Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet et nytt studie i fjor etter flere år med forskjellige studieretninger. Endelig har jeg funnet noe jeg trives med! :) Siden jeg allerede har studert en del år, så vil jeg ikke få lån av lånekassen de siste 2 årene. Studiet er i utlandet og jeg kan bare jobbe i ferier hjemme. Har dere noen gode tips til andre løsninger/lån/stipend man kan søke på? Jeg planlegger selvfølgelig å spare mest mulig selv! Det er et studie som er kjent og regner med å få jobb nokså fort så lenge jeg velger å flytte litt på meg når jeg kommer hjem igjen :) 

Anonymkode: efca0...94d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sjekke om det er noen legater som passer fagfeltet ditt, evt om det er noen bedrifter som er villig til å sponse deg mot at du jobber for dem etterpå.

Anonymkode: 1c875...5f1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sjekke om det er noen legater som passer fagfeltet ditt, evt om det er noen bedrifter som er villig til å sponse deg mot at du jobber for dem etterpå.

Anonymkode: 1c875...5f1

Takk for tips!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis foreldrene dine kan låne deg penger, er kanskje det det billigste? Sjekk i så fall reglene med rente, skattefradrag etc.

Anonymkode: 9b4b2...881

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis foreldrene dine kan låne deg penger, er kanskje det det billigste? Sjekk i så fall reglene med rente, skattefradrag etc.

Anonymkode: 9b4b2...881

Takk til deg også! Ønsker å snakke med dem sist, da jeg gjerne vil fikse opp egne problemer først 😊 Men det er et langt bedre alternativ enn å låne i banken!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe som de fleste andre gjør som er i din situasjon? 

Anonymkode: b0723...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...