AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Har vært på 4 tinder dates i år. Kun én av dem så faktisk ut som på bildet. De andre var tykkere, og hadde typisk airbrushet bildene sine med noe filtre og photoshop. Skuffelsen har vært helt enorm, og i går måtte jeg svelge enda en kamel og bli med en jente på en øl som jeg absolutt ikke hadde lyst til å ta. Hvorfor lyve? De vet jo at de ikke kommer noen vei med dette? Det er jo så sykt mismatch. Jeg er en gutt som faktisk ser ut som på bildene mine. Hvorfor er ikke jentene fair? Anonymkode: de120...309 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Hvorfor blir du med en jente på en øl hvis du absolutt ikke vil? Da hadde det vært bedre om du sa noe ala «du, dessverre så føler jeg ikke den store tiltrekningen så blablabla». Anonymkode: 216e3...c24 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 21. juli 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir du med en jente på en øl hvis du absolutt ikke vil? Da hadde det vært bedre om du sa noe ala «du, dessverre så føler jeg ikke den store tiltrekningen så blablabla». Anonymkode: 216e3...c24 Når man møtes og har bestemt seg for å ta en øl sammen, så tar man en øl sammen og prater i minst 45min. Noe annet ville vært uhøflig. TS Anonymkode: de120...309 64
Miklo Velka Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 48 minutter siden, AnonymBruker said: 4ere som later som de er 7ere på Tinder Hvordan defineres en "4-er" eller en "7-er"? Hvem bestemmer hvem som er hva på "skalaen"? 40
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Du får sørge for å skype eller tilsvarende først dersom dette lager sånne problemer for deg. Anonymkode: 414e3...bbb 4
Miss.Wildfox Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Du er neppe en 7’er med disse holdningene. Hadde du hatt en fin personlighet kunne du sikkert fort vært en 10’er. Slik du fremstår nå er du max en 2’er, så hvis damene er 4’ere etter din mening er det de som burde være skuffet. Ikke du! 19
Gjerrigknark Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 Jeg skjønner Ts ang det å fake bildene på tinder. Dette er tykke jenter som antakelig har tatt bilder i en vinkel så de ser slankere ut. False advertising er det noe som heter. 17
Duftavsommerregn Skrevet 21. juli 2018 #8 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, Miklo Velka skrev: Hvordan defineres en "4-er" eller en "7-er"? Hvem bestemmer hvem som er hva på "skalaen"? Det bestemmer jo vedkommende som ser på bildene i tinder, det å lyge på bildene er jo helt latterlig. Det blir jo avslørt uansett. Mange som gjør dette her, de sminker seg opp noe helt vanvittig, og fikser bildene helt maksimalt. Det gjelder ikke bare tinder, virker som det er slik på mange datingsider også. Man ber jo om bråk når man gjør dette, pynter på sannheten for å få et treff eller to. 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #9 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Du er neppe en 7’er med disse holdningene. Hadde du hatt en fin personlighet kunne du sikkert fort vært en 10’er. Slik du fremstår nå er du max en 2’er, så hvis damene er 4’ere etter din mening er det de som burde være skuffet. Ikke du! Anonymkode: 8f1be...8ce 15
Miklo Velka Skrevet 21. juli 2018 #10 Skrevet 21. juli 2018 Just now, Duftavsommerregn said: Det bestemmer jo vedkommende som ser på bildene i tinder, det å lyge på bildene er jo helt latterlig. Det blir jo avslørt uansett. Mange som gjør dette her, de sminker seg opp noe helt vanvittig, og fikser bildene helt maksimalt. Det gjelder ikke bare tinder, virker som det er slik på mange datingsider også. Man ber jo om bråk når man gjør dette, pynter på sannheten for å få et treff eller to. Kanskje de er ensomme? Eller lei av å aldri matche med noen? Får man ikke noen matcher, eller veldig få, så er det vel ikke unaturlig å forsøke å gjøre noe for å øke sjansen for å treffe noen? Er vel ingen som legger ut bilder som de er stygge på, så man velger gjerne de bildene hvor man selv synes at man ser bra ut. Pene mennesker forstår naturligvis ikke dette, og det skjønner jeg jo, for de lever jo i en annen virkelighet enn disse "løgnhalsene". 1
Miklo Velka Skrevet 21. juli 2018 #11 Skrevet 21. juli 2018 15 minutter siden, Gjerrigknark said: False advertising er det noe som heter. Skal man selge for eksempel hus eller bil så forsøker man også å ta bilder som gjør at varen ser bra ut, og er så lettsolgt som mulig. Falsk markedsføring, som det heter på norsk, vil jeg påstå ikke er det samme. 6
Duftavsommerregn Skrevet 21. juli 2018 #12 Skrevet 21. juli 2018 For meg betyr ikke bilder noe uansett, jeg ville truffet de jeg klaffet med utifra profilen og sett om personlighet og felles verdier passet. Da kan man begynne å sette "karakter" på dette. Ikke før 4
Duftavsommerregn Skrevet 21. juli 2018 #13 Skrevet 21. juli 2018 2 minutter siden, Miklo Velka skrev: Kanskje de er ensomme? Eller lei av å aldri matche med noen? Får man ikke noen matcher, eller veldig få, så er det vel ikke unaturlig å forsøke å gjøre noe for å øke sjansen for å treffe noen? Er vel ingen som legger ut bilder som de er stygge på, så man velger gjerne de bildene hvor man selv synes at man ser bra ut. Pene mennesker forstår naturligvis ikke dette, og det skjønner jeg jo, for de lever jo i en annen virkelighet enn disse "løgnhalsene". Joda det er helt greit å fremstille seg selv på best mulig måte, men ikke jukse Når man kjører bildene gjennom bildebehandlingsprogrammer da har man allerede jukset kraftig. Det er bare ikke slik du ser ut. 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #14 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, Miklo Velka skrev: Hvordan defineres en "4-er" eller en "7-er"? Hvem bestemmer hvem som er hva på "skalaen"? Ja, samme tenkte jeg. Klart jeg skjønner det blir feil å legge ut bilder fra 10 år siden osv.. men selv om en ser slik eller sånn ut så kan en være både 1 eller 10'er på denne skalaen som jeg ser flere skriver om. En er ikke mindre verdt fordi en kanskje ikke er såkalt pen. Anonymkode: 25b04...527
Grønn te Skrevet 21. juli 2018 #15 Skrevet 21. juli 2018 Synes også det er vilt irriterende når folk ikke ser ut som på bildet. Når du da treffer dem i virkeligheten lurer du på hva annet de lyver om... Hvis de f.eks sier de er flinke til ditten og datten begynner du å lure på om de lyver om det også. Det er subjektivt hva man ser på som en 4er og en 7er, er ingen fast skala men rett og slett personlige preferanser. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #16 Skrevet 21. juli 2018 Jeg er nå overvektig, og legger ut både bilde uten sminke og uten filter, og bilde av kroppen. Men det resulterer jo i, at ekstremt få vil gå på date med meg. Jeg får høre av flere at jeg er pen, og jeg mener selv jeg ser bra ut selv uten sminke. Men jeg veier 20 kg for mye. Og de fleste menn er overflatiske. For de fleste menn går jo etter de jentene med for mye sminke, filter og som ser slanke ut. Nå har jeg selv havnet på date, med menn som ser 25 år eldre ut enn de er, det er heller ikke så gøy. Anonymkode: 6446c...723 6
Gjerrigknark Skrevet 21. juli 2018 #17 Skrevet 21. juli 2018 7 minutter siden, Miklo Velka skrev: Skal man selge for eksempel hus eller bil så forsøker man også å ta bilder som gjør at varen ser bra ut, og er så lettsolgt som mulig. Falsk markedsføring, som det heter på norsk, vil jeg påstå ikke er det samme. Jo. Utseende er en del av førsteinntrykket. Liker man ikke tjukkaser, skal man slippe å date dem. 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #18 Skrevet 21. juli 2018 Åh, stakkars dere som er så travle og VIP'e og ikke kan kaste bort en øl på folk som ikke er kjæresteemner. Hvorfor har dere så dårlig tid at dere ikke kan finne ut at dette er et menneske det er kult å ta et slag biljard med uansett utseende? Jeg har aldri blitt skuffet når jeg har møtt noen, ikke blitt avvist så vidt jeg kan huske, og aldri hatt bilde på profilen. Anonymkode: 1f0ee...1c2 5
Miklo Velka Skrevet 21. juli 2018 #19 Skrevet 21. juli 2018 5 minutter siden, Gjerrigknark said: Utseende er en del av førsteinntrykket. Ja, og da ønsker man å presentere det man "selger" på best mulig måte. 6 minutter siden, Gjerrigknark said: Liker man ikke tjukkaser, skal man slippe å date dem. Mulig jeg tar feil, men du høres fryktelig lite empatisk ut i måten du formulerer deg, så vi trenger ikke å diskutere noe videre, for vi kommer aldri til å bli enige, eller å forstå den andres synspunkter. 5
Duftavsommerregn Skrevet 21. juli 2018 #20 Skrevet 21. juli 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, samme tenkte jeg. Klart jeg skjønner det blir feil å legge ut bilder fra 10 år siden osv.. men selv om en ser slik eller sånn ut så kan en være både 1 eller 10'er på denne skalaen som jeg ser flere skriver om. En er ikke mindre verdt fordi en kanskje ikke er såkalt pen. Det handler jo ikke om dette i det hele tatt, det handler om hvordan du fremstiller deg for andre som du eventuelt skal møte, og da er det bare tull å bløffe, for du møter da et stort problem når du treffer vedkommende og de bare snakker høflig med deg i noen minutter før de stikker for godt, dette har ikke noe med å være mindre verdt å gjøre, jeg er ikke akkurat guds gave til kvinner angående utseende selv heller Men kommer aldri til å bløffe med bilder som ikke viser hvem jeg virkelig er. Om de da ikke vil date? Så får det bare være slik. Det du ser er det du får Så bør voksne mennesker forstå at bak et middels utseende kan det ligge verdens peneste personlighet. Om ikke? Er det da verdt å møte de? Endret 21. juli 2018 av Duftavsommerregn 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå