Anonym-bruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Skal kjøre fra Eidsvoll til Tjernlia. Jeg fins ikke kjent i oslo og er ikke sikker på hvor Tjernlia er. Noen som er kjent? Må jeg inn i selve Oslo? Jeg er ikke veldig tøff når det gjelder å kjøre i oslo. Er det mulig å kjøre utenom selve sentrum? Håper noen vet
Gjest bienvilleparish Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Føler med deg, jeg var også redd for å kjøre i Oslo, men har vært å kjørt der inne 2 ganger den siste uken. Gikk overraskende bra, hadde sett for meg LA tilstander der inne 🤣 Google maps er din bestevenn
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Å kjøre gjennom Oslo er sjansespill. Jeg har selv sett og opplevd ting som kan være skremmende fordi det finnes mange psykopater i trafikken. Enkelte kan klikke på det minste ting og de kommer etter deg og river opp dørene for å tømme seg etterpå. Det gjelder selv taxisjåfører, bussjåfører etc. Anbefaler å holde seg unna. Anonymkode: 9147a...474 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Har vi fått en takk? Anonymkode: 9e760...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå