AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #81 Skrevet 22. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er det rart man sliter ? 😅 sånn som folk holder på ? Skalaer meg her og finne noen bedre meg der osv. Og at man stiller urimelige krav til folk som potensielle partnere. Det eneste man kan kreve er at de behandler deg bra og er oppegående. Bare det er for mye å be om... synes folk stiller dumme og tåpelige krav. Skaff deg en dukke isteden ts, den ser perfekt ut og sier ikke ting som ikke alltid behager deg. Selv er jeg slank osv, men har slitt enormt mye med dating og forhold, der jeg blir mye avvist, dårlig behandlet, kritisert, brukt, tiltrekker meg folk som ikke finnes oppegående eller decent. Stalkere osv... sitter her og vil spy nesten pgs en fyr jeg har bygd en relasjon med plutselig sender meg skremmende meld og sier ting som er på huet, og plutselig skal pule på en annen overvektig dame. Og har møtt barnet hans osv. Folk liker å spytte på selvfølelsen til andre. Anonymkode: 3bc75...294 Så hvis du har sett bilde av daten din der han er 2 meter høy, godt trent, og masse hår på hodet og det som dukker opp en en skallet feit kar på 160 så sier du det samme? "Skala meg her og det, det er urimelig å ikke syntes at dette er helt ok"? For da tror jeg ikke du er blant flertallet. Anonymkode: 44031...647 2
Gjest Reputation Skrevet 22. juli 2018 #82 Skrevet 22. juli 2018 3 timer siden, Gjerrigknark skrev: At det å være slank er foretrukket hos de fleste menn? Nei, at dere kaller tykke mennesker for stygge ting. Det skaper bare dårlig selvbilde. Dere må gjerne ha preferanser, men man kaller ikke korte menn for ekle eller tynne menn for stankelbein.
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #83 Skrevet 22. juli 2018 5 minutter siden, Reputation skrev: Nei, at dere kaller tykke mennesker for stygge ting. Det skaper bare dårlig selvbilde. Dere må gjerne ha preferanser, men man kaller ikke korte menn for ekle eller tynne menn for stankelbein. Hvor har jeg gjort det? Å si at en person er tykk er vel ikke stygt. 1
Gjest hind Skrevet 22. juli 2018 #84 Skrevet 22. juli 2018 Enig med deg, ts. Kvinner har en lei tendens til å forskjønne bildene sine veldig, og det virker som de ikke bekymrer seg over at de skaper høye forventninger hos de de skal på date med. Kanskje de tror at de kan kompensere for forskjellen med sjarm og en glitrende personlighet?
Gjest KALKHOFF Skrevet 22. juli 2018 #85 Skrevet 22. juli 2018 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært på 4 tinder dates i år. Kun én av dem så faktisk ut som på bildet. De andre var tykkere, og hadde typisk airbrushet bildene sine med noe filtre og photoshop. Skuffelsen har vært helt enorm, og i går måtte jeg svelge enda en kamel og bli med en jente på en øl som jeg absolutt ikke hadde lyst til å ta. Hvorfor lyve? De vet jo at de ikke kommer noen vei med dette? Det er jo så sykt mismatch. Jeg er en gutt som faktisk ser ut som på bildene mine. Hvorfor er ikke jentene fair? Anonymkode: de120...309 Tenker nok at skuffelsen oppleves helt enormt fra jentenes side når du begynner å prate og vise hvordan du virkelig er. Bare det at du kaller en jente "firer" er utrolig avtennende. Stakkars, tenk å havne på date med deg. Endret 22. juli 2018 av KALKHOFF
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #86 Skrevet 22. juli 2018 Denne tråden tar fra meg lysten til å date i fremtiden🙄 Anonymkode: e9928...195 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #87 Skrevet 22. juli 2018 Ok en ting må jeg bare si, når enkelte i tråden kommer med utsagn som "de fleste menn vil ha slanke jenter" etc. Det er ikke nødvendigvis sant. Mange menn liker former, og det er ikke noe jeg sier ut av politisk korrekthet, det er fakta. Har tidligere skrevet i tråden at jeg selv er +15 kg, har realistiske tinderbilder (dobbeltsjekket med kompiser) og jeg opplever enorm interesse fra menn både IRL og tinder. Og ikke bare for sex. Har vært på date med ti ulike menn suste halve året, og kun to som ikke holdt kontakten etterpå og fulgte opp med nye invitasjoner. Alle de jeg har truffet har vært normalt slanke selv. Føler dette MÅ sies for å ikke ta fullstendig motet fra alle menn og kvinner som sliter med overvekt som leser her inne. Verden er heldigvis ikke som på KG Anonymkode: 5ae40...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #88 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok en ting må jeg bare si, når enkelte i tråden kommer med utsagn som "de fleste menn vil ha slanke jenter" etc. Det er ikke nødvendigvis sant. Mange menn liker former, og det er ikke noe jeg sier ut av politisk korrekthet, det er fakta. Har tidligere skrevet i tråden at jeg selv er +15 kg, har realistiske tinderbilder (dobbeltsjekket med kompiser) og jeg opplever enorm interesse fra menn både IRL og tinder. Og ikke bare for sex. Har vært på date med ti ulike menn suste halve året, og kun to som ikke holdt kontakten etterpå og fulgte opp med nye invitasjoner. Alle de jeg har truffet har vært normalt slanke selv. Føler dette MÅ sies for å ikke ta fullstendig motet fra alle menn og kvinner som sliter med overvekt som leser her inne. Verden er heldigvis ikke som på KG Anonymkode: 5ae40...7d9 TS. Det er veldig bra og høre. Det tyder på at profilen din reflekterer virkeligheten. Selvsagt er det mange som liker damer med litt fett på kroppen. Utover dette er min oppfatning av Tinder at jentene sitter med all kontrollen. En pen jente på Tinder har sikkert tett mot 100% matchrate. Det er sjelden at jeg får mulighet til å date jenter som faktisk er i min egen liga. Når jentene har drøssevis med muligheter, velger de jo "oppover". Jeg sier ikke dette i bitterhet, jeg sier det som min egen oppfatning. Derfor prøver jeg å senke forventningene til Tinder. Det er helt klart lettest å treffe nye jenter ute og på fest. Tinder er hit and miss. Anonymkode: de120...309
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #89 Skrevet 22. juli 2018 Altså, aldri i livet om jeg hadde datet den jenten jeg var på date med i forgårs, hvis jeg hadde truffet henne på fest istedet for Tinder. Hun har vridd langt på sannheten og jeg merket faktisk at jeg ble litt irritert på henne. Hun løy, på en måte. Da er allerede en dårlig ramme satt. Tror jeg skal kvalitetssjekke grundig fra nå av. Da blir det nok litt pre-stalking. Anonymkode: de120...309
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #90 Skrevet 22. juli 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Det er veldig bra og høre. Det tyder på at profilen din reflekterer virkeligheten. Selvsagt er det mange som liker damer med litt fett på kroppen. Utover dette er min oppfatning av Tinder at jentene sitter med all kontrollen. En pen jente på Tinder har sikkert tett mot 100% matchrate. Det er sjelden at jeg får mulighet til å date jenter som faktisk er i min egen liga. Når jentene har drøssevis med muligheter, velger de jo "oppover". Jeg sier ikke dette i bitterhet, jeg sier det som min egen oppfatning. Derfor prøver jeg å senke forventningene til Tinder. Det er helt klart lettest å treffe nye jenter ute og på fest. Tinder er hit and miss. Anonymkode: de120...309 Det er rett oppfatning. Jeg tror t.o.m det finnes statistikk som viser til en ujevn fordeling mellom menn og kvinner på tinder hvis jeg ikke tar feil. Menn er også mer ukritiske på sveipingen, sveiper gjerne en gang mot høyre for mye enn for lite, og har lavere terskel for hvem de vil ha sex med. Har tidligere jobbet noe med å ta foto av menn for nettprofiler, og tilbakemeldingene de fikk etter nye bilder var overveldende. Fordi det ble vektlagt å ta bilder som fortalte noe om den personen, få frem personligheten.. eller noe som skiller seg ut. Da spilte det mindre rolle hvordan mannen så ut ellers. Mange menn på tinder har fullstendig usjarmerende bilder, stive, oppstilte eller intetsigende feriebilder ingen bryr seg om. Bilder med snert og personlighet/utstråling.. og en tekst som skiller seg litt ut, og voila. Når det er sagt, litt på siden; men jeg har faktisk større draget nå enn da jeg var slank. Og mye av grunnen ligger i at jeg er eldre, har større livserfaring/selvtillit og gir mer faen. En stor feil jenter gjør er å sende ut masete/desperate-vibber og mister lekenheten og evnen til å bare slappe av, ta ting som det kommer. Anonymkode: 5ae40...7d9
jabx Skrevet 22. juli 2018 #91 Skrevet 22. juli 2018 8 timer siden, Reputation skrev: Du skjønner vel hva problemet er? Problemet er løgn.
jabx Skrevet 22. juli 2018 #92 Skrevet 22. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen baserer avgjørelsen om å møte meg på hva de tror om utseendet mitt, er det en misforståelse, ikke løgn. Jo, det er løgn når du ser ut på en måte på bildene dine, og ser helt annerledes ut i virkeligheten. 1
jabx Skrevet 22. juli 2018 #93 Skrevet 22. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vedder på at alle som dømmer ts i denne tråden er bitre, middelaldrende feitinger, 90% er single og en stor andel har gått «livets harde skole». Anonymkode: 93d71...773 ..og strøk i alle fag?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #94 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, jabx skrev: ..og strøk i alle fag? Det vet jeg ikke men bitre for noe er de. Anonymkode: 93d71...773
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #95 Skrevet 22. juli 2018 Det er ene og alene på grunn av kresne menn. Man må gjøre seg annerledes for å være god nok og det innebærer mye faking. Å si at man vil ha en naturlig jente er noe alle jenter vet ikke er hva de ønsker. Menn kan peke på et bilde og si at denne kvinnen er naturlig, men vi ser det er brukt eyeliner,maskara,foundation og en subtil leppestift. De fleste menn går bare etter visse kvinner. Anonymkode: 25157...506 1
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juli 2018 #96 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ene og alene på grunn av kresne menn. Man må gjøre seg annerledes for å være god nok og det innebærer mye faking. Å si at man vil ha en naturlig jente er noe alle jenter vet ikke er hva de ønsker. Menn kan peke på et bilde og si at denne kvinnen er naturlig, men vi ser det er brukt eyeliner,maskara,foundation og en subtil leppestift. De fleste menn går bare etter visse kvinner. Anonymkode: 25157...506 Har du tenkt over at det kanskje bare er noe kvinner tror? Hvorfor innbiller kvinner seg at de må sminkes til det ugjenkjennlige for å få napp? Se deg rundt. Det går all slags mannfolk rundt, med helt vanlige damer i armen. Kjekke menn med middels damer. Mindre pene menn med flotte damer. Allt mulig. Vil man date noen med best mulig utgangspunkt, så dropper tinder og møt folk i det virkelige liv. Der får man en herlig dose av både utseende og personlighet i samme smekk. Og det finnes ikke synd på kvinner på tinder! De får stort sett alltid matcher bare ikraft av å være et blidt kvinnefjes. Menn må opp på en ganske ekstrem standard for å få oppmerksomhet fra damene.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #97 Skrevet 22. juli 2018 Hvis disse 4er-damene er så opptatte av å se ut som 7ere, kan de ikke bare gå inn for å bli det? Slanke seg, trene og kle seg pent. Da får de den mannen de helst vil ha og får ut sin «inner godess», istedetfor å fake for å komme på date med menn som har større valgmuligheter og som foretrekker flottere jenter. Anonymkode: 93d71...773 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #98 Skrevet 22. juli 2018 https://uk.askmen.com/dating/doclove_300/364_relationship_expert.html Interessant råd ang menn og fysisk utseende hos damer. Anonymkode: 93d71...773 1
lille humla Skrevet 23. juli 2018 #99 Skrevet 23. juli 2018 På 22.7.2018 den 10.00, HarryDotter skrev: Dating på TINDER er et spill. In real life?Nei! Hvor vanskelig er det å forstå? Det er en jævla app hvor man virrer rundt i en digital kjøttbutikk og "handler" seg en make, hvor man nesten bare har det fysiske å vurdere. Det er det Tinder har blitt. Det startet med hederlig hensikter og har blitt en sexbutikk. Samtlige profiler der er vel proppa med "jeg elsker naturen og liker turer i skog og mark. Er sporty og trenger en som kan dele opplevelser med meg" + gamle bilder hvor folk har retusjert seg maksimalt for å fremstå flottere enn det de er. Det kalles falskhet, uansett hvordan vi snur og vender på det. Om noen vil fake profilen sin så til de grader, så må de også tåle at daten stikker tvert, når de møtes IRL. Sånn er livet. Man vinner allt på å være ekte. Får man en sjelden date da, så vet man iallefall at vedkomne virkelig ønsker det. Hva pokker er vitsen med å fake seg på en datingapp?!? Jeg forstår trangen til å retusjere, men å faktisk gjøre det blir en ulempe. Jeg har forresten sett vakre, deilige mennesker som slår opp etter kort tid, fordi de fant ut at personlighetene ikke matchet. Hvorfor er det å droppe noen man ikke føler fysisk match med, noe værre? 95% av oss syntes jo både det psykiske og fysiske er veldig viktig. At TS ønsker seg 7ere er etter min mening helt greit. Det som er 7 for han, kan være en 4 for meg og motsatt. Det er bare en beskrivelse av hans ønsker om utseende hos en partner. Det betyr ikke at personlighet ikke er viktig for TS. At du dømmer ham som en overfladisk drittsekk på bakgrunn av de kriteriene sier egentlig mer om deg og de andre damene her som sterkt kritiserer TS. Bare fordi noe er som det er, betyr ikke det at det burde være sånn. Nei men vi sendte en mann til månene, hvorfor skal vi utforske mere av universet? Skal vi da la det være? Hadde verden vært som det du skriver, hadde det ikke vært noen utvikling. Du tenker på det som en app, jeg tenker at det er ett springbrett for enda større teknologi, som kommer til å ha alvorlige konsekvenser. Blant annet usikkerhet iblant unge, mere psykiske plager osv. Fint, da vet jeg hvordan DU tenker på fremtiden 🙂
lille humla Skrevet 23. juli 2018 #100 Skrevet 23. juli 2018 På 22.7.2018 den 1.26, jabx skrev: Det trenger de vel ikke, men da bør jo bildene gjenspeile hvordan de ser ut akkurat nå også. Greit, du vil at folk skal bli som bloggere da, legge ut ett bilde hver dag (selvfølgelig bare jenter) har aldri hørt om en jente med samme problem som ts, men mindre det er store variasjoner. Han så 3 av 4 dvs 75% av kvinnene var betydelig større enn bildene?! Akkurat som folk ikke har noe annet å bruke tiden sin på. Jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå