Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2018 #101 Skrevet 23. juli 2018 8 minutter siden, lille humla skrev: Bare fordi noe er som det er, betyr ikke det at det burde være sånn. Nei men vi sendte en mann til månene, hvorfor skal vi utforske mere av universet? Skal vi da la det være? Hadde verden vært som det du skriver, hadde det ikke vært noen utvikling. Du tenker på det som en app, jeg tenker at det er ett springbrett for enda større teknologi, som kommer til å ha alvorlige konsekvenser. Blant annet usikkerhet iblant unge, mere psykiske plager osv. Fint, da vet jeg hvordan DU tenker på fremtiden 🙂 Hæ? Svarte du på det jeg skrev, eller noe helt random? Det du sier gir meg ingen relevanse eller mening utifra det jeg postet. Jeg sier jo at tinder ikke er noe lurt å basere drømmen om en livspartner på, så klager du på det og bekrefter rett etterpå at du tror det vil bli et springbrett til noe enda værre i fremtiden? Missforstår jeg nå?
lille humla Skrevet 23. juli 2018 #102 Skrevet 23. juli 2018 Akkurat nå, HarryDotter skrev: Hæ? Svarte du på det jeg skrev, eller noe helt random? Det du sier gir meg ingen relevanse eller mening utifra det jeg postet. Jeg sier jo at tinder ikke er noe lurt å basere drømmen om en livspartner på, så klager du på det og bekrefter rett etterpå at du tror det vil bli et springbrett til noe enda værre i fremtiden? Missforstår jeg nå? Siterte feil. beklager
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2018 #103 Skrevet 23. juli 2018 Akkurat nå, lille humla skrev: Siterte feil. beklager Null stress 😊
jabx Skrevet 24. juli 2018 #104 Skrevet 24. juli 2018 (endret) 2 timer siden, lille humla skrev: Greit, du vil at folk skal bli som bloggere da, legge ut ett bilde hver dag (selvfølgelig bare jenter) har aldri hørt om en jente med samme problem som ts, men mindre det er store variasjoner. Han så 3 av 4 dvs 75% av kvinnene var betydelig større enn bildene?! Akkurat som folk ikke har noe annet å bruke tiden sin på. Jaja Nei, for man forandrer seg ikke så mye fra dag til dag. Man legger for eksempel ikke på seg mange kilo i løpet av en natt. Dessuten er det snakk om aktiv redigering her. Og nei, det er ikke bare jenter som skal la være å lyve med bilder. Hvor i helvete tar du det fra ut ifra det jeg skriver? Endret 24. juli 2018 av jabx
lille humla Skrevet 24. juli 2018 #105 Skrevet 24. juli 2018 (endret) 18 minutter siden, jabx skrev: Nei, for man forandrer seg ikke så mye fra dag til dag. Man legger for eksempel ikke på seg mange kilo i løpet av en natt. Dessuten er det snakk om aktiv redigering her. Og nei, det er ikke bare jenter som skal la være å lyve med bilder. Hvor i helvete tar du det fra ut ifra det jeg skriver? Fordi vi skriver i en tråd som handler om å minimere kvinner til ett tall ( i utgangspunktet fra ts)... Hvordan i helvete (som du skrev til meg aka hersketeknikk) skriver du slikt til meg? Jeg kritiserte noe av det du skrev, men jeg er ikke lompen mot deg! Kan du være så snill å lese det ts skrev på nytt? Endret 24. juli 2018 av lille humla
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #106 Skrevet 24. juli 2018 Tenker at det ikke gjør noe. Menn har en tendens til å overvurdere sitt eget utseende, men kvinner gjør det motsatte. Menn går for kvinner som er mer attraktive enn dem selv, mens kvinner går for menn som er like attraktive eller mindre attraktive enn dem selv. Hvis ts sine bilder er ca troverdig tiltrekker han seg uansett damer som er ca like attraktive utseendemessig som han selv. Jeg tror det er stor sjanse for at ts er en 3er eller 4er selv, hvis damene som viste interesse er 4ere. Anonymkode: be7b7...c0d 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #107 Skrevet 24. juli 2018 På 21.7.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev: Har vært på 4 tinder dates i år. Kun én av dem så faktisk ut som på bildet. De andre var tykkere, og hadde typisk airbrushet bildene sine med noe filtre og photoshop. Skuffelsen har vært helt enorm, og i går måtte jeg svelge enda en kamel og bli med en jente på en øl som jeg absolutt ikke hadde lyst til å ta. Hvorfor lyve? De vet jo at de ikke kommer noen vei med dette? Det er jo så sykt mismatch. Jeg er en gutt som faktisk ser ut som på bildene mine. Hvorfor er ikke jentene fair? Anonymkode: de120...309 De stygge folkene føler at de har lov til å jukse, mens de pene skal alltid være så ekte som mulig. Hater stygge mennesker. For det første er de stygge for det andre er det stygge kjedelig å se på for det tredje er det ikke noe gøy å se på det stygge er også ekstremt needy det stygge liker å mase det stygge liker å ødelegge det er mye stygt der ute. Jeg er så lei av å sminke grisen... jeg har aldri sett dem selv finne den styggeste rumeren de finner for så å briljere som den ‘pene’. De blir jo plutselig litt pen ved siden av det styggeste de finner... litt TAKKNEMLGHET til rumeren? nei? dere skal heller hate pene. Konstruktivt. Anonymkode: 42c1c...395
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #108 Skrevet 24. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De stygge folkene føler at de har lov til å jukse, mens de pene skal alltid være så ekte som mulig. Hater stygge mennesker. For det første er de stygge for det andre er det stygge kjedelig å se på for det tredje er det ikke noe gøy å se på det stygge er også ekstremt needy det stygge liker å mase det stygge liker å ødelegge det er mye stygt der ute. Jeg er så lei av å sminke grisen... jeg har aldri sett dem selv finne den styggeste rumeren de finner for så å briljere som den ‘pene’. De blir jo plutselig litt pen ved siden av det styggeste de finner... litt TAKKNEMLGHET til rumeren? nei? dere skal heller hate pene. Konstruktivt. Anonymkode: 42c1c...395 Wtf. Stått opp på feil ben? Anonymkode: 5ae40...7d9 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #109 Skrevet 24. juli 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Tenker at det ikke gjør noe. Menn har en tendens til å overvurdere sitt eget utseende, men kvinner gjør det motsatte. Menn går for kvinner som er mer attraktive enn dem selv, mens kvinner går for menn som er like attraktive eller mindre attraktive enn dem selv. Hvis ts sine bilder er ca troverdig tiltrekker han seg uansett damer som er ca like attraktive utseendemessig som han selv. Jeg tror det er stor sjanse for at ts er en 3er eller 4er selv, hvis damene som viste interesse er 4ere. Anonymkode: be7b7...c0d Dette stemmer i hvert fall ikke med virkeligheten. Veldig mange jenter har en tendens til å overvurdere seg selv. Hva gutter gjør eller ikke vet jeg ikke da jeg ikke har pratet med så mange gutter om dette. Anonymkode: 44031...647 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #110 Skrevet 24. juli 2018 On 7/22/2018 at 5:30 PM, AnonymBruker said: Det er rett oppfatning. Jeg tror t.o.m det finnes statistikk som viser til en ujevn fordeling mellom menn og kvinner på tinder hvis jeg ikke tar feil. Menn er også mer ukritiske på sveipingen, sveiper gjerne en gang mot høyre for mye enn for lite, og har lavere terskel for hvem de vil ha sex med. Har tidligere jobbet noe med å ta foto av menn for nettprofiler, og tilbakemeldingene de fikk etter nye bilder var overveldende. Fordi det ble vektlagt å ta bilder som fortalte noe om den personen, få frem personligheten.. eller noe som skiller seg ut. Da spilte det mindre rolle hvordan mannen så ut ellers. Mange menn på tinder har fullstendig usjarmerende bilder, stive, oppstilte eller intetsigende feriebilder ingen bryr seg om. Bilder med snert og personlighet/utstråling.. og en tekst som skiller seg litt ut, og voila. Anonymkode: 5ae40...7d9 Kan du komme med noen konkrete eksempler? Hvilke bilder tok du? Anonymkode: 779a9...fc7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #111 Skrevet 24. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du komme med noen konkrete eksempler? Hvilke bilder tok du? Anonymkode: 779a9...fc7 Varierte bilder, men alle var oppsatte bilder.. F.eks et jeg tok av en kompis tok helt av, et typisk bad guy bilde hvor han ser bort fra kamera med attitude (og hadde røyk i munn, ikke at jeg oppfordrer til det men.. viktig prop). Det så naturlig ut, og han fikk den gang da så ufattelig mange meldinger og direkte sex invitasjoner. Han ser helt vanlig ut sånn ellers. Gjennomsnittlig fyr. Andre type bilder som ble tatt var av kompiser som lekte en type "nå skal jeg helle vann på deg"-lek, bare køddet rundt og hadde det gøy. Men bildene ble kjempebra øyeblikksbilder. Andre ting var rett og slett oppsatte bilder; bilder i dress (eller den stilen, eleganse.. nesten litt dressmann reklame), bilder hvor de ser tenkende ut, mystiske, eller smiler hemmelighetsfullt. Beste av alt er der man får frem en kåt utstråling uten å se ut som en pervo, det gir resultater. Anonymkode: 5ae40...7d9
Xcase33 Skrevet 24. juli 2018 #112 Skrevet 24. juli 2018 On 7/21/2018 at 4:17 PM, AnonymBruker said: Hvorfor blir du med en jente på en øl hvis du absolutt ikke vil? Da hadde det vært bedre om du sa noe ala «du, dessverre så føler jeg ikke den store tiltrekningen så blablabla». Anonymkode: 216e3...c24 Han sier jo at han ikke oppdager dette på bildene pga de er fake bildene de bruker. Er ikke det logisk?
Xcase33 Skrevet 24. juli 2018 #113 Skrevet 24. juli 2018 On 7/21/2018 at 4:04 PM, AnonymBruker said: Har vært på 4 tinder dates i år. Kun én av dem så faktisk ut som på bildet. De andre var tykkere, og hadde typisk airbrushet bildene sine med noe filtre og photoshop. Skuffelsen har vært helt enorm, og i går måtte jeg svelge enda en kamel og bli med en jente på en øl som jeg absolutt ikke hadde lyst til å ta. Hvorfor lyve? De vet jo at de ikke kommer noen vei med dette? Det er jo så sykt mismatch. Jeg er en gutt som faktisk ser ut som på bildene mine. Hvorfor er ikke jentene fair? Anonymkode: de120...309 Fatter ikke det jeg heller ..de har et OVERFLOD at mannfolk å velge iblant ..så det gjør ingenting om de ikke ser noe bra ut engang. Det vil stå mannfolk i kø for å date dem uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #114 Skrevet 24. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Varierte bilder, men alle var oppsatte bilder.. F.eks et jeg tok av en kompis tok helt av, et typisk bad guy bilde hvor han ser bort fra kamera med attitude (og hadde røyk i munn, ikke at jeg oppfordrer til det men.. viktig prop). Det så naturlig ut, og han fikk den gang da så ufattelig mange meldinger og direkte sex invitasjoner. Han ser helt vanlig ut sånn ellers. Gjennomsnittlig fyr. Andre type bilder som ble tatt var av kompiser som lekte en type "nå skal jeg helle vann på deg"-lek, bare køddet rundt og hadde det gøy. Men bildene ble kjempebra øyeblikksbilder. Andre ting var rett og slett oppsatte bilder; bilder i dress (eller den stilen, eleganse.. nesten litt dressmann reklame), bilder hvor de ser tenkende ut, mystiske, eller smiler hemmelighetsfullt. Beste av alt er der man får frem en kåt utstråling uten å se ut som en pervo, det gir resultater. Anonymkode: 5ae40...7d9 TS. Interessant. Proffe bilder har jeg ingen av. Synes liksom at det er "cheating" og nesten litt needy og drive ha sånne proffe bilder av seg selv på på Tinder. Synes ikke du? Men hvis det fungerer såpass bra så blir det vel kanskje å spørre en kameravenn. Har fine bilder synes jeg selv da, men det skinner jo sikkert gjennom at jeg ikke er veldig på sosiale medier/ikke er så flink med kamera. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det ikke gjør noe. Menn har en tendens til å overvurdere sitt eget utseende, men kvinner gjør det motsatte. Menn går for kvinner som er mer attraktive enn dem selv, mens kvinner går for menn som er like attraktive eller mindre attraktive enn dem selv. Hvis ts sine bilder er ca troverdig tiltrekker han seg uansett damer som er ca like attraktive utseendemessig som han selv. Jeg tror det er stor sjanse for at ts er en 3er eller 4er selv, hvis damene som viste interesse er 4ere. Anonymkode: be7b7...c0d Jeg har allerede spesifisert at det er mye lettere for meg å få meg riktig dame på byen/fest enn på Tinder. Jeg er kjekk, ta mitt ord på det. Jeg får avslår jenter som er langt penere enn disse som jeg har møtt på Tinder som har løyet på bildene. Anonymkode: de120...309
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #115 Skrevet 24. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS. Interessant. Proffe bilder har jeg ingen av. Synes liksom at det er "cheating" og nesten litt needy og drive ha sånne proffe bilder av seg selv på på Tinder. Synes ikke du? Men hvis det fungerer såpass bra så blir det vel kanskje å spørre en kameravenn. Har fine bilder synes jeg selv da, men det skinner jo sikkert gjennom at jeg ikke er veldig på sosiale medier/ikke er så flink med kamera. Anonymkode: de120...309 De ble aldri fokusert på at de skulle se proffe ut, altså. Jeg snappet bilder ofte med mobilkamera. Men jeg har fotobakgrunn, så man legger jo opp til en viss kvalitet, likevel. Poenget var mest å få frem personlighet, stemning eller noe unikt. Noe som fenget og fanget interessen. På den tiden var jeg som en av få i en større kompisgjeng som drev med pick up, og vi la nok en del vekt på kunnskapene derfra når vi bygget profiler og bilder. Anonymkode: 5ae40...7d9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #116 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De ble aldri fokusert på at de skulle se proffe ut, altså. Jeg snappet bilder ofte med mobilkamera. Men jeg har fotobakgrunn, så man legger jo opp til en viss kvalitet, likevel. Poenget var mest å få frem personlighet, stemning eller noe unikt. Noe som fenget og fanget interessen. På den tiden var jeg som en av få i en større kompisgjeng som drev med pick up, og vi la nok en del vekt på kunnskapene derfra når vi bygget profiler og bilder. Anonymkode: 5ae40...7d9 En av få kvinner!! Skulle det stå Anonymkode: 5ae40...7d9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #117 Skrevet 24. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av få kvinner!! Skulle det stå Anonymkode: 5ae40...7d9 Luksus for dine venner å ha en venninne som Tinder-wingman! Anonymkode: de120...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå