Gå til innhold

Vask av Contigo drikkeflaske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt drikkeflasker til barna av typen Contigo gizmo flip. Dere som har slike - hvordan vasker dere de? Har tidligere hatt Camelback, som jeg har tatt fra hverandre og vasket i oppvaskmaskin. Men på de nye Contigo-flaskene klarer jeg ikke å ta ut selve drikketuten fra lokket. Skal det være mulig å ta den ut? Ser for meg at det ikke blir ordentlig rent hvis den ikke kan vaskes separat. 

Anonymkode: 22922...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått det til. Har sluttet å kjøpe de for de holder seg ikke i oppvaskmaskinen, Camelbaken holder seg like fin og blitt vasket like ofte. Pleier å legge det til rengjøring i eddikkblanding for å rengjøre ekstra. Forøvrig er det ingen misfarging eller stygg lukt og den ser like ren ut til tross for at jeg ikke har klart å demontere den ordentlig.

Skrevet

Selve flasken vaskes i maskin. Tuten holder vi bare under varmt vann. aldri opplevd lukt eller annet med den, men de brukes kun til vann uansett. Vi synes Contigo er bedre enn Camelbak fordi barnet trenger ikke huske på å lukke den slik man må med Camelbak og den lekker ikke, mye mer praktisk når flasken skal ligge i en skolesekk med bøker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...