AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Jeg var på besøk hos ei venninne av meg i går. Hun har en sønn på 14 år og han er litt overvektig. Ikke mye, men litt. Han gikk rundt i bare shorts og jeg er ikke interessert i pupper, men jeg måtte virkelig titte flere ganger. Jeg bruker C-cup men allikevel er puppene hans større enn mine. Er dette en sykdom eller kan det komme av litt overvekt? Hadde han vært eldre og jeg fikk beskjed om at han tok hormoner for å bli jente, så hadde jeg skjønt både størrelse og fasongen på de puppene. Anonymkode: fd7da...674
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Du kan ikke sammenligne kvinnelige bryster og «bryster» på en mann Anonymkode: 7d850...782
matrobot Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 (endret) Hos noen menn kan overvektige kan føre til at de får mer østrogen (spesielt hvis de ikke er aktiv). Det har også noe med kostholdet å gjøre. Gjetter at han spiser lite grønnsaker og mye prosessert mat eller ferdigmat (+ snacks, brus, energidrikker?). Hvis han er litt overvektig allerede som 14 år, tror jeg at han dessverre er på vei til å bli ganske overvektig hvis ingen tar tak i det. Endret 21. juli 2018 av matrobot
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Her tror jeg det må komme av sykdom eller problemer med hormoner. Min bror er sykelig overvektig, virkelig fedme. Han har ikke "pupper". Anonymkode: 5f322...e4c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Det er genetisk, det kan være hormonproblemer, det kan være sykdom og det kan være overvekt. Anonymkode: 44256...e46
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 57 minutter siden, Eliza Doalot skrev: Gynekomasti Ja, sånn så de ut. Bare litt større. Det var forbigående leste jeg, så da blir de vel borte etterhvert her også. Anonymkode: fd7da...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå