AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Jeg startet et nytt studie i fjor etter flere år med forskjellige studieretninger. Endelig har jeg funnet noe jeg trives med! Siden jeg allerede har studert en del år, så vil jeg ikke få lån av lånekassen de siste 2 årene. Studiet er i utlandet og jeg kan bare jobbe i ferier hjemme. Har dere noen gode tips til andre løsninger/lån/stipend man kan søke på? Jeg planlegger selvfølgelig å spare mest mulig selv! Det er et studie som er kjent og regner med å få jobb nokså fort så lenge jeg velger å flytte litt på meg når jeg kommer hjem igjen Anonymkode: efca0...94d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Du kan sjekke om det er noen legater som passer fagfeltet ditt, evt om det er noen bedrifter som er villig til å sponse deg mot at du jobber for dem etterpå. Anonymkode: 1c875...5f1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan sjekke om det er noen legater som passer fagfeltet ditt, evt om det er noen bedrifter som er villig til å sponse deg mot at du jobber for dem etterpå. Anonymkode: 1c875...5f1 Takk for tips! TS Anonymkode: efca0...94d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 Hvis foreldrene dine kan låne deg penger, er kanskje det det billigste? Sjekk i så fall reglene med rente, skattefradrag etc. Anonymkode: 9b4b2...881
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis foreldrene dine kan låne deg penger, er kanskje det det billigste? Sjekk i så fall reglene med rente, skattefradrag etc. Anonymkode: 9b4b2...881 Takk til deg også! Ønsker å snakke med dem sist, da jeg gjerne vil fikse opp egne problemer først 😊 Men det er et langt bedre alternativ enn å låne i banken! Ts Anonymkode: efca0...94d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Jobbe som de fleste andre gjør som er i din situasjon? Anonymkode: b0723...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå