AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Jeg føler ingenting når jeg får eller gir vanlige korte vennskapsklemmer fra/til venner og kjente. Det blir mer en høflighetsgreie for å vise at jeg bryr meg og fordi jeg føler det er forventet. Jeg bryr meg selvsagt, men sånne klemmer gir meg absolutt ingenting. Det blir mer en greie jeg alltid har gjort, noe jeg føler er forventet, noe som jeg tror faller helt naturlig for andre å gjøre og som gir andre mye. Noe som spesielt gjøres når det er lenge siden sist. Men jeg kunne fint klart meg uten. Når jeg klemmer en kjæreste føler jeg masse, men da er det gjerne snakk om bamseklemmer og ordentlig kosing. Er jeg alene om å føle det sånn om små og korte vennskapsklemmer, kinn mot kinn i 1-2 sekunder? Anonymkode: 569a0...921 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Ikke bare føler jeg ingenting ved sånne hilseklemmer (ikke mer enn ved et håndtrykk) men jeg har heller aldri lurt på hvorfor jeg ikke føler noe spesielt. Hilseklemmer gir meg nada, men det er jo ment som en gest for å vise litt mer affeksjon enn et vink eller håndtrykk. Anonymkode: 439dc...d3a 9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Har det sånn jeg og, godt vi er flere. Trodde det bare var meg. Anonymkode: 72ac6...673 3
Gjest Stella Rose Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Ikke jeg heller, tror det er ganske normalt.
Duff Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Det tror jeg er ganske normalt. Vennskapelige klemmer er ikke i samme kategori som de vi gir kjæresten. 4
Alvario Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Har det helt likt! Er veldig glad i å klemme på mann og barn, men klemmer fra andre gir meg ingenting! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare føler jeg ingenting ved sånne hilseklemmer (ikke mer enn ved et håndtrykk) men jeg har heller aldri lurt på hvorfor jeg ikke føler noe spesielt. Hilseklemmer gir meg nada, men det er jo ment som en gest for å vise litt mer affeksjon enn et vink eller håndtrykk. Anonymkode: 439dc...d3a Du forklarer det veldig bra 👍. Dette med såkalte "hilseklemmer" (veldig beskrivende) og det å vise litt mer affeksjon enn et vink eller et håndtrykk. Det hender jeg gir såkalte hilseklemmer både som hei og ha det, og hver gang etterpå tenker jeg på hvor lite det gir meg 😛 Føler ikke jeg kan slutte med det heller, vil ikke fremstå kald og avvisende. Men er noe helt annet med en kjæreste som sagt. Jeg elsker også å gi dyrene mine klemmer. Det gir meg masse ☺️ Den følelsen når man tror man er unormal, men så finner ut at man er ganske normal etter å ha luftet det på KG 😅 TS Anonymkode: 569a0...921 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #8 Skrevet 21. juli 2018 Ja, det betyr ikke noe spesielt for meg heller, det er bare en hilseform. Men jeg synes det er rart at du tror det betyr mye for de du klemmer? Det er jo noen unntak for meg. Hvis det er noen jeg bryr meg spesielt om som jeg ikke har sett på lenge, så kan jo klemmen vare litt lenger og at man tar den inn over seg. Anonymkode: 65dde...748 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #9 Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det betyr ikke noe spesielt for meg heller, det er bare en hilseform. Men jeg synes det er rart at du tror det betyr mye for de du klemmer? Det er jo noen unntak for meg. Hvis det er noen jeg bryr meg spesielt om som jeg ikke har sett på lenge, så kan jo klemmen vare litt lenger og at man tar den inn over seg. Anonymkode: 65dde...748 Fordi jeg inntil nå nettopp trodde jeg var den eneste som ikke får noe ut av sånne type klemmer, ergo at det betyr mye for "alle" andre. Men vet nå at det ikke er sånn Anonymkode: 569a0...921
Jadzia Skrevet 21. juli 2018 #10 Skrevet 21. juli 2018 Jeg finnes ikke klemmemenneske. Jeg er vel til og med der at jeg gruer meg for de jeg vet er klemmere. Jeg klemmer mye på ungene og på mannen. Og jeg kan fint gi en klem til andre familiemedlemmer hvis det er noe spesiell grunn for det, samme med venner. Men all denne hilseklemmingen kan jeg spare meg for. Har ikke noe gode følelser rundt det i det hele tatt. 3
Slowdive Skrevet 21. juli 2018 #11 Skrevet 21. juli 2018 Tror nok de fleste føler det slik om korte "vennskapsklemmer". 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 Det er fordi du ikke er tilstedet i øyeblikket. Konsentrer deg neste gang om øyeblikket så vil du oppdage de varme og myke følelsene som oppstår når pupp møter pupp. Anonymkode: 5012d...58e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #13 Skrevet 22. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi du ikke er tilstedet i øyeblikket. Konsentrer deg neste gang om øyeblikket så vil du oppdage de varme og myke følelsene som oppstår når pupp møter pupp. Anonymkode: 5012d...58e EH.. Nei. Føler som deg ts, ingenting. Vanlig det tror jeg 🙂 Anonymkode: 7928d...df5 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #14 Skrevet 22. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi du ikke er tilstedet i øyeblikket. Konsentrer deg neste gang om øyeblikket så vil du oppdage de varme og myke følelsene som oppstår når pupp møter pupp. Anonymkode: 5012d...58e Pupp mot pupp altså, ikke kinn mot kinn 🤣 TS Anonymkode: 569a0...921 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #15 Skrevet 22. juli 2018 Jeg føler heller aldri noe ved slike klemmer. Det er jo bare dårlige klemmer som gis i høflighet. Jeg syns det er utrolig kleint og kan godt være foruten Anonymkode: 7e8d8...17e 1
EvaLena Skrevet 22. juli 2018 #16 Skrevet 22. juli 2018 Jeg liker ikke dette klemmestyret når jeg møter folk på feks butikken. Skjønner ikke greia med det og jeg tar aldri initiativ til disse klemmene heller. Det blir jo en klem når de andre absolutt vil det, men jeg skjønner ikke poenget. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #17 Skrevet 22. juli 2018 Jeg liker ikke sånne klemmer i det hele tatt, og prøver å unngå det så godt jeg kan. Jeg blir derimot svært glad når jeg får en trøsteklem fra en venn når jeg er lei meg. Føler de klemmene er mer ekte. Anonymkode: 8bc52...f32
Trolltunge Skrevet 22. juli 2018 #18 Skrevet 22. juli 2018 Jeg har aldri tenkt at jeg skulle føle noe ved vennskapsklemming. Det er bare et slags ritual. Høflighet. Jeg føler ingenting når jeg håndhilser på folk heller. Når jeg er i utlandet, og treffer på folk som kysser ved siden av kinnene føler jeg imidlertid noe. Det er kleint for meg, fordi jeg ikke er vant til det. Klemming og håndhilse er derimot ren rutine, uten noen følelser. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #19 Skrevet 23. juli 2018 Jeg har det på samme måte, aldri vært fan av klemmer, selv med folk jeg er veldig glad i. En sjelden gang kan jeg sette pris på en god klem med kjæresten, men ellers er det sjeldent jeg føler noe annet enn kleinhet når jeg klemmer noen. Anonymkode: 11cb6...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå