Gjest Stella Rose Skrevet 21. juli 2018 #1 Del Skrevet 21. juli 2018 https://www.playbuzz.com/lp198710/how-much-of-a-logical-whiz-are-you?from=TestYourself0#eightieth Wow! Congratulations! You are the ultimate Logical Genius! We know you are the one who always wins when you play logic board games with your friends and you probably know the answer of the TV shows before the contenders. Keep your brain working. We need more people like you in this crazy world! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 21. juli 2018 #2 Del Skrevet 21. juli 2018 Ok, tar det som et hint, skal slutte med disse teste trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 21. juli 2018 #3 Del Skrevet 21. juli 2018 14 minutter siden, Stella Rose skrev: Ok, tar det som et hint, skal slutte med disse teste trådene. Ikke slutt med det da: det er kjempegøy! Spesielt siden jeg fikk det samme som deg Me: Ultimate Logical genius too!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 21. juli 2018 #4 Del Skrevet 21. juli 2018 16 minutter siden, Nematocera skrev: Ikke slutt med det da: det er kjempegøy! Spesielt siden jeg fikk det samme som deg Me: Ultimate Logical genius too!!! Men ingen gidder jo å ta dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 21. juli 2018 #5 Del Skrevet 21. juli 2018 7 minutter siden, Stella Rose skrev: Men ingen gidder jo å ta dem... Pøh, de er sikkert bare misfornøyd med at de ikke ble ultimate logical genius sånn som oss. Som ultimate logical genius virker det veldig logisk på meg, så logisk at jeg bare ikke gidder vurdere muligheten for at det bare er to brukere på hele KG som syns de testene er morsom. (Eller muligheten for at man kan bli noe enda jevere enn ultimate logical genius på den testen😎) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2018 #6 Del Skrevet 23. juli 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå