre det igjen om du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Du er voksen og hadde beskyttet, samtykkende sex. Hva er problemet?:) Om det er litt utenfor din karakter til vanlig så er jo det en litt interessant erfaring heller:) Jeg synes ikke du skal skamme deg i alle fall. Jeg har hatt trekant:D Litt oppskrytt for min del da det var armer og ben overalt :fnise:

Anonymkode: b9a23...171

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mariell77 skrev:

Du er ikke løs og ekkel. Nyt at du hadde en fin stund og velg å gjøre det igjen om du vil.

Igjen? Neppe.. Vil gjerne ha en kjæreste å ha sex med heller. 

Huff. 

Anonymkode: ab692...8d5

AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort. Dessuten: du var full=man kan bare dra: "Jeg husker ingenting" hvis man vet man har tabbet seg ut og ikke orker forholde seg til det. 

Anonymkode: 4364e...375

AnonymBruker
Skrevet

Du brukte beskyttelse. Absolutt ingenting å skamme seg over! Du har nok fyllenerver og det er grusomt.. Du er voksen, hadde det gøy med to menn, brukte beskyttelse så du var ikke uansvarlig, det var alkohol i bildet. Ingenting å skamme seg over :)

Anonymkode: 45dec...465

Skrevet

sier man ikke at man gjerne ikke angrer på det man har gjort, men det man ikke har gjort? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spist er spist og pult er pult?

Anonymkode: bd9b1...9a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...