Gå til innhold

4ere som later som de er 7ere på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Gjerrigknark said:

Jo. Utseende er en del av førsteinntrykket. Liker man ikke tjukkaser, skal man slippe å date dem.

Enig. En bør få det en er "lovet" av Tinder-profilen når det er snakk om dating. 

Tror ikke jeg er alene om å bry meg om både mitt eget og datens utseende. Det er da naturlig å like folk som ser decent ut... 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel for å trolle med slike som deg, gjøre deg klein og få deg i en ubehagelig situasjon? Jeg kunne lett gjort det, og jeg hadde nytt det!🙂 Du mistet meg ved tykkere. Tror du folk har samme vekt hele tiden? Du er vel en av de "gutta" som tror at de fleste jenter ikke bruker sminke. Spenol er din venn. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Ja, og da ønsker man å presentere det man "selger" på best mulig måte. 

Mulig jeg tar feil, men du høres fryktelig lite empatisk ut i måten du formulerer deg, så vi trenger ikke å diskutere noe videre, for vi kommer aldri til å bli enige, eller å forstå den andres synspunkter.

Går egentlig ut på det samme: liker man feks ikke rødhårede, så dater man dem ikke. Alle har preferanser og man farger ikke håret før et profilbilde. Poenget her er å fremstå som seg selv mest mulig. Ingenting er bedre eller dårligere enn noe annet, men man liker ulike ting. 

Skrevet
5 minutter siden, Grønn te skrev:

Enig. En bør få det en er "lovet" av Tinder-profilen når det er snakk om dating. 

Tror ikke jeg er alene om å bry meg om både mitt eget og datens utseende. Det er da naturlig å like folk som ser decent ut... 

Ja, jeg ser virkelig ikke behovet for å endre forutsetningene i så stor grad? Har vært i ganske stabil vekt de siste 20 årene, men kunne aldri falt meg inn å finne et bilde fra da jeg var ung og slank og legge det ut på tinder. Visst var jeg vakrere da, men sowhat? Ta meg for den jeg er liksom 😅

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Gjerrigknark skrev:

Ja, jeg ser virkelig ikke behovet for å endre forutsetningene i så stor grad? Har vært i ganske stabil vekt de siste 20 årene, men kunne aldri falt meg inn å finne et bilde fra da jeg var ung og slank og legge det ut på tinder. Visst var jeg vakrere da, men sowhat? Ta meg for den jeg er liksom 😅

Du misser helt poenget. Det er snakk om en fyr som tror han har rett på 7ère. Bare det at man stigmatiserer en menneske til ett tall er forkastelig. Fint at din vekt har vært stabil i 20 år, men det har ikke så veldig mye med tråden og gjøre eller? Man får legge ut hva man vil. Jeg kan legge ut ett bilde fra jeg var 1 år, hvis jeg vil. Tror ikke det er snakk om en person som har gått fra slank til sykelig overvektig...🙄 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, lille humla skrev:

Du misser helt poenget. Det er snakk om en fyr som tror han har rett på 7ère. Bare det at man stigmatiserer en menneske til ett tall er forkastelig. Fint at din vekt har vært stabil i 20 år, men det har ikke så veldig mye med tråden og gjøre eller? Man får legge ut hva man vil. Jeg kan legge ut ett bilde fra jeg var 1 år, hvis jeg vil. Tror ikke det er snakk om en person som har gått fra slank til sykelig overvektig...🙄 

Hvorfor skulle han ikke ha rett på 7ere?

Anonymkode: 8f1be...8ce

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

fordi folk er ikke nummere?! Dessuten skrev jeg tror.

Endret av lille humla
  • Liker 3
Skrevet

Han mener at tykke damer er en 4er. Det er en subjektiv oppfatning hvis han foretrekker  slanke kvinner, og noe han har rett til. Jeg er son sagt ikke spesielt slank men tar meg ikke nær av det han skriver. Så at de fremstiller seg som 7ere men er 4ere er hans mening og den kan han fint ha for min del. Andre kan tenke annerledes rundt disse jentene. De vil nok ikke følt seg særlig komfortabel med han uansett, slik han fatshamer. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, hva hvis han er kjekk, veltrent og ressursterk - da kan han få nær sagt hvem han vil. Da velger han antakelig en som klarer å ta vare på kroppen sin og som har vært heldig med genene rent utseendemessig, i tillegg til å ha en fin personlighet og matche hans utdanningsnivå. Vil jeg tro da.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Gjerrigknark skrev:

Han mener at tykke damer er en 4er. Det er en subjektiv oppfatning hvis han foretrekker  slanke kvinner, og noe han har rett til. Jeg er son sagt ikke spesielt slank men tar meg ikke nær av det han skriver. Så at de fremstiller seg som 7ere men er 4ere er hans mening og den kan han fint ha for min del. Andre kan tenke annerledes rundt disse jentene. De vil nok ikke følt seg særlig komfortabel med han uansett, slik han fatshamer. 

Det er jo det jeg skal litt frem til. Jeg må si jeg synes det er forkastelig å aksepter at folk skriver om ett individ i nr, vi er ikke på barneskolen. Jeg er ikke heller tjukk. Jeg skjønner bare ikke behovet for at folk setter andre i båser, og at andre spiller med på det. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Gjerrigknark skrev:

Helt enig, hva hvis han er kjekk, veltrent og ressursterk - da kan han få nær sagt hvem han vil. Da velger han antakelig en som klarer å ta vare på kroppen sin og som har vært heldig med genene rent utseendemessig, i tillegg til å ha en fin personlighet og matche hans utdanningsnivå. Vil jeg tro da.

Det vil du sikkert tro.

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 minutter siden, lille humla skrev:

Det er jo det jeg skal litt frem til. Jeg må si jeg synes det er forkastelig å aksepter at folk skriver om ett individ i nr, vi er ikke på barneskolen. Jeg er ikke heller tjukk. Jeg skjønner bare ikke behovet for at folk setter andre i båser, og at andre spiller med på det. 

Fordi på tinder så shopper du. Du sveiper til høyre på de du liker, venstre på de andre. Sjekking idag er overfladisk. Det er et spill. Men jeg er enig i det å dele opp i nr. Det er en uting. Preferanser forandrer seg gjennom årene og, så det er ikke en statisk verdi heller, disse tallene.men han er sikkert ung. 

Endret av Gjerrigknark
Skrevet
1 minutt siden, Gjerrigknark skrev:

Fordi på tinder så shopper du. Du sveiper til høyre på de du liker, venstre på de andre. Sjekking idag er overfladisk. Det er et spill. 

Det er sånn du ser på det. Kos deg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på 4 tinder dates i år. Kun én av dem så faktisk ut som på bildet.

De andre var tykkere, og hadde typisk airbrushet bildene sine med noe filtre og photoshop. Skuffelsen har vært helt enorm, og i går måtte jeg svelge enda en kamel og bli med en jente på en øl som jeg absolutt ikke hadde lyst til å ta.

Hvorfor lyve? De vet jo at de ikke kommer noen vei med dette? Det er jo så sykt mismatch. Jeg er en gutt som faktisk ser ut som på bildene mine. Hvorfor er ikke jentene fair?

Anonymkode: de120...309

Hvor gammel er du? 14? 17?

Anonymkode: 37ec2...8cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, lille humla skrev:

Det vil du sikkert tro.

Jeg regner med at du selv er sammen med en 2er? I mitt syn så er holdningen din dårlig og da er man ikke høyere en enn maks en 2er selv.

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn du ser på det. Kos deg

Har aldri vært på tinder men sånn inntrykket mitt er ja. Takk det samme

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at du selv er sammen med en 2er? I mitt syn så er holdningen din dårlig og da er man ikke høyere en enn maks en 2er selv.

Du får jo tenke hva du vil. Det bryr meg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Gjerrigknark skrev:

Har aldri vært på tinder men sånn inntrykket mitt er ja. Takk det samme

Ikke jeg heller, har aldri hatt behov for det.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, lille humla skrev:

Ikke jeg heller, har aldri hatt behov for det.

Nettopp. Så da er det ikke noe som angår oss. 

Skrevet

Kjære ts. Først og fremst synes jeg det sier litt om deg, det fokuset du har og ditt menneskesyn når du kategoriserer folk med terningkast. Mulig du er ganske ung.

Ja, det er kjedelig hvis du føler deg lurt. Og ja, man bør prøve å være så ærlig som mulig når man dater på nett. Likevel tror jeg det er noe veldig menneskelig ved å ville presentere seg fra sin "beste side" og legge mindre vekt på det man ikke er fornøyd med. Med mindre du jobber som statsminister eller NATOsjef, så tviler jeg på at din tid er så kostbar at en mislykket date er så innmari smertefullt for deg. Det er ikke sex eller forhold det er snakk om, men en date. Blir du kanskje ikke skuffa hvis du møter en vakker jente, men som viser seg å ha verdens verste personlighet også? Sånn er nettdating, man tar en sjanse og det blir ikke alltid suksess. Jeg tror du har et veldig godt liv hvis dette er dine eneste problemer. Lykke til videre med datingen. De fleste ender opp med det de fortjener...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...