Gå til innhold

Jeg er jævlig lei, av folks desperate hunger etter forhold, og annet piss!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere ikke lei, sjæl? Det er alt folk prater om. Folk er på evig jakt, om de ikke er i forhold. Og er de i forhold, klager de på alt som er galt, når de har slutta å være forelsket. 

Jeg er den eneste jeg veit om, som ikke snakker om slike ting. Jeg har ikke behov for det. Jeg har innfunnet meg med, at jeg ikke har noe til felles med noen. Jeg trives best alene, og det er slik jeg vil ha det. Det er enkelt. 

Og så... Irriterer jeg meg, over at folk spør og graver om mitt privatliv. Det har ikke folk noe med. Som slekt, og bekjente.. de spør hver jævla gang vi møtes, jeg sier det samme hver jævla gang. Det er en grunn til at jeg for det meste holder kjeft. Folk lytter ikke, jeg er lei av å gjenta meg sjæl. 

Anonymkode: 7666f...989

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mye bedre verden hadde vært om alle verdens mennesker hadde vært heeelt like!

Anonymkode: c9ce5...5cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk så mye bedre verden hadde vært om alle verdens mennesker hadde vært heeelt like!

Anonymkode: c9ce5...5cf

Jeg tipper 98,9% av helvetes befolkning, er slik som jeg beskrev øverst. Det er horribelt.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere ikke lei, sjæl? Det er alt folk prater om. Folk er på evig jakt, om de ikke er i forhold. Og er de i forhold, klager de på alt som er galt, når de har slutta å være forelsket. 

Jeg er den eneste jeg veit om, som ikke snakker om slike ting. Jeg har ikke behov for det. Jeg har innfunnet meg med, at jeg ikke har noe til felles med noen. Jeg trives best alene, og det er slik jeg vil ha det. Det er enkelt. 

Og så... Irriterer jeg meg, over at folk spør og graver om mitt privatliv. Det har ikke folk noe med. Som slekt, og bekjente.. de spør hver jævla gang vi møtes, jeg sier det samme hver jævla gang. Det er en grunn til at jeg for det meste holder kjeft. Folk lytter ikke, jeg er lei av å gjenta meg sjæl. 

Støttes 100%. Er møkklei dette patetiske gneldret om alt i et forhold. Begriper ikke at folk holder ut med dette vaset.

Anonymkode: 509b6...ddd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så så så enig med deg!  Det er bare det folk er opptatt av!  Helt utrolig at vi ikke kommer videre.

Anonymkode: a5b95...431

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg. Avskyr romantikk og forhold, men jeg er ikke sint😊 tenker jeg er heldig som slipper det der.

Anonymkode: 48af3...be1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støttes 100%. Er møkklei dette patetiske gneldret om alt i et forhold. Begriper ikke at folk holder ut med dette vaset.

Dere er sikkert noen single, bitre mennesker som ingen orker å leve sammen med. 

Skrevet

Størst av alt er kjærligheten. En livsnødvendighet. Synes synd på dere som ikke får oppleve det. Dere dekker dere bak fraser som at dere trives alene, bla bla bla. Mennesket er ikke skapt til å være alene. Jeg kjenner noen som er evig single og de er så sære og rare at jeg finner ikke ord. Ingen som ikke orker å være i nærheten av slike. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Jeg er ikke bitter, I’m definitely better. Hunden min trives kjempe godt. Hun får masse oppmerksomhet, og hun trenger ikke å dele meg med noen. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, OPIgirl skrev:

Størst av alt er kjærligheten. En livsnødvendighet. Synes synd på dere som ikke får oppleve det. Dere dekker dere bak fraser som at dere trives alene, bla bla bla. Mennesket er ikke skapt til å være alene. Jeg kjenner noen som er evig single og de er så sære og rare at jeg finner ikke ord. Ingen som ikke orker å være i nærheten av slike. 

Aldri opplevd, men jeg har mye sex. Det er jævlig mye viktigere. 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, OPIgirl skrev:

Da har du kanskje ikke fått med deg at noen av oss har elsket tidligere. Men noen ganger tar det slutt, og enkelte av oss foretrekker å leve videre livet som singel :). At man ikke ønsker partner betyr for øvrig ikke nødvendigvis at man bor på en liten hytte i skogen uten kontakt med andre mennesker. Du bør få opp øynene litt for at andre mennesker ikke nødvendigvis ønsker det samme som deg i livet. 

Anonymkode: 8de54...45b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, OPIgirl skrev:

Vi er vel snarere frie mennesker som ikke orker å låses fast i et forhold med store begrensninger og måtte forholde seg til mennesker man ikke selv får velge.

Å måtte ta latterlige hensyn og bli hundset daglig er for meg sidestilt med fengsel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du snakker om er kjemiske reaksjoner oppi hjernen din. Ikke spesielt svære greiene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 30 og har aldri vært i noe forhold selv. Jeg savner å ha noen på en måte, men det må være følelser inni bildet og ikke noen som jeg har bare for å ha noen...og det er virker det som det er veldig mange som har. Fordi de har en innstilling om at den som er alene er misslykket. 
Men det er litt sant det andre skriver også, at evig single mennesker ofte kan være litt sære og/eller bitre. Det kommer an på hele situsjonen. 

Anonymkode: e9467...c84

Skrevet

Størst av alt er kjærligheten. En livsnødvendighet. Synes synd på dere som ikke får oppleve det. Dere dekker dere bak fraser som at dere trives alene, bla bla bla. Mennesket er ikke skapt til å være alene. Jeg kjenner noen som er evig single og de er så sære og rare at jeg finner ikke ord. I

For noe tull. Jeg kjenner noen som har vært single i hele livet uten at de er rare eller sære.  At du må være sammen med noen, betyr ikke nødvendigvis at alle må være sammen med noen. Alle mennesker er forskjellige, vet du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...