AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Jeg går på voltaren grunnet betennelse i korsryggen(50mg 3daglig). Skal ut med et par venninner så jeg lurer på om det er greit å ta 1-2 glass vin eller er det farlig? Står ikke noe om det på innholdsfortegnelse, men når jeg søkte det opp fikk står det noen steder at det er helt greit, mens andre steder er jeg døden nær. Vet det alltid er en risiko om det er hyppig forbruk av alkohol og smertestillende, men dette er jo snakk om 1-2 glass.. Anonymkode: 7851e...1d3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Det går helt fint. Kos deg! Anonymkode: aa4a6...278
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Nå anbefales det aldri å blande smertestillende osv med alkohol. Men jeg personlig hadde tatt meg en øl eller to uten å tenke mer på det. Men det anbefales ikke Anonymkode: e5bb0...3dd
Perelandra Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Kjære Trådstarter Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller apotek. Vennlig hilsen Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg