jabx Skrevet 21. juli 2018 #61 Skrevet 21. juli 2018 8 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Du er neppe en 7’er med disse holdningene. Hadde du hatt en fin personlighet kunne du sikkert fort vært en 10’er. Slik du fremstår nå er du max en 2’er, så hvis damene er 4’ere etter din mening er det de som burde være skuffet. Ikke du! Så det er greit å jukse med bilder på Tinder? 2
jabx Skrevet 21. juli 2018 #62 Skrevet 21. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, stakkars dere som er så travle og VIP'e og ikke kan kaste bort en øl på folk som ikke er kjæresteemner. Hvorfor har dere så dårlig tid at dere ikke kan finne ut at dette er et menneske det er kult å ta et slag biljard med uansett utseende? Jeg har aldri blitt skuffet når jeg har møtt noen, ikke blitt avvist så vidt jeg kan huske, og aldri hatt bilde på profilen. Anonymkode: 1f0ee...1c2 Når hele møtet er basert på løgn så er vel ikke akkurat det et godt tegn?
jabx Skrevet 21. juli 2018 #63 Skrevet 21. juli 2018 6 timer siden, lille humla skrev: Du mistet meg ved tykkere. Tror du folk har samme vekt hele tiden? Det trenger de vel ikke, men da bør jo bildene gjenspeile hvordan de ser ut akkurat nå også.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #64 Skrevet 22. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo veldig bra ut! Jeg skal også spørre et par kamerater om mine bilder. For min egen del merker jeg at ansiktet mitt raskt tar en litt annen fasong når jeg går opp bare et par kilo. Jeg er på grensen mellom "slank" og "normal" fettprosent, derfor kan jeg virke kjekkere enn på ekte, hvis jeg har bilder fra en "slank" periode (akkurat nå har jeg tatt ferie, spist litt drittmat og ansiktet responderer raskt, haha). Anonymkode: de120...309 Ja spør kompiser du vet er ærlige og ikke pynter på sannheten for å være hyggelige 😊 Jeg har vært større, og gått ned, så på enkelte av mine bilder ser jeg nok større ut enn hva jeg er og. Men innimellom bruker jeg bare selvutløseren på mobilen og tar nye, for å holde oppdatert. Viktigste i så måte er å se avslappet og naturlig ut, gjerne smile (men ekte smil). Anonymkode: 5ae40...7d9
Gjest Reputation Skrevet 22. juli 2018 #65 Skrevet 22. juli 2018 14 timer siden, Gjerrigknark skrev: Jo. Utseende er en del av førsteinntrykket. Liker man ikke tjukkaser, skal man slippe å date dem. WOW 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tykksaker har gjerne overdreven selvtillit når det gjelder eget utseende. De fleste menn vil ikke ta i dem med ildtang, hvis de ikke har en fetisj for det. Så jeg ville ikke lagt for stor vekt på dette med å fake utseende, er dem selv det går utover når de tropper opp på date, seende ut som First Price når de har markedsført seg som Jacobs. Anonymkode: 93d71...773 WOW x2 Tenker dere ikke på at dere en dag kan få både sønner og døtre, som vil arve deres holdninger? Hva gjør dere hvis de legger på seg? Eller når kona legger på seg i graviditeten? Det er greit å ha preferanser, men man trenger ikke å kaste de andre under bussen. "Jeg liker menn med mørkt hår, og vil derfor ikke ta i noen med blondt hår. Rødtopper er også ekle med alt for mye selvtillit."
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #66 Skrevet 22. juli 2018 1 minutt siden, Reputation skrev: WOW WOW x2 Tenker dere ikke på at dere en dag kan få både sønner og døtre, som vil arve deres holdninger? Hva gjør dere hvis de legger på seg? Eller når kona legger på seg i graviditeten? Det er greit å ha preferanser, men man trenger ikke å kaste de andre under bussen. "Jeg liker menn med mørkt hår, og vil derfor ikke ta i noen med blondt hår. Rødtopper er også ekle med alt for mye selvtillit." Jeg kan ikke snakke for den andre brukeren (som jeg overhodet ikke er enig med) og kanskje litt flåsete ordbruk av meg 🙈 men i bunn og grunn handler det vel om at alle har preferanser og at det skaper et brudd ift forventninger, når man later som man ser bedre ut enn man gjør, det er vel uærligheten jeg reagerer på. Samtidig så liker jeg ikke utviklingen mot utssendefiksering slik som den er nå, men det er en annen diskusjon. Jeg synes det er trist at jentene i det hele tatt trenger å lyve for å få seg en date egentlig.
Gjest Reputation Skrevet 22. juli 2018 #67 Skrevet 22. juli 2018 2 minutter siden, Gjerrigknark skrev: Jeg kan ikke snakke for den andre brukeren (som jeg overhodet ikke er enig med) og kanskje litt flåsete ordbruk av meg 🙈 men i bunn og grunn handler det vel om at alle har preferanser og at det skaper et brudd ift forventninger, når man later som man ser bedre ut enn man gjør, det er vel uærligheten jeg reagerer på. Samtidig så liker jeg ikke utviklingen mot utssendefiksering slik som den er nå, men det er en annen diskusjon. Jeg synes det er trist at jentene i det hele tatt trenger å lyve for å få seg en date egentlig. Du skjønner vel hva problemet er?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #68 Skrevet 22. juli 2018 8 timer siden, jabx skrev: Når hele møtet er basert på løgn så er vel ikke akkurat det et godt tegn? Hvis noen baserer avgjørelsen om å møte meg på hva de tror om utseendet mitt, er det en misforståelse, ikke løgn. Evt er det de som har forledet meg om hva de er ute etter. Men det skjer som sagt ikke, for jeg er relativt smart og tar meg tid til å finne min type mennesker. Anonymkode: 1f0ee...1c2
Svartfugl Skrevet 22. juli 2018 #69 Skrevet 22. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, TS her. Nå snakker jeg kanskje litt ufølsomt når jeg gir tall til jenter, men det er bare for å illustrere at disse jentene har utgitt seg for å være mye penere og slankere enn det de er. Da blir jo jeg skuffet selvsagt, og hver eneste gang har jeg da dessverre sagt nei til å møtes videre når de da spør meg. Jeg skjønner veldig godt at folk vil vise seg fra sin beste side. Jeg bruker også gode bilder av meg selv. Men jeg ser fortsatt ut som personen på bildene! Dét er forskjellen. I går var det ikke bare fasongen (hun må ha vært minst 10 kilo tyngre) men også utseendet, som det var tydelig at hun hadde fikset på på bildene. Anonymkode: de120...309 Ja, og det er kjipt, men det er jo hun som driter seg ut. Du lærte jo kanskje noe av det? At ikke alle på nett er den de gir seg ut for å være? Jeg ville valgt bort tinder til fordel for sukker. Der får man ofte langt mer info om personen man skal date. 1
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #70 Skrevet 22. juli 2018 26 minutter siden, Reputation skrev: Du skjønner vel hva problemet er? At det å være slank er foretrukket hos de fleste menn? 1
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juli 2018 #71 Skrevet 22. juli 2018 14 timer siden, lille humla skrev: Det er sånn du ser på det. Kos deg Dating på TINDER er et spill. In real life?Nei! Hvor vanskelig er det å forstå? Det er en jævla app hvor man virrer rundt i en digital kjøttbutikk og "handler" seg en make, hvor man nesten bare har det fysiske å vurdere. Det er det Tinder har blitt. Det startet med hederlig hensikter og har blitt en sexbutikk. Samtlige profiler der er vel proppa med "jeg elsker naturen og liker turer i skog og mark. Er sporty og trenger en som kan dele opplevelser med meg" + gamle bilder hvor folk har retusjert seg maksimalt for å fremstå flottere enn det de er. Det kalles falskhet, uansett hvordan vi snur og vender på det. Om noen vil fake profilen sin så til de grader, så må de også tåle at daten stikker tvert, når de møtes IRL. Sånn er livet. Man vinner allt på å være ekte. Får man en sjelden date da, så vet man iallefall at vedkomne virkelig ønsker det. Hva pokker er vitsen med å fake seg på en datingapp?!? Jeg forstår trangen til å retusjere, men å faktisk gjøre det blir en ulempe. Jeg har forresten sett vakre, deilige mennesker som slår opp etter kort tid, fordi de fant ut at personlighetene ikke matchet. Hvorfor er det å droppe noen man ikke føler fysisk match med, noe værre? 95% av oss syntes jo både det psykiske og fysiske er veldig viktig. At TS ønsker seg 7ere er etter min mening helt greit. Det som er 7 for han, kan være en 4 for meg og motsatt. Det er bare en beskrivelse av hans ønsker om utseende hos en partner. Det betyr ikke at personlighet ikke er viktig for TS. At du dømmer ham som en overfladisk drittsekk på bakgrunn av de kriteriene sier egentlig mer om deg og de andre damene her som sterkt kritiserer TS.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #72 Skrevet 22. juli 2018 Vedder på at alle som dømmer ts i denne tråden er bitre, middelaldrende feitinger, 90% er single og en stor andel har gått «livets harde skole». Anonymkode: 93d71...773 1
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #73 Skrevet 22. juli 2018 15 timer siden, Miklo Velka skrev: Kanskje de er ensomme? Eller lei av å aldri matche med noen? Får man ikke noen matcher, eller veldig få, så er det vel ikke unaturlig å forsøke å gjøre noe for å øke sjansen for å treffe noen? Er vel ingen som legger ut bilder som de er stygge på, så man velger gjerne de bildene hvor man selv synes at man ser bra ut. Pene mennesker forstår naturligvis ikke dette, og det skjønner jeg jo, for de lever jo i en annen virkelighet enn disse "løgnhalsene". Men hvorfor vil de ikke da heller matche med noen som liker overvektige kvinner, fremfor de som ikke gjør det? De gjør seg en bjørnetjeneste i grunn. Mange kraftige menn som vil ha en de selv kan matche med, vil jeg tro.
Fluffe Skrevet 22. juli 2018 #74 Skrevet 22. juli 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedder på at alle som dømmer ts i denne tråden er bitre, middelaldrende feitinger, 90% er single og en stor andel har gått «livets harde skole». Anonymkode: 93d71...773 Skikkelig orginal måte å diskutere på. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #75 Skrevet 22. juli 2018 15 timer siden, Grønn te skrev: Enig. En bør få det en er "lovet" av Tinder-profilen når det er snakk om dating. Tror ikke jeg er alene om å bry meg om både mitt eget og datens utseende. Det er da naturlig å like folk som ser decent ut... Lurer på hvordan du ser ut i virkeligheten🙊 Helt oppriktig! Og forsåvidt han der gjerrigknark også. Anonymkode: 8bc4a...e18
herremann Skrevet 22. juli 2018 #76 Skrevet 22. juli 2018 17 hours ago, Miss.Wildfox said: Du er neppe en 7’er med disse holdningene. Hadde du hatt en fin personlighet kunne du sikkert fort vært en 10’er. Slik du fremstår nå er du max en 2’er, så hvis damene er 4’ere etter din mening er det de som burde være skuffet. Ikke du! Så fordi han blir skuffet av at jentene lyver, men like fullt er høflig nok til å ta ei øl og holde avtalen. Så er han ikke verdt mer enn én 2'er? 3
Gjerrigknark Skrevet 22. juli 2018 #77 Skrevet 22. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan du ser ut i virkeligheten🙊 Helt oppriktig! Og forsåvidt han der gjerrigknark også. Anonymkode: 8bc4a...e18 Er jente. Relativt slank, men har noen kosekilo jevnt fordelt, og trener. Langt, rødblondt hår og grønnblå øyne.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #78 Skrevet 22. juli 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært på 4 tinder dates i år. Kun én av dem så faktisk ut som på bildet. De andre var tykkere, og hadde typisk airbrushet bildene sine med noe filtre og photoshop. Skuffelsen har vært helt enorm, og i går måtte jeg svelge enda en kamel og bli med en jente på en øl som jeg absolutt ikke hadde lyst til å ta. Hvorfor lyve? De vet jo at de ikke kommer noen vei med dette? Det er jo så sykt mismatch. Jeg er en gutt som faktisk ser ut som på bildene mine. Hvorfor er ikke jentene fair? Anonymkode: de120...309 Dette er jo lett å se da, og at det går an å bli "helt enormt skuffet" fatter jeg ikke. Hadde du SÅ store forventninger til en skarve tinderdate? Anonymkode: 2d437...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #79 Skrevet 22. juli 2018 Jeg tenker at TS har litt rett her. Jeg er kvinne og var veldig opptatt av at jeg skulle se ut på bildene sånn som jeg gjør i virkeligheten da jeg hadde Tinder. Jeg hadde derfor også helfigurbilde. Spurte flere venner om de synes jeg lignet på meg selv på de bildene for å være sikker. Selvsagt er det bilder i situasjoner der jeg har litt sminke på (jeg er absolutt ikke en oversminket barbie sånn at det er sagt), og derfor ser jeg jo i mine øyne penere ut på de bildene enn det jeg gjør helt uten sminke eller når jeg har vært på jobb i 8 timer og sminken har gått nesten helt bort og jeg ser sliten ut. Ihvertfall gikk jeg på date med en mann jeg fant interessant og han ble ihvertfall ikke skuffet, selv når jeg ikke har sminke og når jeg ser sliten ut, for vi er kjærester den dag i dag. Anonymkode: 92bf2...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #80 Skrevet 22. juli 2018 Er det rart man sliter ? 😅 sånn som folk holder på ? Skalaer meg her og finne noen bedre meg der osv. Og at man stiller urimelige krav til folk som potensielle partnere. Det eneste man kan kreve er at de behandler deg bra og er oppegående. Bare det er for mye å be om... synes folk stiller dumme og tåpelige krav. Skaff deg en dukke isteden ts, den ser perfekt ut og sier ikke ting som ikke alltid behager deg. Selv er jeg slank osv, men har slitt enormt mye med dating og forhold, der jeg blir mye avvist, dårlig behandlet, kritisert, brukt, tiltrekker meg folk som ikke finnes oppegående eller decent. Stalkere osv... sitter her og vil spy nesten pgs en fyr jeg har bygd en relasjon med plutselig sender meg skremmende meld og sier ting som er på huet, og plutselig skal pule på en annen overvektig dame. Og har møtt barnet hans osv. Folk liker å spytte på selvfølelsen til andre. Anonymkode: 3bc75...294 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå